LSK - Sandefjord, søndag 24. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • cAPSLOOKSATAN
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2009
    • 6

    #41
    Kun kort tid igjen til kamp, kjenner at jeg faktisk har forventninger i dag, sjelden følelse denne sesongen
    Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx

    Kommentar

    • cAPSLOOKSATAN
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • May 2009
      • 6

      #42
      Opprinnelig skrevet av cAPSLOOKSATAN
      Kun kort tid igjen til kamp, kjenner at jeg faktisk har forventninger i dag, sjelden følelse denne sesongen
      He-he, kun lørdag i dag gitt, får kanskje drøye en dag før jeg drar på Åråsen da
      Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx

      Kommentar

      • WenZ
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2008
        • 107

        #43
        Kort tid igjen, ja (riktignok i morra), og denne gangen har også jeg foventninger og skikkelig trua.
        Jeg vet bare ikke hvor godt tegn det er!!

        Har hatt tru hver kamp (noe jeg stort sett alltid har) hittil i år, men før Godset-kampen var jeg helt rolig og hadde null forventninger, og jeg var nesten ikke nervøs!

        Vet ikke hva det skal bety.. Jeg er iallefall drit nervøs nå:???:

        Men gleder meg seff til tur på Åråsen i morra

        Tips: 3-1

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          #44
          Antatt lagoppstilling etter lørdagstreninga

          Trening lørdag før hjemmekampen mot hvalfangerne var på Åråsen fra 10.00-11.30 - antar jeg, siden jeg bare rakk en kort visitt rundt ca 11.15.

          Det jeg så den korte tida jeg var der tyder imidlertid på at den mest sannsynlige lagopppstillinga i morra er

          Otto
          Lasse-Håvard-Frode-Marius
          Bjørni-Jonna-Espen-Magnus
          Nosa-Arild

          slik mange har regna med.

          gilbert

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            #45
            Tror vi skal dempe forventningene radikalt. Spellera ga alt i Drammen og jeg tror det vil sitte i bena. Sandefjord har hatt to ekstra hviledager og er i mine øyne favoritt på søndag.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #46
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Trening lørdag før hjemmekampen mot hvalfangerne var på Åråsen fra 10.00-11.30 - antar jeg, siden jeg bare rakk en kort visitt rundt ca 11.15.

              Det jeg så den korte tida jeg var der tyder imidlertid på at den mest sannsynlige lagopppstillinga i morra er

              Otto
              Lasse-Håvard-Frode-Marius
              Bjørni-Jonna-Espen-Magnus
              Nosa-Arild

              slik mange har regna med.

              gilbert
              Det burde gå an å ta en seier mot Sandefjord med dette laget.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #47
                RB melder at BHR er klar til kamp..

                .. Og stiller trolig dette laget fra start mot Sandefjord:
                Otto Fredrikson
                Lars Kristian Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
                Bjørn Helge Riise-Søgård-Bjørkøy-Myklebust
                Arild Sundgot-Nosa Igiebor

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  #48
                  Er det ikke på tide å benke Myklebust så han snart kommer i angrepsposisjon fremfor å forsvare plassen videre med svake kamper? Men vi har vel ikke noen gode alternativer med Karim ute
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av merch
                    Er det ikke på tide å benke Myklebust så han snart kommer i angrepsposisjon fremfor å forsvare plassen videre med svake kamper?
                    Helt klart. Undertegnede har ivret for dette noen år nå. Klippekort-Magnus har hatt sine sjanser. Har ikke prestert siden våren 2007, og alikevel starter han nesten hver kamp.

                    Opprinnelig skrevet av merch
                    Men vi har vel ikke noen gode alternativer med Karim ute
                    1. Ringen er egentlig venstreving. Spilte her sist 2.-lagskamp og scoret.
                    2. MJ kan flyttes opp, Ringen på back.
                    3. Bolly.

                    Tre alternativer, alle bedre enn Magnus.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av merch
                      Men vi har vel ikke noen gode alternativer med Karim ute
                      Ute eller inne; Karim er heller ikke noe godt alternativ.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Errevs
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jun 2005
                        • 200

                        #51
                        Jeg er ingen supporter av Myklebust og ser helst til at han finner seg en ny klubb etter sesongen.

                        Fremtiden på venstrekanten er iallefall (i mine øyne) ikke Myklebust. Det vi har fremtidige venstrekantspillere pr.dags dato er Ringstad og Bolly. Jeg ser derfor helst at vi prøver en av de 2 fra start. Helst Ringstad da han er bedre defensivt.

                        Ellers syntes jeg laget ser bra ut, håper og tror vi kan ta noen poeng fremover.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Helt klart. Undertegnede har ivret for dette noen år nå. Klippekort-Magnus har hatt sine sjanser. Har ikke prestert siden våren 2007, og alikevel starter han nesten hver kamp.
                          Jeg våger å påstå at Magnus gjorde flere gode kamper i höst, i tillegg til bartekampen var han stor mot Stabäk og Brann. Om jeg husker rett var det vel heller ikke sånn at noen andre presterte på vårsesongen i fjor. I vinter viste han også gode takter og putta mål, og i de par förste kampene denne sesongen gjorde han seg heller ikke bort.

                          Slik jeg ser det er utfordringen å banke litt trygghet og selvtillit inn i huet hans, da hans selvtillit ser ut til å väre proporsjonell med resten av lagets prestasjoner. Ja, det er en lidelse å se ham når han ikke har troa selv, men om man klarer å gi ham selvtillit og stabilitet så er han en toppspiller. Jeg håper virkelig at Berg og resten av trenerteamet kan hjelpe ham med å ta sin plass i laget. Gutten må bygges opp. Klarer vi det så har vi gjort en dunderinvestering.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Errevs
                            Jeg er ingen supporter av Myklebust og ser helst til at han finner seg en ny klubb etter sesongen.

                            Fremtiden på venstrekanten er iallefall (i mine øyne) ikke Myklebust. Det vi har fremtidige venstrekantspillere pr.dags dato er Ringstad og Bolly. Jeg ser derfor helst at vi prøver en av de 2 fra start. Helst Ringstad da han er bedre defensivt.

                            Ellers syntes jeg laget ser bra ut, håper og tror vi kan ta noen poeng fremover.
                            Kult. Da satser vi på at Ringstad eller Bolly tar nivået og spiller fast på venstrekant fra og med januar 2010. Samtidig drar Myklebust til Aalesund, Lyn eller Molde og blir med LSKs flaks og karma en ubetinget suksess som slår ut i full blomst. I tillegg må vi hente inn en ny spiller som backup på venstrekant. Noe skeptisk til den planen.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Fuglegutt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2008
                              • 863

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              .. Og stiller trolig dette laget fra start mot Sandefjord:
                              Otto Fredrikson
                              Lars Kristian Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
                              Bjørn Helge Riise-Søgård-Bjørkøy-Myklebust
                              Arild Sundgot-Nosa Igiebor


                              Jeg syns per dags dato at dette er det beste laget vi kan stille!
                              På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                              Kommentar

                              • Errevs
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2005
                                • 200

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Kult. Da satser vi på at Ringstad eller Bolly tar nivået og spiller fast på venstrekant fra og med januar 2010. Samtidig drar Myklebust til Aalesund, Lyn eller Molde og blir med LSKs flaks og karma en ubetinget suksess som slår ut i full blomst. I tillegg må vi hente inn en ny spiller som backup på venstrekant. Noe skeptisk til den planen.
                                Hadde vel vært ypperlig om Bolly eller Ringstad hadde tatt nivået og kunne vært noe å satse på sesongene fremover. Har vel ikke akkurat troen på at det kommer til å skje med det første, men det skjer iallefall IKKE om de aldri får sjansen i den posisjonen da vi heller bruker en spiller som det ikke akkurat oser kvalitet av.

                                Du mener også at vi skal beholde dårlige spillere i frykt for at de skal bli gode hos andre? Når det kommer til Myklebust så er jeg mer enn villig til å ta den sjansen. Myklebust sin kontrakt går vel også ut etter denne sesongen, og jeg ser ikke noen grunn til å forlenge den.

                                Myklebust og hans medfødte avslutningsegenskaper kan ta en pause fra førstelaget en stund.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Errevs
                                  Hadde vel vært ypperlig om Bolly eller Ringstad hadde tatt nivået og kunne vært noe å satse på sesongene fremover. Har vel ikke akkurat troen på at det kommer til å skje med det første, men det skjer iallefall IKKE om de aldri får sjansen i den posisjonen da vi heller bruker en spiller som det ikke akkurat oser kvalitet av.

                                  Du mener også at vi skal beholde dårlige spillere i frykt for at de skal bli gode hos andre? Når det kommer til Myklebust så er jeg mer enn villig til å ta den sjansen. Myklebust sin kontrakt går vel også ut etter denne sesongen, og jeg ser ikke noen grunn til å forlenge den.

                                  Myklebust og hans medfødte avslutningsegenskaper kan ta en pause fra førstelaget en stund.
                                  Ringstad brukes mye på back, Bolly er vel tilteknt en del tid i Riises plass når han forsvinner. Myklebust er ingen dårlig spiller og tro det eller ei, når han har selvtillit så er han en god avslutter. Det jeg sier er at vi bör gjöre vårt ytterste for å få ut hans potensiale, fremfor å sende ham på dör uten å ha särlig god dekning i hans posisjon. Når lagspillet begynner å sitte så kommer vi til å se en helt annen Myklebust enn vi tidvis har sett i år.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    #57
                                    Tror det er bra at det er Henning Berg som trener laget. Myklebust viste fremskritt i sist kamp og er på gang selv om det fortsatt er mye å hente. Bolly ser ut som en guttespiller og virker å være j.. redd for bena, gikk ikke i en duell i 2.omg slik jeg så det. I tillegg klarte han ikke å drible og slet med tempoet til backen. Nei gi gutten et par år før dere roper.

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #58
                                      Det er da fælt som enkelte er ute etter Myklebust, da!?!

                                      Se på forskjellen på gutten fra ett år tilbake, da han stort sett studerte skotuppene sine i 2x45 pluss oppvarming. Nå har han begynt å få tilbake trua på seg selv offensivt, og tørr å utfordre motstanderens forsvar. Samtidig jobber han som et dyr bakover på banen, og de som mener Ringstad er bedre defensivt oppfordres herved til å følge litt med på den defensive jobben Mykle egentlig gjør.

                                      Det gjenstår én ting for Mykle før han er på det nivået han var for to år siden, og det er at han tørr å senke skuldrene i avslutningsfasen. Pr i dag binder han seg for mye, og avslutningene blir deretter. Mye av det samme som vi så med Lillebror de to foregående sesongene....
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • Errevs
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2005
                                        • 200

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                                        tro det eller ei, når han har selvtillit så er han en god avslutter
                                        Det velger jeg ikke å tro på da jeg ser hver eneste Lillestrøm kamp. Han klarer såvidt å drible seg forbi en mann, om han så skulle klare det så mister han ballen i neste trekk, om han mirakuløst skulle komme seg i god posisjon på egenhånd, så avslutter han 95% av gangene utenfor mål.
                                        Men selvsagt har han selvtillit så er han jo verdensklasse..

                                        På tide å åpne øynene her. Myklebust presterer ikke godt nok for å ha monopol på venstre midtbane. Enkelt og greit!

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Errevs
                                          På tide å åpne øynene her. Myklebust presterer ikke godt nok for å ha monopol på venstre midtbane. Enkelt og greit!
                                          Herlig! Om vi skulle sett inn Ringstad der, og han mot formodning ikke skulle slå til, skal vi kaste råtne egg og tomater på han og, og sette han ut av laget da? Ting tar tid. Visse spillere trenger tillit og et fungerende kollektiv for å prestere. Visse spillere er verdt den innsatsen. Man höster som man sår. Litt av problemet med venstrekanten de siste årene har värt at vi ikke har satset på noen spiller der. Vi har ikke gitt spillere tid til å bli kjent med posisjonen og dens relasjoner. Det har värt noe veldig midlertidig og halvhjerta over lösningene i den posisjonen. Vi kommer ingen vei med å hele tida skrike etter nye quick-fixes.

                                          Opprinnelig skrevet av Errevs
                                          Det velger jeg ikke å tro på da jeg ser hver eneste Lillestrøm kamp. Han klarer såvidt å drible seg forbi en mann, om han så skulle klare det så mister han ballen i neste trekk, om han mirakuløst skulle komme seg i god posisjon på egenhånd, så avslutter han 95% av gangene utenfor mål.
                                          Du får velge å tro hva du vil, men om du ser hver eneste Lilleströmkamp så fikk du sikkert med deg de periodene under Rösler og Nordlie hvor han hadde tryggheten inne, og var riktig bra. Var det noe galt på avslutningene og avleveringene hans da? Fyren ledet jo poengligaen för han fikk en skulderskade i 2007-sesongen.

                                          Og om du faktisk ser hver eneste LSK-kamp, så fikk du sikker med deg Torsdagens kamp. Ta en ekstra titt på den, og SÅ forteller du meg at Magnus ikke er i stand til å ta seg forbi både en, to og tre mann.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...