Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Før kampen mot Odd Grenland i morra har vi vært innom treninga, og tatt en kort prat med Henning om hvordan laget jobber for å være best mulig forberedt før oppgjøret.
Det kommer også galleri og tribunefilm etter kampen.
Jævlig bra at dere lager disse filmene! skikkelig deilig å se på.
men jeg synes det blir mindre og mindre folk som er med på klapping, hopping og visuelle apestreker på tribunen, er nesten en skam at Ronnie prøver å dra i gang klapping så er det 10 prosent som slenger seg på mens resten ikke gidder! hva skjer?
Nå vet ikke jeg om dem som ikke klapper er med å synger eller ikke, men tenk så bra det hadde vært hvis man fikk med alle på slike ting.
skulle ønske jeg kunne være der hver kamp , faen også!
på erlandsen melodien, (ca 7 minutter), tenk så fett det hadde vært om hele feltet gjorde som noen av oss rundt hovedforsanger feltet gjorde. Synge "mot hverandre" på en måte... Ser sykt bra ut, snakker av erfaring fra tyrkia.
Hva gjelder tribunefilmen er jeg glad vi endelig har noen til å filme "aktivt" under kampene. Det blir utrolig mye bedre med utsnitt, panorering og alle disse uttrykkene jeg ikke vet hva betyr. Props til LYM og resten av KK!
Kommentar