Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Joneren hold kjeft han får det som han vil når du begynner å slenge dritt tilbake..slett tråden, å sperr ip til denne fyren er det som hjelper..Admin/moderator?
Hvordan denne personen har fått skrive ni innlegg er i seg selv ganske utrolig. Trodde disse sidene var for kanaris.
Vel, er ikke bare for kanaris . Men usakelig krititik er ikke greit, og heller ikke bare masse dritt...vel, det virker som at dere trenger flere moderatorer..Sikkert noen som ville hjulpet til litt :wink:
Dere bør faen meg grue dere til neste oppgjør. I første omgang var klanen fullstendig ubrukelige. I andre omgang sang dere en eller annen latterlig sang om å hate kanaris. Dere er den laveste søpla vi har i Norge, og det er en grunn til at samtlige supportere fra andre lag hater dere som pesten. Hva kampen anngår: dere er talentløse, og skapte ingenting i det hele tatt. At dere scoret på den ene sjansen dere fikk sier det meste om kampen. Egentlig er det litt digg at dere har åpnet så bra, for jo høyere Enga flyr, jo hardere faller dere. Vent å se. Jeg har tippet dere på nedrykk, og jeg er bombesikker på tipset mitt. Mot Rosenborg? Forvent dere kalassifre.
nå er det vel en god del bønder som skriver inn på enga sine sider også da....å sist jeg sjekka er det faktisk ytringsfrihet her i landet eller hva? :twisted: :twisted: :twisted:
Hei folkens
Greit jeg kan ta litt selvkritikk for denne tråden, ble skrevet i fylla og jeg ble overasket når jeg så at den ikke var slettet.
Alle her vet vel hvor gøy det er å mobbe motstanderns supportere etter seier.
Storby Sofistiskert Stolthet, i motsettning til...
Kommentar