Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
du kan faen ikke nekte for at du IKKE har ropt HORE, FITTE, HOMO eller lignende? da er vel det bedre? som jeg sier!!!!!
har du litt vett i nøtta eller?
hvis det ikke er greit å rope (homo) osv. på fotball banen så hadde det bare vært deg igjen til slutt nordby
Hvis du har fulgt med litt i media i det siste, så skjønner du kanskje at rasisme er et relativt aktuelt tema for tiden. Og rasisme er ikke noe folk skal forbinde kanarifansen med.
Helt enig med deg der. Jeg tenker vel at jonern har en annen oppfatning i morgen når han står opp!
hehe når sa jeg at jeg var rasist? :roll: eneste "dumme" jeg sa var at jeg ikke BRYR MEG!! har aldri sagt noe rasistisk noen gang og det skal selvfølgelig aldri skje heller!
Tror det er best,,,selv tar også jeg kvelden, å koser meg litt med tolkien, hobbiten for å prøve å glemme dette forfærdelige tapet...sukk pleier å kose meg med match programmet men det orker jeg ikke i kveld :cry:
Jeg velger å fjerne mitt sitat nå, etter en diskusjon med jonern hvor han trekker tilbake det meste å inrømmer at han ikke er 100% edru, men fæle ting ble sagt ! :lol:
Først vil jeg takke Nordby for at han var tøff nok til å bringe dette på bane. Rasisme hører ikke noen steds hjemme, og håper dette var ett enkelt tilfelle, og at dere bøffler tar sterkt avstand fra dette. Jeg er selv Enga fan, og hadde noen i klanen slengt rasistiske tilrop til f.eks Baron så skulle jeg vist han hvor landet ligger. Synes det er helt greit å prøve å psyke ut motstandernes spillere, men ett sted går grensen. Så veldig positiv å se at dere tar avstand fra dette
Var et par fyrer som stod bak meg og ropte at Werni var et rasshøl og bla bla bla mye dritt....jeg og kompis'n min ba'n holde kjeft så fløy'n på kompisen min..idioter!!!
og lage apelyder til noen er vel faen ikke rasistisk !!! dummeste jeg har hørt , du kan mene at noen er eller ser ut som en ape uten at den personen må være av annen hudfarge eller noe slikt, ikke bli så jævla trangsynt da , jeg kan godt kalle nabopen for en ape . eller lage apelyder til han , men det er IKKe rassistisk .
når folk begynner å rope konkrete ting da er det på tide å si stopp, men ikke fordi noen kaller noen en ape , for svarte hele hurven fra klanen er jo aper
Det kan ofte være vanskelig å skille mellom hva som er rasistisk, og hva som bare er vanlig drittslenging. Men når man slenger dritt til mørkhudede personer, så burde man være litt mere forsiktig, er fort kommentarer som blir beregnet som rasistiske, som kanskje egentlig bare var ment som litt god gammeldags drittslenging...
Kommentar