Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Åråsen

    Vil gjerne ta opp et par saker som gjelder Åråsen på kamp dag.

    1. Det første er musikken, hvorfor kan man ikke spiller mer Kanari musikk på kamp dag? Er jo mange mange sanger man kan bruke, ikke kun de 3-4 man spiller. Jeg er der stort sett ca 1timer+ før kampen. Får meg i stemning med litt kanari musikk

    2. Greit nok at jeg vil ha mer kanari musikk på kamp, men trengs det og spille så SINNSYKT høyt rett før kampstart? Når det er 30min igjen til start, spillera varmer opp det gjør kanri-fansen også (me to).
    Det jeg synes er litt rart er at jo mer vi synger og mer liv det blir rundt jo høyere musikk spilles det. At reklame blir spilt høyt, greit nok. Er jo betalt så alle skal høre det. Vil ikke klage på det. Men den musikken, hver så snill
    Et forslag jeg har er at spill hvor høyt dere vil på resten av banen, men ikke akkurat over kanarifansen. Det er tilogmed satt opp en ekstra høytaler der. Ikke akkurat pen lyd i den heller :?
    LSK hymnen SKAL det være trøkk i, bare så det er sagt

    3. Siste ting. Dette gjelder egentlig ikke bare Åråsen, men hele fotball norge. Hvorfor må spillera sto side ved side når man skal ha lagoppstilling opplesing? Kan man ikke ta dette mens captains velger mynt/kron, de ønsker hverandre lykke til og det siste blir gjort klart til kamp? Mer eller mindre sånn det blir gjort i England.
    Er det bare jeg som synes det er litt treigt med en slik oppstilling det er idag?

    Håper på seriøse svar

    PS: Sikkert en del skrive feil her :P
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #2
    Re: Åråsen

    Opprinnelig skrevet av krisruds
    3. Siste ting. Dette gjelder egentlig ikke bare Åråsen, men hele fotball norge. Hvorfor må spillera sto side ved side når man skal ha lagoppstilling opplesing? Kan man ikke ta dette mens captains velger mynt/kron, de ønsker hverandre lykke til og det siste blir gjort klart til kamp? Mer eller mindre sånn det blir gjort i England.
    Er det bare jeg som synes det er litt treigt med en slik oppstilling det er idag?
    Personlig er jeg veldig glad for at spillerne står side ved side mens navnene leses opp. Dette synes jeg gir kampen en verdig åpning, og det er fint at alle tilskuerne kan se hvem som er hvem.
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    Working...