Godset - LSK torsdag 21. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Jeg er ikke enig i at LSK la seg bakpå mot Odd. Vi hadde sjanser og halvsjanser på stillingen 1-0 og 1-1. Vi kjørte overganger og kom 4 mot 4 bl a.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2889

      #22
      noen som vet åssen det ligger ann med billetter til kfl feltet?
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7056

        #23
        Jeg tror vi vinner i Drammen. Ikke med festfotball og utklassingssifre, men nå tror jeg vi endelig klarer å hanke inn den første trepoengeren.

        Prøv å se lyst på det, folkens. Serien er så jevn at vi med to strake seire nå kan ligge nær midten av tabellen og ha kontakt med 5.-6. plassen. Det er tross alt en Guds lykke at Tippeligaen lider av uavgjortsyken, slik vår situasjon er i øyeblikket.

        Kom igjen, LSK!
        Last edited by trigz; 18.05.2009, 20:45.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #24
          -------------Otto--------------
          Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
          ------Björköy---Kiko/Espen-----
          ----Riise-----Nosa---Ringstad--
          ------------Sundgot-----------

          Ser at Ringstad spiller v.kant på rekrutt i dag. Forhåpentligvis er det et tegn på at han vurderes i den posisjonen også på A-laget.

          Forsvarsfireren gir seg selv. Men med Riise inne bör Dosso vike på midten, for Björköy. Nosa bör kjöres inn i bindeledd posisjon, der kan han bli en gigant. Søgård var flott mot odd, men kiko har i tillegg til defensiv kapasitet litt flere strenger å spille på enn rånern. Litt kjipt å benke ham etter en slik prestasjon, men jeg foretrekker kiko dersom han er helt klar. Bjørkøy har en del gode involveringer fremover, noe som er mangelvare på sentral midt om dagen.
          Last edited by andersmm; 18.05.2009, 21:39.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #25
            Opprinnelig skrevet av andersmm
            -------------Otto--------------
            Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
            ------Björköy---Kiko/Espen-----
            ----Riise-----Nosa---Ringstad--
            ------------Sundgot-----------

            Ser at Ringstad spiller v.kant på rekrutt i dag. Forhåpentligvis er det et tegn på at han vurderes i den posisjonen også på A-laget.

            Forsvarsfireren gir seg selv. Men med Riise inne bör Dosso vike på midten, for Björköy. Nosa bör kjöres inn i bindeledd posisjon, der kan han bli en gigant. Søgård var flott mot odd, men kiko har i tillegg til defensiv kapasitet litt flere strenger å spille på enn rånern. Litt kjipt å benke ham etter en slik prestasjon, men jeg foretrekker kiko dersom han er helt klar. Bjørkøy har en del gode involveringer fremover, noe som er mangelvare på sentral midt om dagen.
            Tviler på at Sundgot blir brukt som ensom spiss... Berg bruker Sundgot i den rollen han hadde mot Odd, evt blir han satt på benken. Personlig vil jeg gjerne se Nosa i den rollen Sundgot hadde sist, da jeg tror han kunne fått til ganske mye mer på egenhånd enn noen annen spiller i troppen. Uansett blir nok den lengst fremme en mye raskere spiller enn Sundgot og det er i mine øyne også helt riktig.
            Så dersom du hadde byttet Sundgot med Edwin/BBS/Bukken/Bolly er jeg enig...

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #26
              Opprinnelig skrevet av Folke
              Tviler på at Sundgot blir brukt som ensom spiss... Berg bruker Sundgot i den rollen han hadde mot Odd, evt blir han satt på benken. Personlig vil jeg gjerne se Nosa i den rollen Sundgot hadde sist, da jeg tror han kunne fått til ganske mye mer på egenhånd enn noen annen spiller i troppen. Uansett blir nok den lengst fremme en mye raskere spiller enn Sundgot og det er i mine øyne også helt riktig.
              Så dersom du hadde byttet Sundgot med Edwin/BBS/Bukken/Bolly er jeg enig...
              Kan godt tenke meg BBS eller edwin der, men Arild viste gode tendenser mot odd. Har sluhet og målscoreregenskaper som trengs om dagen. Men for all del; om en av de to nevnte skulle finne på å slå ut i full blomst, så skal legenden få problemer med å holde plassen.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                #27
                Har trua på at vi tar årets første tre poenger mot Godset.

                Godset ligger på 13 plass med kun 2 seiere, og 3 uavgjorte. Det er ganske bedre enn oss, men det var stor forbedring på kampen mot Odd og det var var bare uflaks og litt slurv som gjorde at vi ikke fikk tre poeng i den kampen.

                Nå har vi ikke så mange skader og jeg tipper Riise er tilbake. Gleder meg sykt til torsdag, tror det blir en bra kamp.

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #28
                  Ifølge nyhetstråden er det Moen som dømmer... da kan alt skje. Vær forbredt på diverse uforståelige dommeravgjørelser og generelt økende frustrasjon fra spillere utover i kampen.

                  Dette er et bånnoppgjør med nerve og nå med Moen på plass er det duket for skikkelig god gammaldags TVBrann "off-topic" salat.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av KrisB
                    Har trua på at vi tar årets første tre poenger mot Godset.

                    Godset ligger på 13 plass med kun 2 seiere, og 3 uavgjorte. Det er ganske bedre enn oss, men det var stor forbedring på kampen mot Odd og det var var bare uflaks og litt slurv som gjorde at vi ikke fikk tre poeng i den kampen.

                    Nå har vi ikke så mange skader og jeg tipper Riise er tilbake. Gleder meg sykt til torsdag, tror det blir en bra kamp.
                    begynner å bli mange kamper hvor man sier det var uflaks og slurv som gjorde at vi ikke vant, og når det skjer så mange ganger må man vel innse at det ikke bare er uflaks, men at det ligger mye slurv og faenskap i det. Vi kan ikke skylde på uflaks over 8-10 kamper, nå må realiteten begynne å få tak. vi er ikke effektiv foran mål, det er ikke det samme som uflaks.
                    Vi er til tider elendig i forsvar, det er ikke det samme som uflaks.
                    Vi er ikke gode nok i enkelte ledd, men hvis dette bedres så kan det se lysere ut, men uflaks......... nei ikke enig der gitt
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • Emil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 306

                      #30
                      Jeg vil se:

                      ----------Otto---------
                      LKE-HN---FK---Ringstad

                      BHR-Bjørkøy-Søgård-Bolly

                      --------Nosa-Sundgot---


                      Aller helst ville jeg hatt MJ som back og Ringstad som ving, ser han spilte det mot Pors i andrediv. Men MJ spiller nok ikke på plast, da er dette elleveren jeg vil se. Myklebust er ikke god nok, enkelt og greit.

                      Kommentar

                      • erlando
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 858

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Er ikke lov med slike klausuler i Norge, men i fjor var Ståle Stensaas "syk" da vi spilte mot Lyn.
                        Det er helt utrolig at NFF tillater slikt (uavhengig av Steinar Pedersens kvaliteter og/eller mangel på sådanne).

                        Før eller siden kommer det til å oppstå en situasjon hvor en utlånt spiller er med og avgjør seriemesterskap/nedrykksstrid i kamp "mot" egen klubb.
                        Ja til pause i pausen!

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #32
                          At Ringstad og Bolly spilte hele 2.lagskampen igår, tolker jeg som at de er uaktuelle for startellvern.

                          Kommentar

                          • hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av KFL41
                            At Ringstad og Bolly spilte hele 2.lagskampen igår, tolker jeg som at de er uaktuelle for startellvern.
                            Tenkte akkurat det samme. Tror dermed vi får se dette laget, gitt at Riise og Eriksen er spilleklare:

                            Otto
                            LKE Nordtveit Kippe Johnsen
                            Riise Dosso Søgård Myklebust
                            Nosa Sundgot
                            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                            - Nosa

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av hoyt
                              Tenkte akkurat det samme. Tror dermed vi får se dette laget, gitt at Riise og Eriksen er spilleklare:

                              Otto
                              LKE Nordtveit Kippe Johnsen
                              Riise Dosso Søgård Myklebust
                              Nosa Sundgot
                              Nå har Bjørkøy blitt trent og drillet og jeg veit ikke hva på treninger, mot Øssia og Odd, PÅ DØDBALLER. Når han da vitterlig ikke har gjort seg bort så bør han spille. Gjerne på høyre, så kan Riise ta venstre. Da vil det hvertfall skje noe.

                              Ellers er disse oppstillings-tenke-luftslottaktige greiene her inne ofte besynderlige og nesten helt uten rot i noe noen trenere ville gå med på. Hvis en går tilbake til før-Odd tråden er det flere som kun treffer med en mann. Kjeppe.
                              Last edited by Yellow-not-jella; 19.05.2009, 20:42.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #35
                                Komboen dosso-søgård lukter det veldig hawaii av. Bjørkøy bør tre inn for en av dem. Eller khaled, så sant han er klar. Fetsundrånern og elfenbenskystrånern sammen kan bli vel mye vilje og ditto lite plan. Synd at Ringstad ser ut til å være uaktuell. Gutten har ikke spilt seg ut av laget, så jeg regner med at Berg bevisst ønsker å ta det litt forsiktig med matchingen. Det er forsåvidt greit, når MJ er frisk og viser gode takter. Alikevel så er jeg litt spent på hva han kan utrette på sportsklubbens marerittposisjon; venstre kant. Det er lite som tyder på at noen annen skal gjøre plassen til sin egen, så det burde absolutt være verdt et forsøk. Litt merkelig at muligheten ikke er utprøvd, da stian er godt vant med posisjonen. Meget mulig at Bolly er tiltenkt posisjonen, og at berg ikke ønsker å gjøre ytterlige rokkeringer og endringer.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • BD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2006
                                  • 1409

                                  #36
                                  Det ble nevnt i treningstråden at Johnsen kanskje ikke spiller pga kunstgresset i Drammen. Noen som vet om det stemmer?

                                  Kommentar

                                  • LSK N/B
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 830

                                    #37
                                    Det jeg forventer i denne kampen her er bredde i angrepsspillet. Savnet veldig de 2 siste kampene. Mot ODD var det helt ekstremt. Bjørkøy spilte jo mer sentralt en på kanten, og da Myklebust alltid trekker inn blir det veldig trangt inne i midten.

                                    Skal jeg prøve noe nytt til denne kampen: Denne taper vi 4-1.
                                    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                    Nei til NFF!

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      #38
                                      Jeg har fått tilbake troen. Etter å ha vært meget negativ til veldig mange kamper så tror jeg vi vinner denne kampen. Vanskelig å tippe et lag utifra så mange som er skadet og uaktuelle ,men hoyt sitt forslag er meget godt. Kamper vinnes på midtbanen og med Dosso og Søgård får vi iallefall en midtbane som VIL vinne og kommer til å løpe ,men det vil nok skorte på offensiv kreativitet. Vi trenger en kreativ midtbanespiller som kan fordele baller oppover og skape noe selv. Jeg har vært (og er?) positiv til kiko og det er ingen tvil om toppnivået hans ,men hva med bunnnivået eller gjennomsnittsnivået? Kiko er rett og slett for ustabil i de gode prestasjonene og så kun stabilt god ut ifjor fordi de andre var enda svakere. Jeg liker Kiko ,men han må stabilisere seg og forhåpentligvis skjer dette når vi får spilt inn en fast førsteelver hvor man kjenner medspillerne.

                                      Spennende kamp ,men vi vinner. Godset og Lyn skal iallefall bak oss på tabellen iår.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av BD
                                        Det ble nevnt i treningstråden at Johnsen kanskje ikke spiller pga kunstgresset i Drammen. Noen som vet om det stemmer?
                                        Han står oppført i start 11èrn i RB i dag hvertfall...

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          #40
                                          RB-PAPIR MELDER I DAG FØLGENDE LAG;

                                          OTTO
                                          LKE-NORDTVEIT-KIPPE-MJ
                                          BJØRKØY-SØGÅRD-DOSSO-MYKLE
                                          SUNDGOT-NOSA

                                          Benken; Hansen-Ringstad-Riseth-Essediri-Bolly-Edwin-BukkenJR

                                          Tips fra RB er 1-3 (Årets første seier?!!).

                                          Hvor de har det fra er en annen sak, men de har vel forhørt seg med noen før de trykker dette?!!

                                          Kommentar

                                          Working...