Lyn - LSK man. 1. juni kl. 18.00 på Ullevaal Stadion
Collapse
X
-
Positiv start på andre omgang. Viktig å sette et mål eller to til, for jeg tviler på at det forsvaret holder rent hele kampen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvem er det som startet som høyrekant, og hvem spiller der nå?Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Hvor i helvete ble det av trøkket da.....vi starta så bra og så legger vi oss bakpå og spiller masse støttepasninger. Nosa må ikke gi seg.....løpe til keeper har ballen eller skremme han til å gjøre feilEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Det var myklebust-klasse over det skuddet til kiko.. Fra perfekt posisjon også en slik bom.. Her må vi trene skuddtreningTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Faen! Større sjanse får du ikke Kiko! Veldig bra spill forøvrig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nå lurer jeg på hva Berg tenker. Ut med Kiko og inn med Tokstad? Vi har jo Bolly som faktisk er en kantspiller?Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
-
Tidlig i kampen sa jeg til en kompis av meg som er Lyn-supporter at løpsduell mellom Kippe/Riseth og Holmen var feigt. Han svarte med at duell mellom målet og Holmen var feigt. Fy faen så flaks at det var han som avsluttet.Kommentar
-
-
Utilgivelig av Søgård og slippe mannen sin der. Men med den forsvarsrekka vi spiller med nå så kan jo alt skje.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar