Seriekamp 2. pinsedag mot Lyn på Ullevaal. Lyn deler nedrykksplassen med Godset - begge med 9 poeng, mens vi har 10 på kvalikk-plass. Kommer den tredje seieren på rad her? - i så fall gull verdt. Nosa + Sundgot på topp er vel rimelig bankers.
Lyn - LSK man. 1. juni kl. 18.00 på Ullevaal Stadion
Collapse
X
-
Jeg håper gutta har kommet godt ned på bakken igjen etter seier mot Godset og Sandefjord. Gårsdagen resultat mot 2010 tyder i alle fall på at vi ikke er friskmeldte, noe jeg håper gutta også føler på kroppen.
Om frykten er tilbake i øya vinner vi denne, tror vi derimot vi har en fair sjanse på seier blir poengene igjen på Ullevål.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Tror ikke du har med deg mange idrettspsykologer med på den gitt. Heller ikke toppidrettsfolk. Man må ha troa på seg selv dersom man skal oppnå noe.Kommentar
-
Kommentar
-
Kiko er vel muligens tilbake? Blir vel muligens en variant med ham tilbake? Bjørkøy ut på kant og Søgård/Kiko i midten? Synes egentlig at Søgård og Bjørkøy bør få fortsette. Hvordan var Tokstad i cupkampen? Kanskje han eller Ringstad bør få sjansen. Bolly spilte seg vel ut av laget sist. Tror Essidiri står foran nå. Elller blir Nosa flyttet ned på ving, mens Edwin kommer inn på topp? Litt skummelt å splitte opp noe som har fungert. Et rent bytte med Mykle er kanskje å foretrekke, men man vet aldri.Kommentar
-
Vil tro ut fra hva Henning har sagt i det siste at han vil bytte minst mulig på laget. Den dårlige sesoninnledningen har han jo tillagt mye alle byttene på laget. Vil derfor tro at at han fortsetter med uforandret lag med unntak av Mykle. Er rent bytte med Mykle er derfor mest trolig. Hvem det er er vel ikke så godt å si, men Ringstad ligger vel godt an i løypa i og med at han spilt i går. Essesdiri og Bolly fikk ikke spilletid.
Defensivt er Ringstad den beste av disse tre, og på bortebane har nok det prioritet fra Hennings side.
Ser vel ellers for meg at Kiko får noen minutter på slutten eller så fort Riise må gi seg pga skade...Kommentar
-
Jeg tror forøvrig du skal være varsom med å bruke en idrettspsykolog som fasitsvar.
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Tipper/ håper vi får se følgende lang fra start på mandag:
Fredriksson
Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
Riise-Bjørkøy-Søgård-Ringstad
Nosa- Sundgodt
Det er vel bare vestre kant som er noe tvilsom. Mykle er suspendert, og Bolly har gang på gang vist at han ikke holder TL nivå.
Ringstad og Johnsen har begge levert brukbare kamper og begge kan spille back/ midtbane. Begge har brukbare bein for å slå opp på Sundgodt.
Hvem av de som spiller back/ midtbane blir hipp som happ. Men jeg vil se begge på banen.
En bra kamp av disse, og klippekortet til Mykle er oppbrukt???
Skulle det knipe på slutten så bytter vi inn Edwin for Søgård og trekker Nosamannen ned på midtbanen. Evnt kjører 4-3-3...:o
Så får vi håpe på at gutta er tent på å vise seg fra en bedre side enn cupkampen i går.
Håper på seier, men er nok mer realistisk med uavgjort!Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Kiko er vel muligens tilbake? Blir vel muligens en variant med ham tilbake? Bjørkøy ut på kant og Søgård/Kiko i midten? Synes egentlig at Søgård og Bjørkøy bør få fortsette. Hvordan var Tokstad i cupkampen? Kanskje han eller Ringstad bør få sjansen. Bolly spilte seg vel ut av laget sist. Tror Essidiri står foran nå. Elller blir Nosa flyttet ned på ving, mens Edwin kommer inn på topp? Litt skummelt å splitte opp noe som har fungert. Et rent bytte med Mykle er kanskje å foretrekke, men man vet aldri.Kommentar
-
Lyn-kampen er veldig viktig. Klarer vi 3 p. her, kan det kanskje vise seg å bli avgjøre til slutt i kampen om å overleve (la oss håpe vi trygger plassen før de siste kampene). Dette gjelder for så vidt alle kamper mot potensielle dumpelag.
Vi får fokusere på at vi tross alt har 3 strake seire nå, og tette igjen bakover. Langskudd skal de ikke få score på i denne kampen. Knallhard jobbing er resepten. Resten tror jeg Nosamannen må fikse!Kommentar
-
Det her er en skikkelig sekspoengersmatch, og betyr ekstremt mye for ferden fremover --- med tre poeng på mandag er LSK mest sannsynlig på god vei oppover tabellen, er helt vilt jevnt oppover der.
Apropos langskudd, så har LSK hatt ekstremt uflaks med billige baklengs så langt i TL. JA, det er ikke tilstrekkelig press på ballförer når Mjelde gjör 2-1, ei heller når Bentley banker inn 1-1, men i begge disse tilfellene har motstanderen knapt hatt en eneste avslutning innenfor stengene för scoringen. og når det da i tillegg blir en-gang-i-livet-treff gang på gang, kan man få lyst til å rive av seg håret. i Viking kampen også er jo 1-1 en katastrofe (da de vel ikke var på vår banehalvdel en eneste gang i löpet av matchen med unntak av scoringen)....uansett, LSK må fokusere på det man kan gjöre noe med selv, hvilket er press på ballförer og aggressivt/ödeleggende forsvarspill, så får vi håpe at motstandere slutter å ha så JÄVLIG flaks mot LSK.
Forza fugla...fingers crossed for tre poeng på mandag!Kommentar
-
Svina er sykt dårlige om dagen. Alt annet enn 3 poeng er en skandale. Syns vi bør starte med følgende 11:
---------------Otto---------------
Nordtveit----Riseth----Kippe----Johnsen
Riise-----Bjørkøy----Søgård-----Eriksen
--------Myklebust----Gilbert---------
Da vil vi både ha hurtighet og tungt skyts helt fremme. Bør funke greit mot et tregt og gammalt forsvar bestående av avdankede Fugla-spillere. Eriksen har spilt kant før, og om han er frisk vil jeg ha han der.Last edited by Klovn; 28.05.2009, 13:15.Kommentar
-
Liiin er sykt dårlige om dagen. Alt annet enn 3 poeng er en skandale. Syns vi bør starte med følgende 11:
Da vil vi både ha hurtighet og tungt skyts helt fremme. Bør funke greit mot et tregt og gammalt forsvar bestående av avdankede Fugla-spillere. Eriksen har spilt kant før, og om han er frisk vil jeg ha han der.
Sette ut Nosa??? Hvorfor det?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Svina er sykt dårlige om dagen. Alt annet enn 3 poeng er en skandale. Syns vi bør starte med følgende 11:
Da vil vi både ha hurtighet og tungt skyts helt fremme. Bør funke greit mot et tregt og gammalt forsvar bestående av avdankede Fugla-spillere. Eriksen har spilt kant før, og om han er frisk vil jeg ha han der.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
-------------------Otto-----------------
Eriksen----Nordtveit----Kippe----Johnsen
Riise----Sögård----Björköy---Ringstad/Kiko(?)
------------Nosa---------Arildinho--------
fortsett med samme backfirer som har fungert bra i det siste. unngå kombinasjonen riseth/kippe, som aldri fungerer spesielt bra (hvilket har blitt påpekt av flere).
Dersom riise er skadefri er han selvskreven, men det blir som höyrekant. spörsmål hvem som skal inn for mykle, jeg synes ringstad er et godt valg med tanke på hans defensive kvaliteter. noen som har snakket om essediri, men jeg synes han blir for svak defensivt til å starte på bortebane. Eventuelt kan man bruke kiko på venstre dersom han er skadefri (hvilket han vel ikke er??)
Sentral har den eksisterende konstellasjonen fungert bra i det siste, behold det som funker.
Spissparet er nå selvskrevent.Kommentar
Kommentar