LSK - Sandefjord, søndag 24. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • junior
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 492

    Opprinnelig skrevet av Torjus
    2 seiere på rad, hvor skal dette ende?!
    Tja seriegull er jo en evig våt drøm da.
    ------- Forza Fugla! -------

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      Bolly har et lite selvtillitsproblem som unge spillere ofte har. Ser ikke noe problem i at han får innhopp, men da helst på stillinga 6-0.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        Opprinnelig skrevet av reka
        Bolly har et lite selvtillitsproblem som unge spillere ofte har. Ser ikke noe problem i at han får innhopp, men da helst på stillinga 6-0.
        Ihvertfall lite i dag som tyder på at han p.t. utfordrer Mykle......
        Registrerte at de byttet side et par ganger. Gadd vite om det var planlagt fra trenerbenken?
        Knurr...

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          Hjemme igjen
          En utrolig deilig seier...og ikke minst viktig!
          Gutta gjorde en kjempeinnsats og burde avgjort denne kampen tidligere. Falt bakpå mista mye baller utover i andre omgang etter småfeil og litt passivitet, men alt i alt årsbeste.
          BHR bytte etter 20 min.....var det taktisk eller kjenner han skaden?
          Bolly var ikke helt venn med ballen, men det er litt typisk at unggutta trenger matchtrening. Bjørkøy begynner å vise seg fram. Det er gledelig!!
          Søgård jobber som en helt.....jeg vil beholde Espen på Åråsen!
          Arildo er fortsatt helten min

          Forza fugla....nå skal vi oppover på tabellen.....
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • Torjus
            Medlem
            Bøffel
            • May 2006
            • 39

            Opprinnelig skrevet av reka
            Bolly har et lite selvtillitsproblem som unge spillere ofte har. Ser ikke noe problem i at han får innhopp, men da helst på stillinga 6-0.
            Gleder meg til den dagen vi leder 6-0. På en annen side, nå er jo alt mulig:neutral:

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Får håpe at 2. omgangen skyldes
              1. omrokkeringer etter bytter av Riise/Eriksen
              2. Slitne etter torsdagens kamp. Sandefjord spilte tirsdag og hadde to ekstra hviledager

              Men spillerne gjemte seg bort. Man så det på innkast osv hvordan spillerne ikke ville hjelpe hverandre

              Nosa må vel være noe av det beste vi har hatt siden Koren?

              De som lurer på hvorfor ikke Bolly har fått muligheter før, fikk vite det idag. Han grep ikke sjansen han fikk. Rart at det var Mykle som måtte bytte og ikke Bolly.

              7 poeng på ei uke.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Angående BHR, så er det i alles interesse at han holder seg fit til landslaget. I dag var det ingen krise at han ikke var på banen, ei heller var han särlig involvert når han var på. LSK må selge for å holde budsjettet, og Riise er vårt eneste riktige salgsobjekt. At han er med på Landsen og får vist seg frem der er i så måte meget viktig.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2925

                  Ah detta var to deilige kamper! Liker ikke måten vi opptrer på i 2 omg, men før det burde vi ha punktert kampen for lenge sida. Plutselig er jeg positiv på fortsettelsen! Herlig!
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

                    Laget er på gli, helt klart...

                    Men det potensielle problemet ligger i de kampene vi må spille Nordtveit som høyre back, Vidar R og Frode K som stoppere. På en eller annen måte fungerer ikke de sammen. Det fungerer mye bedre med LKE som høyre back, Nordtveit og Kippe i midten.
                    Syns en del ganger at frode har blitt mer offensiv i tankegangen, mye oppe å bryter. De gangene det går galt er nordtveit bak. Med Vidar og Frode blir det ingen sikring som kan være litt kald i hodet. Vidar og Frode satser full fitte og hvis det går galt så går det galt. Dette føler jeg svekker laget.

                    MJ spiller stabilt bra etter det man kan forvente av en tidligere fotballinvalid. Alt han spiller er en kjempe bonus og jackpoten treffer på at han presterer tilfredsstillende.
                    Bjørkøy kan gå mot noe av det samme med potensiale, bør få tillit. Kiko har ikke klippekort. En slik passende ordning innehar heller ikke O.Occean. Konstellasjonen Sundgot/Nosa fungerer perfekt for LSK sin del per nåværende situasjon; de putter, innehar assist, holder på ball, skaper sjanser, gode duellspillere m.m og mer kan vi ikke forvente faktisk. I tillegg er jo Nosa er kjempe signering. Holder mer enn nok nivå p.d.d. I beste eller verste scenario blir han solgt. Han kan gjerne spille lenge for fugla. Virker som en kjernekar.

                    HB forstår at målrettet arbeid gir resultater. Så da antar jeg at det fortsettes med den harde jobbinga slik at vi kan redde plassen.
                    Seriegull 2016!!!

                    Kommentar

                    • nebbjævel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2009
                      • 511

                      Det er bare så jævlig deilig å vinne et par kamper. Gutta begynner å ligne noe. Takk til alle involverte.

                      Kommentar

                      Working...