Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Synes vel denne "brødkrigen" begynner å gå litt vel langt.
Vi elsker Fugla men hater enga, slik er det. Men i dette tilfelle
snakker vi om brød.
Vet om flere steder langt innenfor Oslo grensa som faktisk selger
kanaribrød, også et utsalg ikke veldig mange steinkast (hvis man kaster litt langt) fra Vålerenga Kirke.
Jeg er også lite begeistret for at dette brødet skal deles ut i "Kanariland"
men det er lite å starte noe større bråk av.
La oss heller vise oss fra en possetiv side, hvis de ønsker å provosere
er det like greit å heller la det skje, så tar vi og deler ut 500 stk kanaribrød på Kirketrappa i "engaland" neste lørdag.
D27H
Ingen som snakker om å lage bråk her da.
Hvis de gir meg ett brød så er det mitt, så da kan jeg gjøre hva jeg vil med det.
__________________________________________________ _____
Og du Stabæk, det heter "i Lillestrøm", ikke "på Lillestrøm" :roll:
Kan ikke en skokk kanaris bare ta med seg noen kasser Kanaribrus og tilby seg å bytte brød mot brus? Da kan man snu greia og vise mediavennlig glimt i øyet...
Dette er et veldig godt forslag. Gi dem 5 kasser kanaribruss med budskap om at de skal dele det ut på Vålerenga.
Eventuelt gi dem 8 kasser med kanaribrød. Sørg for å få frem at vårt brød har vært i salg i 4 år.
Et annet forslag:
Tre-fire personer fra KFL lager ditto store plakater (f eks av papp) med ett enkelt budskap: 2-1.
Så kan man bare stå stille og rolig ved siden av standen. Vil gjøre seg veldig bra hvis TV og andre fra media er tilstede.
Jeg laget selv en diskret liten plakat da K. Siem var på et møte på jobben min i går. Det var veldig virkningsfullt, og skapte mye humor.
Et annet forslag:
Tre-fire personer fra KFL lager ditto store plakater (f eks av papp) med ett enkelt budskap: 2-1.
Så kan man bare stå stille og rolig ved siden av standen. Vil gjøre seg veldig bra hvis TV og andre fra media er tilstede.
Jeg laget selv en diskret liten plakat da K. Siem var på et møte på jobben min i går. Det var veldig virkningsfullt, og skapte mye humor.
mvh
perta
Stemmer for kombinasjon: Plakat med "2-1" og gratis Kanaribrus og gratis Kanaribrød. Alt med et glimt i øyet. Det vil hele Lillestrøm tjene på, så kan VIF's utsendte dra hjem slukøret.
OBS - OBS: RB skriver at Siem og Rune Hansen skal dele ut 1000 brød ved Lørenskog stasjon i dag. De tar ikke sjansen på Lillestrøm, skriver avisen. Er dette en avledningsmanøver, eller er det virkelig der de står...?
Ta heller med deg ett brød, kast posen sånn at ingen verves og gi brødet til noen som trenger det. Det er vel masse fugler ett eller annet sted?!?!
Helt enig! Mange bra forslag her!
Dekk over alt av gult og svart tøy, ta til deg ett brød(Gjerne ett ekstra til tanta di(som hater Vålerenga )), riv av og kast papiret, legg brødet i en Rema- eller Mega pose og trekk av deg genser hvor det under er en stolt Lillestrøm SK- drakt! Og så stikk hjem og et lunch...
Det er nå min idé... Hvor skal disse innleide NMH- jentene og Carr- bitchen stå hen? Hvis det er Shell- stasjonen så er jeg i så fall klar!! :twisted:
Bydelsbrødet - lunch og toalettpapir i ett!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
OBS - OBS: RB skriver at Siem og Rune Hansen skal dele ut 1000 brød ved Lørenskog stasjon i dag. De tar ikke sjansen på Lillestrøm, skriver avisen. Er dette en avledningsmanøver, eller er det virkelig der de står...?
mvh
perta
Går rykter om at de heller skal være på Lørenskog stasjon, ja..
Er det noen som vet dette for sikkert.. ?
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Saken om at pEnga skal dele ut gratis brød på Romerike er nå lagt ut som TOPPSAK på www.rb.no.
At det finnes en muldvarp der er det ingen tvil om.
Årets avis - fy faan !
Denne saken har vi dessverre tapt, pga den ene nissen som trua de på dette bakeriet. Dette er sånn pressen elsker og det finnes ingen grunn til at RBs journalister er anderledes enn andre.
Når Siem går ut å sier at vi ikke vil risikere noe som helst så er det klart at han får oppmerksomhet på dette og at folk blir minnet på om den teite Kanarifansen som har truet de ansatte på dette bakeriet!
De anmelder en sak over 1 uke etter at det skjedde. En uke etter det igjen så er det på Romerike å skal dele ut brødet sitt, nok en gang for å IKKE provosere oss.
Alle som er oppgående skjønner at dette bare er en smørje lagd for at VIF skal få reklame.
Siem sier til RB: "– Vi gjør ikke dette for å sparke, men for å komme med en åpen hånd. Det er drøyt med slike dimensjoner som det har blitt rundt dette brødet – derfor snur vi den andre siden til og deler ut 1.000 gratis brød, sier Siem."
Mensaklubben neste!
Noen som var tilstede på utdelinga som kan fortelle litt?
Hehehe..jævlig bra Fikk tråkka på et VIF brød i dag som jeg nappa ut av hendene på en arbeidskollega av meg...etterpå gikk det rett i søpla...deilig følelse 8)
Kommentar