LSK - Sandefjord, søndag 24. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    - sykt hvor ufattelig lettvint man kan få nervene i 1000, selv når man ikke klarer å se kampen skikkelig.

    - sykt så digg det er å se at vi har tatt et ikke så stort, men veldig så viktig steg opp på tabellen!

    - sykt som jeg gleder meg til matchen mot strømmen, endelig får jeg kommet meg hjem og sett gutta i aksjon iår!

    - sykt som jeg gruer meg til matchen mot strømmen, spiller vi som jeg fikk intrykk av i 2omgang her så er jeg ikke så trygg på at det går veien altså..

    - sykt så digg det er at vi ENDELIG har begynt å ta litt 3poengere!!!!!!!
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • Torjus
      Medlem
      Bøffel
      • May 2006
      • 39

      2 seiere på rad, hvor skal dette ende?!

      Kommentar

      • Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

        Husk også at vi klarte det Rosenborg IKKE klarte - nemlig å ri hjem en 2-0-ledelse mot Sandefjord.
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

        Stuart Baxter har forstått det.

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          Så ufattelig fett! Nå er vi på gang her. All kred til gutta for å klare å spille så entusiastisk som de gjorde i 1. omgang når man ligger i bånn av tabellen.

          Kommentar

          • Milson
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jun 2004
            • 14

            Riise: "-Jeg er klar for landskampene"

            Deilig med 3 nye poeng selvom dette ble mer spennende enn ett gammelt hjerte kan tåle.

            Riise derimot vet jeg ikke hva man skal si om... Leser på tv2sporten at mannen sier seg klar for landskampene tiltross for at han ikke klarer å spille en halv kamp engang for de som betaler lønna hans... Skuffende holdning jeg ikke liker å se fra dem som ikler seg den nydelige gule drakta!


            Gutten får gjøre seg fortjent til lønna si ved å presetere for LSK før han maser om landslaget.
            -------------------------
            ELSKER fUGLA

            Kommentar

            • Torjus
              Medlem
              Bøffel
              • May 2006
              • 39

              Opprinnelig skrevet av Milson
              Deilig med 3 nye poeng selvom dette ble mer spennende enn ett gammelt hjerte kan tåle.

              Riise derimot vet jeg ikke hva man skal si om... Leser på tv2sporten at mannen sier seg klar for landskampene tiltross for at han ikke klarer å spille en halv kamp engang for de som betaler lønna hans... Skuffende holdning jeg ikke liker å se fra dem som ikler seg den nydelige gule drakta!


              Gutten får gjøre seg fortjent til lønna si ved å presetere for LSK før han maser om landslaget.
              Uff! Han får vel ikke spille uansett.

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1422

                Opprinnelig skrevet av Milson
                Deilig med 3 nye poeng selvom dette ble mer spennende enn ett gammelt hjerte kan tåle.

                Riise derimot vet jeg ikke hva man skal si om... Leser på tv2sporten at mannen sier seg klar for landskampene tiltross for at han ikke klarer å spille en halv kamp engang for de som betaler lønna hans... Skuffende holdning jeg ikke liker å se fra dem som ikler seg den nydelige gule drakta!


                Gutten får gjøre seg fortjent til lønna si ved å presetere for LSK før han maser om landslaget.
                Han stivnet i låret, og ville ikke ta sjansen i dag. Det er ikke noe annet enn fornuftig med hans skadehistorie. At han er klar til første landskampen om to uker, må det det være lov å regne med. Uansett om det er for Norge eller Fugla.

                Vi vant for faen. Hurra!!!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av Milson
                  Deilig med 3 nye poeng selvom dette ble mer spennende enn ett gammelt hjerte kan tåle.

                  Riise derimot vet jeg ikke hva man skal si om... Leser på tv2sporten at mannen sier seg klar for landskampene tiltross for at han ikke klarer å spille en halv kamp engang for de som betaler lønna hans... Skuffende holdning jeg ikke liker å se fra dem som ikler seg den nydelige gule drakta!


                  Gutten får gjøre seg fortjent til lønna si ved å presetere for LSK før han maser om landslaget.
                  Herregud, hva er det gutten tenker med?!! Vi vet alle at han ønsker seg ut, men dette er oppførsel så utrolig tilbakestående at klubben bør gå inn med straffereaksjoner! Skulle ikke forundre meg om dette stjeler all oppmerksomheten fra kampen i oppsummeringa seinere i dag.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Dessuten har vi en kamp til før landslagspausen, skal han stå over den for å få med seg to landskamper?? Da kan LSK kvitte seg med ham, ingen setter seg over klubben vår!

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Bytt fokus her...
                      Dette er en kamptråd, BHR var svært lite delaktig i denne og kan glemmes inntil videre.
                      HEIA HEIA KANARIS!!

                      Syntes dette var en "rar" kamp.. Strålende spill i første, men som jeg egentlig satt og tenkte på, kommer Sandefjord innpå med beskjed om å stenge rommet Sundgot holdt lekestue i så kan dette fort snu..
                      LSK er helt avhengige av at midtbanen løper max hele veien, med en gang det dabbet litt av så var Sandefjord dominernde. Men forsvaret ryddet også denne gangen fint opp og spilte en god kamp.
                      Edwin har noe ved seg som skremmer motstanderne og med en gang han kom innpå ble det hvertfall noen muligheter til LSK igjen, både han og Bolly skulle hatt ett mål hver på slutten der.
                      Med litt lenger mellom kampene så kunne nok laget holdt lekestue litt lenger og mest sansynlig vunnet mer, så alt i alt meget fornøyd med denne uken.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Kampen idag er vel årsbeste nokså klart, men igjen kollapser vi. Heldigvis ble det ikke skjebnesvangert denne gangen, men gud så nære! Derfor kan vi fortsatt ikke friskmeldes, disse utrolige rommene som oppstår der motspillere plutselig har et hav av plass inn mot vår egen seksten uten noe som helst press, må det nå gjøres noe med!

                        Sundgot redder oss egentlig igjen, fantastisk comeback av denne karen. Bjørkøy begynner å vise seg verdt investeringa i ham, meget gledelig. Bolly er skrekkelig i dag, utenom de første 10-15. Vi er plutselig på kvalikplass og ubeseira siden den nye seriestarten!

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Kampen idag er vel årsbeste nokså klart, men igjen kollapser vi. Heldigvis ble det ikke skjebnesvangert denne gangen, men gud så nære! Derfor kan vi fortsatt ikke friskmeldes, disse utrolige rommene som oppstår der motspillere plutselig har et hav av plass inn mot vår egen seksten uten noe som helst press, må det nå gjøres noe med!

                          Sundgot redder oss egentlig igjen, fantastisk comeback av denne karen. Bjørkøy begynner å vise seg verdt investeringa i ham, meget gledelig. Bolly er skrekkelig i dag, utenom de første 10-15. Vi er plutselig på kvalikplass og ubeseira siden den nye seriestarten!
                          Bjørkøy er "mannen bak mannen"... Han har spilt strålende siden han ble flyttet inn fra vingen sist kamp, og sammen med Nosa, Sundgot og Søgård så har de hvert lagets viktigste spillere den siste perioden.

                          Kommentar

                          • Torjus
                            Medlem
                            Bøffel
                            • May 2006
                            • 39

                            Lars Kristian Eriksen

                            Noen som fikk med seg grunnen til at Eriksen måtte gi seg til pause, slått opp gammel skade?

                            Kommentar

                            • MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

                              Så ufattelig lettet jeg var da han blåste i fløyta! De siste 30 minuttene var forferdelig dårlig og det kunne fort gått galt dette.
                              Jeg syns Bjørkøy har vært et lyspunkt etter tilbakekomsten, Arildinho scorer igjen og viser kritikerne at han er langt fra ferdig med jobben sin i LSK, Kippe er brutus og jeg elsker Nosa.
                              For å sitere nr 7: Nå er det igang.:twisted:

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Opprinnelig skrevet av Torjus
                                Noen som fikk med seg grunn til at Eriksen måtte gi seg til pause, slått opp gammel skade?
                                Nei de kom vel ikke så mye inn på det, men ble vel sagt at han fortsatt kjente til skaden i hofta...
                                Berg sa etter kampen at han måtte prate med fysio før han kunne uttale seg. Var litt kort vedr. dette!

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Bjørkøy er "mannen bak mannen"... Han har spilt strålende siden han ble flyttet inn fra vingen sist kamp, og sammen med Nosa, Sundgot og Søgård så har de hvert lagets viktigste spillere den siste perioden.
                                  Helt klart, ja. Nå blir det en ny sekspoenger mot Lyn borte, og får virkelig håpe at ihvertfall Eriksen kan stille. Nå er vel Myklebust ute med karantene, så det blir uansett rokkeringer.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Helt klart, ja. Nå blir det en ny sekspoenger mot Lyn borte, og får virkelig håpe at ihvertfall Eriksen kan stille. Nå er vel Myklebust ute med karantene, så det blir uansett rokkeringer.
                                    Håper LKE dropper cup kampen, han trengs mot Lyn. Stor forskjell med han på laget, syntes han fortjener mer skryt for innsatsen sin.
                                    Men med Mykle ute så får man endelig prøvd ut om en av unggutta duger som ving fra start, ja om ikke Berg velger Dosso inn og Bjørkøy på kant.. Kan fort skje at Edwin starter også, som da vil dytte Nosa ned på midtbanen. Uansett har laget hevet seg enormt siste par ukene og endelig er laget borte fra siste plassen.

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      Nosa liker opmerksomheten han får. Og sangen hans er jævlig kul også.

                                      Kommentar

                                      • Hel1017
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2008
                                        • 196

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Nå er vel Myklebust ute med karantene, så det blir uansett rokkeringer.
                                        Da får vi satse på at han kjører inn Ringstad igjen, for Bolly var elendig i dag og viser at han ikke holder TL nivå overhodet.
                                        Jeg har ofte ønsket meg ham på banen på bekostning av Mykle, men nå er jeg av en helt annen oppfattning.

                                        Mykle var bra i 1.omgang i dag, men blei sliten på slutten. Som veldig mange andre på laget.

                                        Og så har vi lillebror da...
                                        Ba om å bli bytta ut, og friskmelder seg selv til landskampene.
                                        Jeg syns det har vært lurt å matche ham forsiktig, men det får være måte på.
                                        Hans lojalitet ligger hos ham selv, ikke hos LSK eller landslaget.
                                        Makan!

                                        Håper Lasse ikke gikk på en ny skaderunde.

                                        Arild, Nosa, Bjørkøy, Kippe, Johnsen er konger!
                                        Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Tilbake fra Åråsen, tydelig at Godsetkampen satt i beina, midtbanen er totalt fraværende i 2.omg.. Kippe er stor og redder poengene i 2.omg.. Mannen tapte ikke en duell og da mener jeg en duell i matchen og er dagens mann sammen med Sundgot som lager et fint mål og et flaksemål. Bolly må ut av laget.

                                          Kommentar

                                          Working...