Hvordan få flere tilskuere på Åråsen? La de stå i kø?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #41
    Fiks deal med Narvesen/posten, alle andre klubber har ordna det.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • christoffer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 326

      #42
      Har selv bodd i Oslo de 5 siste åra, aldri hatt sesong-kort, å heller aldri hatt noen problemer med å komme meg på Åråsen. Man må jo ta til etteretning, at hvis man velger å dukke opp på stadion 5.min før kampen, kan det fort være kø.Men er dette egentlig et veldig stort problem? Skjer dette foran hver hjemmekamp?

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #43
        Fiks deal med Narvesen/posten, alle andre klubber har ordna det
        Vet du dette sikkert, at ALLE andre har? I så fall er det en skam at LSK ikke har det. Kanskje fordi man ikke vil betale provisjon til Narvesen/Posten..?
        Uansett er det et godt argument å presse LSK med dersom de 13 andre klubbene har inngått slike avtaler.
        Synes for øvrig det er kommet så mange og gode forslag i denne tråden at noen bør summere opp å ta dem videre til ledelsen på Åråsen.

        mvh
        perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • trønder-fugl
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Jan 2005
          • 29

          #44
          Vet du dette sikkert, at ALLE andre har? I så fall er det en skam at LSK ikke har det. Kanskje fordi man ikke vil betale provisjon til Narvesen/Posten..?


          På lerkendal selger narvesen billetter og esso stasjonene i trøndelag..
          Så noen avtaler må det kunne gjøres på åråsen og romerike??

          ..stolt av å være fugl i Trondheim...

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #45
            En helt annen ting er lystavla som er på den veggen på Åråsen du ser først når du kommer opp Alex. Killeandsgate. Der var det meningen at det skulle rulle å gå en tekst med "neste hjemmekamp".
            I sin tid forbød Vegvesenet dette fordi de mente det var trafikkfarlig.... Den beslutningen må det være mulig å teste ut. Kan ikke skjønne at en lystavle av det slaget er mer trafikkfarlig enn f eks Cindy i undertøy som reklame for Hennes & Mauritz...
            Derfor, LSK: Gi blaffen i det gamle avslaget, test ut lystavla og se hva byråkratene gjør. Og ikke minst, se hvilken lovhjemmel de gjemmer seg bak dersom de prøver å stoppe det en gang til.

            mvh
            perta
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #46
              Håper markedsavdelingen i LSK er klar over denne tråden. Mange gode tips her....
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #47
                Punkt 1: Snakket med Birger Karlsen i LSK i går kveld. Han styrer mye med billettsalget og var VELDIG interessert i å få et sammendrag med de beste forslagene fra denne tråden. Jeg skal ta på meg å samle det for ham. Salg etter kamper er forresten noe de allerede har bestemt seg for å prøve denne sesongen. Men han var usikker på om de skal gjøre dette etter Fredrikstad-kampen, siden denne ikke er slutt før 22.00. Da vil gjerne folk raskt hjem.

                2) Dagens Næringsliv har en bra artikkel i dag om hvordan klubbene bør bygge et bedre forhold til supporterne. Sønnen til Nils Kjøregodtgjørelse Skutle har laget en masteroppgave der supporterne defineres som "kunder" av klubben - meget lojale kunder. Men også disse må pleies, og det er det hans arbeid handler om. Ikke så mye konkret i artikkelen i DN, men kanskje mulig å få tak i orginaldokumentet å se om det er noe og bygge videre på? RBK er for øvrig allerede i gang med et prosjekt etter mønsteret som Skutle junior skriver om.

                mvh
                perta
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • pal
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 422

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Sønnen til Nils Kjøregodtgjørelse Skutle har laget en masteroppgave der (...)
                  Det høres flott og fanzy ut, men ofte er jo slike oppgaver ikke verdt papiret de er printet ut på. Sjelden det kommer så mye nytt i masteroppgaver, tror jeg; er vel mest oppgulp av gammel teori for å få en best mulig karakter.
                  hilsen pål

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #49
                    Det høres flott og fanzy ut, men ofte er jo slike oppgaver ikke verdt papiret de er printet ut på.
                    Ok, jeg har aldri vært i nærheten av en mastergrad, så jeg tar din konklusjon til etterretning. Det var bare et innspill om at andre kanskje har noe å tilføre oss. Men det er vel lite trolig?

                    mvh
                    perta
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #50
                      Tviler på at noen kan tilføre Lillestrøm Sportsklubb noe som helst. Det kan man se ut fra de siste års publikumstall, regnskap og sportlig suksess.

                      Kommentar

                      • pal
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 422

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                        Det var bare et innspill om at andre kanskje har noe å tilføre oss. Men det er vel lite trolig?
                        Opprinnelig skrevet av ola
                        Tviler på at noen kan tilføre Lillestrøm Sportsklubb noe som helst. Det kan man se ut fra de siste års publikumstall, regnskap og sportlig suksess.
                        Det var jo ikke det jeg mente, da. Jeg mener definitivt at LSK har masse å lære av andre. Det var mer tenkt som et lite spark til akademikerne (meg selv inkludert), som ofte har litt for stor tro på teorier og sitt eget system, og glemmer å lytte til folk som har erfaring.
                        hilsen pål

                        Kommentar

                        Working...