Bare så dere er klar over det.
VIF brød deles ut på lillestrøm i morra
Collapse
X
-
Dette er jo ett veldig bra tiltak. Suppebussen har jo i alle år stoppet på plata for å kunne tilby de trengenede litt mat og omtanke. Nå har jo store deler av de som tidligere var på plata flytta ut på landet, men behovet for mat er vel like stort!!
Så dette er ett godt tiltak av søpleklubben, det er viktg å ta vare på sine egne sånn at de klarer å komme seg på kamper og støtte dette flotte laget der nede........................................
La de nå sløse ut masse penger på dette, alt de søker er jo provokasjon. VÆR SÅ SNILL OG IKKE gi de den gleden!!!
Ta heller med deg ett brød, kast posen sånn at ingen verves og gi brødet til noen som trenger det. Det er vel masse fugler ett eller annet sted?!?!------eLSKe------- -
Re: VIF brød deles ut på lillestrøm i morra
Opprinnelig skrevet av STABÆKHa respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
-
Jeg håper for FAen alle holder seg borte og lar disse nissene holde på alene. Dette er jo rett og slett for dumt til å gidde å bry seg med.
La de stå der og se ut som en matutdeling til de mindre heldig stilte. Ikke noe vondt om de, men dette er jo latterlig!!!------eLSKe-------Kommentar
-
Virkelig smart påfunn detter her.
Omtrent som å stå og selge bibler på torget i Karachi.
At vif supportere er mindre smarte er jo ikke noe nytt. Dette er en totalt unødvendig provokasjon, som i værste fall kan ende i fysisk konfrontasjon.
Brødhuer!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesVirkelig smart påfunn detter her.
Omtrent som å stå og selge bibler på torget i Karachi.
At vif supportere er mindre smarte er jo ikke noe nytt. Dette er en totalt unødvendig provokasjon, som i værste fall kan ende i fysisk konfrontasjon.
Brødhuer!
Hvorfor i HELVETE(beklager uttrykket) skal det være ett snev av fare for det??????????
Dersom du, uansett hvem du er, ikke tror du klarer å forholde deg rolig til dette så hold deg minst 5(fem)km unna Lillestrøm.
Ikke gi klansapene og media det de kommer for. Dette er ikke noe annet enn ett forsøk på å sverte oss.
PLEASE!!!!!! Ikke la oss se ut som en gjeng med idioter etter dette!!
Det en gjør i morgen, blir skrevet om til Lillestrømfansen og det gir oss ett utrolig dårlig image!!!!!!------eLSKe-------Kommentar
-
Jeg snakker om et worst case scenario. Selvsagt tror, og håper jeg det skal gå helt greit, men poenget er at det er mye følelser i sving. Noe denne "brødkrigen" allerede har bevist. Som sagt er dette en helt unødvendig provokasjon fra apene sin side. Hva er de ønsker å oppnå??
Jeg utkjemper aldri fysiske kamper, bare verbale. Hehe...., tror dessuten de fleste hadde klappa meg greit i asfalten. :lol:
Noe av det værste jeg vet i samfunnet er blind vold så å prøve å insinuere at jeg skulle ta tak, tror jeg du bare kan ta det helt rolig med. Det er ikke det det handler om her heller.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesOmtrent som å stå og selge bibler på torget i Karachi.HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoKan ikke en skokk kanaris bare ta med seg noen kasser Kanaribrus og tilby seg å bytte brød mot brus? Da kan man snu greia og vise mediavennlig glimt i øyet...
Nei man tar imot brødet, legger det på bakken, tråkker på det, og putter det rett i søpla.Kommentar
-
Synes vel denne "brødkrigen" begynner å gå litt vel langt.
Vi elsker Fugla men hater enga, slik er det. Men i dette tilfelle
snakker vi om brød.
Vet om flere steder langt innenfor Oslo grensa som faktisk selger
kanaribrød, også et utsalg ikke veldig mange steinkast (hvis man kaster litt langt) fra Vålerenga Kirke.
Jeg er også lite begeistret for at dette brødet skal deles ut i "Kanariland"
men det er lite å starte noe større bråk av.
La oss heller vise oss fra en possetiv side, hvis de ønsker å provosere
er det like greit å heller la det skje, så tar vi og deler ut 500 stk kanaribrød på Kirketrappa i "engaland" neste lørdag.
D27HBøfflenes tilbakekomstKommentar
-
Opprinnelig skrevet av D27HVet om flere steder langt innenfor Oslo grensa som faktisk selger kanaribrød, også et utsalg ikke veldig mange steinkast (hvis man kaster litt langt) fra Vålerenga Kirke.D27HHa respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
Kommentar