Gult til Myklebust, må stå over neste kamp.
LSK - Sandefjord, søndag 24. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
Skudd i stolpen fra Sandefjord. Her må det skjerpes, pronto!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
er ikke edwin på benken?
arild som offensiv midt, så kan vi ha litt sort magi på topp.. sterk nok i kroppen til å få litt litt festligheter alene han vel?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Kan blåse av dette nå. Herregud, det er folk som har lang vei hjem."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
Og som jeg sa når Edwin kom inn, han kommer alene med keeper... bare totalt ræva at han ikke scoret som jeg tippet.Kommentar
-
2-1 og 3 nye poeng!
Satan det ble spennende på slutten der, jeg var langt fra sikker på at vi skulle dra denne i land! Likte overhodet ikke det jeg så siste 15-20 minuttene av kampen, vi slipper dem altfor lett til.
Digg å se masse baris-kanaris på skjermen nå
Til Arild: Jeg elsker deg!!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
VI VANT! På kvalik nå, med bare ett poeng opp til fast grunn.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
2-1 og 3 nye poeng!
Satan det ble spennende på slutten der, jeg var langt fra sikker på at vi skulle dra denne i land! Likte overhodet ikke det jeg så siste 15-20 minuttene av kampen, vi slipper dem altfor lett til.
Digg å se masse baris-kanaris på skjermen nå
Til Arild: Jeg elsker deg!!Kommentar
Kommentar