Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm SK - Fredrikstad FK søn. 14. juni kl. 18.00
Jeg får faen meg nerveproblemer av Vidar Riseth i startelleveren. Han er ikke god nok lenger, dårlig konsentrasjon og null reaksjonsevne. Det hjelper ikke at Gabrielsen er såpass usikker heller. FFK scoret vel på to av tre sjanser, mens jeg telte seks på oss(EE 3, AS 1, K 1, Søgård 1). Edwin er helt sjef! Vi får et luksusproblem fremover når Nosa er tilbake. Tror ikke vi klarer holde nullen i andre omgang, så vi må ha minst et mål til. Da er det bare å skaffe dødballer!
Arsenal er et altfor uviktig lag til å la en spiller som Nordtveit gå tilbake til de..
tenk dere han om 5 år hvis han har mentorer som Kippe, Riseth, Berg, judas og Bjarmann... tror man kan skape et stk bauta av en forsvarsspiller da ja.....
føler meg nesten litt som en katolsk prest.. så mye liker jeg han gutten der altså..
noen som har fulgt med nok til å kunne gi en K bok for første omgang?
nå leder vi med ett mål, nå håper ikke jeg at vi nå legegr all Ære i å vinne med 1 mål, ikke legge oss bakpå å prøve å ri inn en ettmålsledese\seier, vi må gå for 2 mål til, ikke legge for mye vekt på det deffensive slik at det overtar for det angrepsmessige, for vi må ANGRIPE!
nå leder vi med ett mål, nå håper ikke jeg at vi nå legegr all Ære i å vinne med 1 mål, ikke legge oss bakpå å prøve å ri inn en ettmålsledese\seier, vi må gå for 2 mål til, ikke legge for mye vekt på det deffensive slik at det overtar for det angrepsmessige, for vi må ANGRIPE!
Med Edwin på banen blir det hvertfall 1 som går for flere mål....
BHR inn ja... Sundgot ut!!!
virker vi mere eggressiv nå i starten av 2 omgang? håper vi peiser på nå og kjører over dem og scorer 2 mål til
Øvrebø er totalt imbesil til tider, soleklare frispark til LSK blir ikke blåst på i det hele tatt!
Kommentar