Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm SK - Fredrikstad FK søn. 14. juni kl. 18.00
hei igjen grattis med seier i dag til alle gule hjerter.
1 omgang mye rot og masse ping pong fotball. kippe tappe som han retter opp.
2nde omgang må væra årsbeste?
score 1 plus bra spill uten og slippe inn noen jippi endelig kjemper til siste slutt.
bolly hmmz ikke erfaring til og spille der tror derfor han går alt for tidlig derfor mye offside på han.
men til tider i 2omgang så så jeg litt fighting spirit og litt insats for drakta og klubben i våre hjerter.
de som var der i dag kjempe jobb med synginga i 2 omgang
Jeg mener Lunan gjorde en kjempejobb i 2. omgang! Kanskje et par små løpsfeil, men han er for faen bare 17 år
Lunan og Tokstad tok seg jo greit av motstanderne sine hvertfall..
Langt i fra noen dårlig kamp, selv om jeg syntes Lunan var litt rufsete i 1.omgang. Bra av 2 stk 17 år unge gutter mot bl.a. en av norges beste venstrebeinte spillere gjennom tidene... stuttjukken!!
Ruben fikk beskjed om at han måtte spille 10 minutter før kampstart og rakk selvfølgelig ikke å varme ordentlig opp, hverken fysisk eller mentalt. Meget sterkt av 92-årgangen å levere en godkjent kamp med sånne forberedelser. Kanskje skulle han hatt straffe også?
Med først Håvard og deretter Lasse ute i følge lystavla var jeg bekymra for høyresida (Tokstad, Gabrielsen, Riseth) alt før kampen var begynt. Selv om det ikke var all verdens forsvarssspill der heller var det likevel ikke der det var mest rusk, men midt foran. Etter 1-1 var jeg overbevist om og kommenterte til min faste sidemann at her kom det til å bli flere mål i begge retninger.
På lørdagstreninga (og sikkert også dagene før) ble det som jeg har referert lagt vekt på Edwins bevegelser i angrep. Alt før skåringene hans i dag ble det tydelig at det hadde gitt resultater. Vi må nå bare håpe at skaden hans ikke er alvorlig. Det andre det ble lagt vekt på på trening var dødballene, og også der fikk vi god uttelling i kveld. Nevner vi også at vi holdt buret reint i andre omgang, selv med en etter hvert nesten B-prega oppstilling, og med ingenting å tape for FFK, må vi gi Henning poeng både for god taktikk og for god pedagogikk i pausa.
gilbert
Jeg så Råner'n skåre på corner på Åråsen - igjen ! Første gang var mot Sogndal for mange herrens år siden. Etter at Sogndal tok ledelsen utlikna Espen med en heading på en corner; da også vant vi kampen, til slutt med 4-1.
hva har egnetlig skjedd med Bolly? når han kom innpå ifjor gjorde han det jo sykt bra.. iår....... not too much..
gode teorier?
For det første, utrolig deilig med 3 poeng!
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor mathis bolly kommer innpå? Surrer og løper i offside konstant. Er ikke Bolly kant? Guldbrandsen er ikke han spiss?
hmmmmmmm . . .
Hvorfor måtte Edwin uttover sida i 1. omgang etter at han fikk en smell? Da scoret selvfølgelig FFK 2-2!! Han fikk IKKE behandling av leger eller noe slikt på banen men reiste seg opp. Når en FFK spiller lå nede, slapp han å gå av banen når det ikke kom hjelp fra medisinsk personell, mens Edwin måtte. Hva er regelen her? Trodde folk som fikk hjelp av medisinsk personell måtte vente til ballen var ute av spill, mens Øvrebø tolket det annerledes. Og hva faen har du i mot Søgård, Øvrebø?? I fjor ga du ham et meningsløst rødt kort mot Hamkam. Idag ga du ham et billig gult kort. Dritlei den mannen. Kippe sitt så også billig ut.
Ruben fikk beskjed om at han måtte spille 10 minutter før kampstart og rakk selvfølgelig ikke å varme ordentlig opp, hverken fysisk eller mentalt. Meget sterkt av 92-årgangen å levere en godkjent kamp med sånne forberedelser. Kanskje skulle han hatt straffe også?
Synes Ruben klarte seg bra i dag godkjent kamp av han,ellers synes jeg Edwin var meget god helt til han måtte ut med skade
Hvorfor måtte Edwin uttover sida i 1. omgang etter at han fikk en smell? Da scoret selvfølgelig FFK 2-2!! Han fikk IKKE behandling av leger eller noe slikt på banen men reiste seg opp. Når en FFK spiller lå nede, slapp han å gå av banen når det ikke kom hjelp fra medisinsk personell, mens Edwin måtte. Hva er regelen her? Trodde folk som fikk hjelp av medisinsk personell måtte vente til ballen var ute av spill, mens Øvrebø tolket det annerledes. Og hva faen har du i mot Søgård, Øvrebø?? I fjor ga du ham et meningsløst rødt kort mot Hamkam. Idag ga du ham et billig gult kort. Dritlei den mannen. Kippe sitt så også billig ut.
Sorry, var så uheldig å måtte se andreomgang på nettet og 1. omgang i reprise i dag, og ingen av kortene var å syte over. Rånern kom alt for sent i taklingen, og Kippe sitt var klart gult. Jeg hater Øvrebø, men det var ikke noe å si på kortene denne gngen.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kommentar