Trur Håvard er sjuk! Latterlig av Riseth ja! Syntes det har blirr fler og flere negative tendenser etter scoringa i mot her! Må faen meg se å få opp tenningsnivået her!! Fansen og!
Lillestrøm SK - Fredrikstad FK søn. 14. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
For et måååååååååååål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
er det mulig å ha et så forbanna elendig forsvar, vi har ikke forsvar, vi har MANGEL på forvar, faen som vi SUGER bak på banenKommentar
-
Vårt problem er forsvaret gitt. rart med den kompetansen trenerapparatet vårt innehar.Kommentar
-
liker ikke dette merker jeg.. liker det ikke i det hele tatt..
utrygg forsvarsfirer, veldig uerfaren høyreving, dritt folk fra fredrikstad som synger våre sanger men høyere en oss, og jeg sitter i fuckings israel med dritt nett isteden for å kunne se det skikkelig og synge og støtte gutta mine
kom igjen daaaaa!!!
2kjappe, en til av edwin, en av bjørkøy, så får vi inn fredrik som kan løpe og leke seg litt, da er jeg happy!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
dem synger dem ikke høyere enn oss, de er mikka noe helt sinnsykt!
ja dem synger alle våre sanger, men ikke faen om dem synger dem like bra eller like høyt, hadde produsent mikka like høyt på begge supportergrupper hadde du ikke hørt plagiathaugen.
det sier seg selv at når du nesten ikke hører KFL når dem tar i på "fugla til vi dør" så er det noe feil:-)
Men TUSEN TAKK KIPPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
best fro deg, det gjorde litt opp for den idiottabben du gjorde i stedKommentar
Kommentar