Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kamptråd 3. runde i cupen: Asker Fotball - Lillestrøm SK 17 juni. kl. 18:00
Jadda! Enkelt! Virker som alle er i litt bedre form nå ja.
Syns det tok voldsomt lang tid før første mål, og Asker har tross alt hatt noen gode sjanser, og visstnok fått tvilsomme avgjørelser mot seg.
Men får satse vi fikser biffen i Bodø, mot et lag som virker helt lost.
If you're not living on the edge, you take up too much room!
Jeg tror nok det heller er et resultat av slitne Askerspillere.
Vi har vel ikke akkurat hatt utur i denne kampen, sett fra liveoppdateringene.
PØH! Schwina fikk lov til å sparke løs på Riise ustraffet hele kampen. Ellers kan vel ikke en annulert straffe som ikke var en straffe og en annulert skåring som ikke var en skåring betegnes som flaks? Fullt fortjent spør du meg.
PØH! Schwina fikk lov til å sparke løs på Riise ustraffet hele kampen. Ellers kan vel ikke en annulert straffe som ikke var en straffe og en annulert skåring som ikke var en skåring betegnes som flaks? Fullt fortjent spør du meg.
Straffesituasjonen var vel i beste fall tvilsom. Selv om vi sto langt unna, var kroppsspråket til Ruben (han holdt seg til hode) av en slik karakter at det etter all sannsynlighet burde vært straffe.
Forøvrig gjorde mini Bukken et meget godt innhopp. Var helt sentral i å sikre seieren. Klasseforskjell mellom han og Mykle på topp.
Synes Asker slapp for lett til noen ganger. Selv om 3-0 faktisk er blant de mest solide TL-resultatene idag, synes jeg ikke det var bunnsolid. Roter det til for oss selv noen ganger. Offensiv savner jeg litt bedre samhandling, spesielt på pasninger i bakrom. Asker stod nokså høyt og vi burde ha utnyttet dette litt bedre selv om vi greide det ved en anledning. Vi har generelt fått mange sjanser til å spille i bakrom i løpet av sesongen men generelt utnyttet dette veldig dårlig. Nå skal det sies at dette ikke er noen lett øvelse, men noe bedre samhandling bør det være mulig å oppdrive.
Askerspillerne kommer vel rett fra jobb og til kamp, i tillegg så var dette dems tredje kamp på ei uke. Ikke så overraskende at vi går videre mot såpass motstand, men jeg er ikke 100 % fornøyd med alle deler av kampen. Var tross alt en skiklubb vi møtte.
Kommentar