Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Uansett hvem vi BØR slå og absolutt SKAL slå i år, så går det en faen i motstanderen fordi vi er Lillestrøm og vi sliter. Bare det virker som en ekstra motivasjon på dem. Lillestrøm er klubben alle elsker å hate og når vi gjør det så rævva som vi har gjort hittil i år, da blir det bare verre og verre og ta den jævla 3-poengern.
Minner om at Godset spilte 1-1 mot Viking borte i helga.
Tror på ingen måte at denne kampen blir enkel. Og det håper jeg ikke at andre tror heller.
Årets TL har vist seg å være svært jevn hvor alle kan slå alle.
Det er bare slik at LSK ikke har slått så mange enda.
Syns det virker som om gutta er på rett vei og at vi tar poeng i denne kampen.
Synes det er ganske ille at omtrent alle i tl har kunstgress nå. VI har bare spilt to bortekamper på naturgress i år(start, brann) og kampen mot godset går igjen på plastikk. Tror det svekker tippeligaen at alt skal spilles på plast.
Last edited by HSft; 18.05.2009, 11:28.
Begrunnelse: Glemte brann
Synes det er ganske ille at omtrent alle i tl har kunstgress nå. VI har bare spilt to bortekamper på naturgress i år(start, brann) og kampen mot godset går igjen på plastikk. Tror det svekker tippeligaen at alt skal spilles på plast.
Det skumle er jo at flere av våre spillere ikke trives på plastikk.
Antar at Marius Johnsen er ganske uaktuell til kampen.
Bjørn helge liker seg vel heller ikke godt på plastikk.
Det skumle er jo at flere av våre spillere ikke trives på plastikk.
Antar at Marius Johnsen er ganske uaktuell til kampen.
Bjørn helge liker seg vel heller ikke godt på plastikk.
Og flere skader trenger vi i alle fall ikke nå!
At Johnsen trolig står over kampen har jeg ikke tenkt på, men det er et godt poeng. Det er i så fall utrolig kjipt med tanke på at det er viktig for oss å spille inn en fast og trygg forsvarsfirer nå.
Ja da, nå snur det! Vi knuser godset med 3 mål. De har jo en veldig svak stall. Vi har jo hatt noen veldig bra treninger og alt ser bra ut. Godset sitt forsvar vil nok bli helt svimle av de teknisk brilliante og dødlig effektive spissene våre. Også står vi kampene så godt helt u....Nei klarer ikke å lyve mer for meg selv
3-poengern kommer nå. Er ikke i tvil. Ikke med stil. Ikke med eleganse. Ikke med tre mål. Men med blodslit og nød og neppe. Denne gangen holder det. Vent og se.
Har egentlig troa før denne kampen. Håper Eriksen, Johnsen og Riise spiller selv om kampen spilles på plast. Om vi tetter igjen bak, med en god og rutinert firer så har vi offensive kvaliteter fremover som bør kunne sørge for et par mål. Nosa ser ut til å begynne å finne seg til rette i TL, når vi får spillere med fart og teknikk rundt han vil han trolig se enda bedre ut. Med støtte fra Eriksen vil Riise vise seg mer frem enn tidligere. Edwin har vist at han vet hvor kassa står tidligere, tror samarbeidet nosa - Edwin på topp kan bli bra.
Godset har raske vinger i Mattis Anderson, Steffan Nystrøm og Stian Ohr så jeg er ikke så sikker på at jeg vil ha MJohnsen som back. Han er treig og virka til tider tung i kroppen selv om han spilte en ok kamp. Men hodeduell styrken hans er absolut ett pluss. Eriksen og Ringstad eller Eriksen og Nordtveit vil jeg ha som backer.
Ser at alle tror på seier mot Godset og tror Godset er et av de dårligste laga. Ja vi må ha seier og jeg tror absolut vi får det snart men Godset i Drammen blir ingen lett match. Uten at jeg har sjekket er vel Godset et av de bedre hjemmelagene i serien, har vel tapt en hjemme kamp i år. Men er ræva borte.
vi må faen meg ha 2 lag snart, et som spiller på plastikk og ett lag som spiller på naturgress, begge lagene må innkjøres, og helst ingen som går igjen på begge lagene.
Hvis vi klarer å sette noen av de sjangsene vi får i neste kamp kan vi fort vinne, men da må vi bli mere effektiv samtidig som vi slutter med det helvetes tullet med å legge oss bakpå!
når man overkjører et lag til de grader legger man seg ikke bakpå med 1! mål, da går man for 2 til før man kan snakke om å "safe" inviterer man motstander til å prøve ved å legge seg bakpå så får dem mål hvis dem får ptøve nok mange ganger.
Latterlig av LSK og legge seg lavt i den situasjonen
Kommentar