Nyheter juni 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

RB-Papir

LSK-gutter på landslaget
    LILLESTRØM: Både Lunan Ruben Gabrielsen og Fredrik Gulbrandsener tatt ut på G17-landslaget til en firenasjonersturnering i Sverige. Kampene går fra 14. til 18 juli i falkenberg og Norge skal møte henholdsvis hjemmenasjonen Sverige, Wales og Island

Kommentar

• KrisB
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2008
      • 2923

LSK.no

LSK-Vålerenga i kveld
      Det er alltid prestisje, men absolutt viktigst er poengene når LSKs og Vålerengas rekrutter møtes i 2. divisjon i kveld.

Kommentar

• KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

LSK.no

God 0-0 kamp mot Vålerenga
        (LSK 2-VIF 2 0-0) Ingen av lagene maktet å sette inn den avgjørende skåringen da Lillestrøm og Vålerenga møttes i 2. divisjon.

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

Vestby Avis

Uklart om Pedersens framtid

Drammen (ANB-NTB):
          Strømsgodset håper å beholde LSK-innleide Steinar Pedersen, men det avhenger av hva som skjer med Håvard Nordtveit.

Publisert 28.06.2009 - 17:14 Oppdatert 28.06.2009 - 17:17

Lillestrøm har lånt Nordtveit fra Arsenal fram til 1. august, samme dag som Pedersens avtale med SIF ender.
          – Det blir ingen avklaring før langt ut i juli. Det har med Lillestrøm å gjøre, sier Strømsgodsets sportssjef Jostein Flo til Drammens Tidende.

Lillestrøm håper å forlenge med Nordtveit, men må U21-landslagsspilleren tilbake til London kan Steinar Pedersen komme til å bli kalt hjem til Åråsen.

Pedersen har tidligere spilt for Start, Borussia Dortmund og IFK Göteborg. (ANB-NTB)

Kommentar

• Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

lsk.no

Tommy Skjerven dømmer LSK-Start
            28/06/2009
            Onsdag spiller LSK mot Start på Åråsen. Tommy Skjerven dømmer kampen.

Kommentar

• Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

lsk.no

Kommer den 19. seieren mot Start?
              28/06/2009
              Siden 1960 har LSK vunnet 18 ganger mot Start på eget gress. Onsdag spilles det 28. oppgjøret mellom lagene.

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Bergens Tidende

– Gundersen blir i Sundet

Av: Rune Steen Hansen
                Publisert: 29.06.2009 kl. 08:15 , endret: 29.06.2009 kl. 08:17
                Brenden mener matchvinneren kan score 20 for Sundet.

Etter enda to nye mål, er Tore Andreas Gundersen oppe i ti seriemål for Nybergsund. Og like gledelig for Sundet, er det at trener Ola Brenden er trygg på at Gundersen blir ut sesongen.
                Til nå har verken Gundersen eller noen i Sundet visst nøyaktig hva som skjer når låneperioden fra Lillestrøm utløper 1. august, men trener Ola Brenden røpet i går overfor HA-sporten at alt er lagt opp til at avtalen forlenges ut sesongen.
                – Vi har en god dialog med Lillestrøm, og jeg er trygg på at Gundersen blir hos oss ut sesongen. Det tror jeg også er best for alle parter, sier Brenden som diskuterte temaet med LSKs sportssjef Torgeir Bjarmann for rundt ei uke siden.

Kommentar

• Kanarifugl84
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2007
                  • 2319

rb.no

STREKKER SEG MOT START: Lars Kristian Eriksen er fortsatt ubeseiret i LSK-drakta. Onsdag regner han med å være tilbake på banen. Arild Sundgot sier selv han er klar for spill igjen. BEGGE FOTO: BENJAMIN A. WARD
                  Tilbake til Start

ÅRÅSEN:
                  Lars Kristian Eriksen håper han kan starte serien for tredje gang mot Start onsdag. Den skadde LSK-backen er klar for comeback.
                  Av Per Morten Sødal
                  Publisert 29.06.2009 - 14:02 Oppdatert 29.06.2009 - 14:17

Backen, som fylte 26 år i går, brukte bursdagen til å trene for første gang med ball og full intensitet.

Eriksen har slitt med en hofteskade han pådro seg etter de to første seriekampene.
                  Etter en kort gjeninntreden for en måned siden var det ut på sidelinja igjen.
                  Onsdag håper han å starte sesongen for tredje gang.
                  – Hver gang blir det som å rykke tilbake til start igjen. Spesielt irriterende når det går såpass lang tid. Jeg blir jo ikke noe bedre fotballspiller av dette, sier han til Romerikes Blad.

Må ha ut maks

At han ga seg halvveis i treninga var kalkulert. I dag trener han for fullt, hvis ikke noe spesielt inntreffer.
                  – Jeg får kjenne hvordan det er mandag morgen. Men etter planen skal jeg trene for fullt hele mandag.
                  Eriksen har ikke smerter i hofta, men kjenner at den låser seg iblant.
                  – Jeg tipper treninga vil vise om jeg kan spille eller ikke. Jeg må få ut maks før jeg melder meg klar, sier han.
                  Trener Henning Berg håper i alle fall å få sin tidligere elev i Lyn kampklar. Med Frode Kippe suspendert har han ikke mange kort å spille med i den bakre fireren. Treneren regner imidlertid med å ha Vidar Riseth, som var syk i går, kampklar mot Start. I går vikarierte Marius Johnsen sammen med Håvard Nordtveit i midtforsvaret, mens Eriksen (venstre) og Karim Essediri tok seg av backplassene.

Sundgot i hundre

En som helt sikkert er kampklar er Arild Sundgot. Veteranen trente for fullt i går, og dommen etterpå var krystallklar for 31-åringen.
                  – Jeg er klar. Det er ikke noe å snakke om. Jeg føler meg hundre prosent i dag, sier spissen som har slitt med ryggvondt den siste tiden.
                  En annen som trolig blir klar er Khaled Mouelhi. Tunisieren, som pådro seg en strekk mot Start sist, kan trolig slutte ringen onsdag.
                  – Jeg ga 95 prosent på denne treningen. Det virket veldig bra, sier han.
                  Henning Berg regner også med å ha midtbanespilleren i troppen.
                  – «Kiko» får en viktig trening mandag og bruker tirsdag til å bli helt kampklar. Så får vi ta stilling til om han skal være i troppen og eventuelt starte, opplyser LSK-treneren.

Kommentar

• Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

lsk.no

Over 220 000 kroner til LSK
                    29/06/2009
                    Grasrotandelen har til nå generert over 220 000 kroner til LSK.

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

lsk.no

For små mot Ull/Kisa
                      29/06/2009
                      (Ull/Kisa-LSK 2 5-0) LSKs rekrutter ble for små i nabooppgjøret mot Ull/Kisa. Hjemmelaget satte fire goaler den første halvtimen og stoppet til slutt på 5-0.

Kommentar

Working...