Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Synes synd på Espen hvis han blir tatt av med en gang. Er vel han som mister plassen.
Vi har egentlig bare 1 ordentlig høyrekant i stallen, og det er Johan Petter Winsnes. Sånn sett er det han som mister plassen sin til Riise. Midtbanen vi har spilt med de fleste kampene hittil i 2005 har bare vært reserveløsninger. Nå gleder jeg meg enormt til endelig å få en kantspiller stinn av selvtillitt som tør å utfordre, og som kan drible. Når det gjelder Espen, så passer han ikke spesielt bra inn i diamantformasjonen vi spiller for tiden. Kasey og Koren gjør en glimrende jobb hhv defensivt og offensivt på midten. Med Strand tilbake for full maskin tror jeg på medalje i år!
Og forresten, det er allerede startet flere tråder om Bjørn Helge Riise...
Kommentar