Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bolly er nok vant til at farta hans tar igjen de fleste, så han må nok få beskjed om å følge mannen sin HELE tiden... for nytter ikke å stå og se på ballen, når mannen han skal markere sniker seg forbi.
noen som har fått med seg hva som gjorde at LKE og Riise måtte ut?
sitter på en uberråtten linje i Israel, får ikke med meg en dritt utenom rb.no.. huff!!
noen som har fått med seg hva som gjorde at LKE og Riise måtte ut?
sitter på en uberråtten linje i Israel, får ikke med meg en dritt utenom rb.no.. huff!!
Begge kjente det i de gamle skadene sine og orket ikke mer....
hadde vært hyggelig om alle våre O så skadefrie spillere satte en tydeligere grense mellom, jeg er skada, jeg kan spille... mye bytter på slikt a gitt..
har det virkelig dabbet av like mye som jeg har fått intrykk av fra våres del nå?
hadde vært hyggelig om alle våre O så skadefrie spillere satte en tydeligere grense mellom, jeg er skada, jeg kan spille... mye bytter på slikt a gitt..
har det virkelig dabbet av like mye som jeg har fått intrykk av fra våres del nå?
Ja de halv invalide spillera som ikke orker mer enn 20 minutter kan bli igjen hjemme...
Ja det har dabbet av, Sandefjord har tettet luken mellom midtbanen og forsvaret sitt, som Sundgot herja med i starten. Men sett inn på en rask spiss nå, så blir de nødt til å passe på han.
Herreguuuuuuuuuud....
Søgård og Mykle har tapt seg MYE utover i kampen.
Nosa er sliiiiiiiiiiiiiiiiiten og Sundgot er for treig til å fikse dette alene...
Kommentar