Bosmanspillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2601

    Bosmanspillere

    Nettavisen listet opp Eliteseriens bosmenn i dag:

    Av disse synes jeg seks stykker er interessante og i den sammenhengen er det fint at vi har vist klar interesse for tre av dem.

    Mine seks:

    Trond Olsen
    Trond Fredrik Ludvigsen
    Brian West
    Espen Hoff
    Morten Fevang
    Peter Kopteff

    Jeg vet ikke hvordan Trond Fredrik Ludvigsens situasjon er, men jeg hadde kunnet se han gi Bjørn Helge Riise bra kamp på høyre hvis ikke Hoff kommer. Dette hadde riktignok ført til at lillerbror Riise hadde fått mindre spilletid og det hadde kanskje ikke vært så gunstig. Brian West er vel spiss og ville ikke danket ut Mifsud eller Myklebust, men kunne vært fin å ha om Mifsud plutselig hadde blitt solgt (bank i bordet eller hva det nå heter). Med Kopteff blir det vel den samme historien som med Ludvigsen.

    Ham-Kam nektet å gå ut med sine bosmenn så de teller ikke, men det skal visst være så mye som ti stykker.

    M.a.o. så synes jeg LSK har vært svært flinke i sin søken i dette markedet så langt.

    (Iversen og andre urealistiske mål er ikke tatt med)

    Noen som synes at andre burde vært tatt med eller om jeg er helt ute og kjøre?

    (West er jeg usikker på, men han har i alle fall farten Uwe liker å ha i laget...)
    Ferdigskåra
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    #2
    Slik jeg ser det er det bare to spillere som er aktuelle for oss (fra denne listen): Trond Olsen og Espen Hoff. Muligens også Morten Fevang. Av disse tre tror jeg det er mest sansynlig at vi ender opp med Trond Olsen i og med at Odd har sagt i media at de ikke ønsker å selge grunnet de sportslige problemene.

    Kommentar

    • Justnes
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2003
      • 57

      #3
      Er forsåvidt enig i de to ovenstående innleggene, og kunne godt ha tenkt meg enten Espen Hoff eller Trond Fredrik Ludvigsen som back-up til Bjørn Helge Riise på høyrekanten. Håper også på at vi får Trond Olsen som backup på venstre, men ellers må jo Peter Kopteff være et godt alternativ å jobbe videre med. Dog skal han kanskje ha altfor mye lønn og han varierer veldig i prestasjonene, men mener han på sitt beste har en av Norges beste venstreføtter. Han har jo scoret noen fantastiske mål for Viking de siste sesongene!

      Håper uansett det kommer en venstrekantspiller som kan gi Påsan konkurranse da jeg mener Sasa ikke har vist til nå at han er god nok, men håper mest på Trond Olsen!
      Petter Justnes

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        men ellers må jo Peter Kopteff være et godt alternativ å jobbe videre med.
        Fantastisk spiller, på sitt beste. Men er nok dyr i drift, ja.
        Heller likevel til at Trond Olsen er et bedre alternativ, ikke minst pga av at han er yngre (Kopteff 26, Olsen 21) og billgere å lønne. Er dessuten et potensielt salgsobjekt om noen år. Det er neppe Kopteff.

        mvh
        perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Guling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 484

          #5
          Hvis Olsen er venstre som dere sier (trodde av en eller annen grunn at han var høyre), så er det et kupp, tror jeg.

          Vi trenger virkelig en venstreving til ettersom Pål Strand er så mye skada.

          Kommentar

          • fugla_4_ever
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 467

            #6
            Opprinnelig skrevet av Guling
            Hvis Olsen er venstre som dere sier (trodde av en eller annen grunn at han var høyre)...
            På nettsidene til Bodø/Glimt, står han oppført som angriper, men der spiller Trond Fredrik Ludviksen. Trond Olsen har derfor blitt omskolert til offensiv midtbane venstre, tilsvarende rolle som Påsan har i 4-3-3. Det opplyses forøvrig (se http://www.glimt.no/index.php?ID=3&l...=news&lang=nor) at Glimt har tilbudt ham ny kontrakt som han vurderer i disse dager.

            Kommentar

            • Rawe
              Medlem
              Hoffnarr
              • Mar 2004
              • 60

              #7
              Det var noe snakk om at Olsen ikke ville forlenge grunnet for liten spilletid i Glimt. Kopteff er en jeg syns LSK bør satse på, for en knall venstrekant!
              eLSKer

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Kopteff er en meget god spiller, godt venstre bein og bra teknikk. Eneste negative jeg kan si er innstilingen hjemmover. Er ikke løpsvillig hjemmover.

                Kommentar

                Working...