Godset - LSK torsdag 21. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Husker Kasey skorte på et frispark mot Fredrikstad engang. mer kan jeg ikke huske.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg sa i hele fjor at Pedersen var for treig til å spille back, men alt er jo relativt, han har likevel kvaliteten og rutinen inne som vi virkelig kunne trengt i den situasjonen vi befinner oss i, ikke mange spillere i Eliteserien som kan vise til gullmedalje fra CL."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Tvilsomt, vi skulle beholdt både Moldskred og Pedersen slik jeg ser det.
Jeg sa i hele fjor at Pedersen var for treig til å spille back, men alt er jo relativt, han har likevel kvaliteten og rutinen inne som vi virkelig kunne trengt i den situasjonen vi befinner oss i, ikke mange spillere i Eliteserien som kan vise til gullmedalje fra CL.
Hva angår Steinar, så kan jeg godt være enig i at han kunne ha vært hendig denne vårsesongen. Derimot tror jeg få kunne forsvart en slik beslutning før sesongen, da vi hadde knalldekning i forsvarsfireren. Nå har vi desverre hatt massive skadeproblemer i forsvaret, og da går det litt på felgen. Hadde vi beholdt Sørlendingen og slippi unna en del av skadene i forsvaret, så ville de fleste stilt seg undrende til at den gamle kroken fikk millionlønn for å gnage benken."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Fra vg.no:
Lagoppstillinger
Strømsgodset: Lars Ivar Moldskred, Steinar Pedersen, Alexander Aas, Glenn Andersen, Samir Fazlagic, Fredrik Nordkvelle, Fredrik Winsnes, Øyvind Storflor, Steffen Nystrøm, Marcus Pedersen, Mohammed Keta
Benken: Adam Larsen Kwarasey, Ola Kamara, Marius Boldt, Komlan Amewou, Ousman Nyan, Mattias Andersson, Stian Ohr
Lillestrøm: Otto Fredrikson, Lars-Kristian Eriksen, Håvard Nordveit, Frode Kippe, Marius Johnsen, John Anders Bjørkøy, Hassane Dosso, Espen Søgård, Magnus Myklebust, Arild Sundgot, Nosa Emanuell Igiebor
Benken: André Hansen, Vidar Riseth, Edwin Eziyodawe, Fredrik Gulbrandsen, Stian Ringstad, Karim Essidiri, Marhos Boily
Dommer: Svein Oddvar Moen (Haugesund)
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Dette laget kan vel kanskje karre seg til en heldig 1-1, med mindre det regner eller blåser for dumt.
Jeg ville selvsagt satt inn en venstrekant fremfor Myklebust. Bolly eller Ringen.
Bjørkøy burde ditto blitt satt sentralt, for å få litt kreativitet der, fremfor Søgård eller Dosso. Få gode alternativer på høyrekant. Myklebust eller Essidiri er like dårlige, men de er uansett begge langt bedre på høyresiden enn på venstresiden.
Stikkordet er selvsagt å skape bredde og innlegg, noe som er viktig for å utnytte Sundgot.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Her er det ikke annet å gjøre enn å le. Ikke engang Ricky Gervais hadde klart å skrive en flauere historie om et fotballag.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
Kommentar