Kamptråd 3. runde i cupen: Asker Fotball - Lillestrøm SK 17 juni. kl. 18:00
Collapse
X
-
Var på kampen og vil si at vi faktisk hadde flaks at vi ikke lå unner flere ganger. Er vel ikkwe ufortjent når vi vinner 3-0 men det er ikke langt unna.
Synes Kippe, Nordtveit, Søgård, Bjørkøy, Guldbransen og til dels Ringstad og Mykle får godkjent.
De som imponerer mest er Bjørkøy og Nordtveit. Prøver og roe ned spillet og spille fotball. Ikke full panikk og mæling av baller. Guldbransen var også god og har imponert meg de siste månedene. I sesongoppkjøringa synes jeg han virka puslete og litt redd. Nå kjemper han og flyr inn i alle taklinger og ikke minst scorer jevnt og trutt. Skjønner ingen ting av at han ikke får flerre innhopp på bekostning av Bolly. Bolly er sikkert et stort talent men langt fra klar til a-lagsspill. Bør få spille på seg selvtillit på junior og rekruttlaget. Kan jo ikke regne med annet med tanke på at han spilte for Holmlia i 4. div for relativt kort tid siden.Kommentar
-
Otto: 5. Hadde kontroll under hele kampen.
Gabrielsen:4, Følte alt han lot Askerspillerene kommme rundt på siden litt for mange ganger. Heldig som ikke får straffe mot seg.
Kippe:5, Ikke så mye å si, spilte bra. Puttet kanskje karrierens enkleste mål.
Nordveit:5, Så ikke mye til Håvard. Gjorde ikke noen spesiele feil.
Ringstad:5, Gjorde en bra jobb. Solid.
Bolly:4, Fikk ikke til noe særlig. Kom til en del innlegg, men det var det.
Søgård: 5, Puttet i sin andre kamp på rad. En fin heding. Når skjedde det sist??. Solid.
Bjørkøy: 4, Slo maaaaaange cornere i dag. Spilte helt greit. Ikke den beste kampen til John Anders.
Karim: 2, Han er ræææææævvvvaaaa!! Skjønner ikke hvorfor han får spille! Får ikke til en drit.
Riise: 4, Føler at han sutrer litt i dag. Ingen bra kamp av lillebror. Løper en del.
Myklebust:3, Har ingen selvtillit. Må skyte oftere. Ellers anonym.
Guldbrandsen: 5, Et fint mål. Skal ha for at han prøver. Håper vi ser mere til lille-bukken fremover.Kommentar
-
Otto: 5. Hadde kontroll under hele kampen.
Gabrielsen:4, Følte alt han lot Askerspillerene kommme rundt på siden litt for mange ganger. Heldig som ikke får straffe mot seg.
Kippe:5, Ikke så mye å si, spilte bra. Puttet kanskje karrierens enkleste mål.
Nordveit:5, Så ikke mye til Håvard. Gjorde ikke noen spesiele feil.
Rignstad:5, Gjorde en bra jobb. Solid.
Bolly:4, Fikk ikke til noe særlig. Kom til en del innlegg, men det var det.
Søgård: 5, Puttet i sin andre kamp på rad. En fin heding. Når skjedde det sist??. Solid.
Bjørkøy: 4, Slo maaaaaange cornere i dag. Spilte helt greit. Ikke den beste kampen til John Anders.
Karim: 2, Han er ræææææævvvvaaaa!! Skjønner ikke hvorfor han får spille! Får ikke til en drit.
Riise: 4, Føler at han sutrer litt i dag. Ingen bra kamp av lillebror. Løper en del.
Myklebust:3, Har ingen selvtillit. Må skyte oftere. Ellers anonym.
Guldbrandsen: 5, Et fint mål. Skal ha for at han prøver. Håper vi ser mere til lille bukken fremover.
Bjørkøy må få 5. Til og med noen Askersupportere skrøt av Bjørkøy. Mente han hadde ro og prøvde å spille fotball.Kommentar
-
Lunnan var mildt sagt elendig i dag. En klar 2er. Bolly var som vanlig dårlig. Riise var svak. Det som gledet mest var Bukken juniors innhopp. Forøvrig hadde vi griseflaks som ikke slapp inn mål.Kommentar
-
Burde bli en fast greie å invitere skada spillere/spillere som ikke spiller til feltet! Nosa er en deilig, deilig mann! Han prøvde faktisk å synge med på nesten hver sang som ble starta!Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
21 Collin N`kee, Født: 1991, Tidligere klubber: Rælingen, LørenskogKommentar
-
Tv2-reportasjen var nok noe negativt vinklet. 1 omgang var vel forholdsvis jevn, men Asker skapte den beste sjansen. Straffa som ble annulert så ut til å være en riktig avgjørelse. Litt mer usikker på Lunan sin felling. Mulig han overspiller litt mye som gjør at dommeren ikke blåser. Offsiden er vanskelig å bedømme.
Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.Kommentar
-
Kom vel fra Lørenskog. Var sinnsykt god i sesongoppkjøringa for juniorlaget. Bøtta inn mål i treningskampene. I de juniorkampene jeg har sett synes jeg han er bra til å jobbe, sterk i kroppen, grei teknikk og fart.Kommentar
-
Så jo nettopp på tv at det var en klar felling som Gabrielsen stod for.....der var vi heldige. Av de få klippene vi så i innslaget, virket det litt rufsete og klønete bak....igjen......men vi vant!Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Tv2-reportasjen var nok noe negativt vinklet. 1 omgang var vel forholdsvis jevn, men Asker skapte den beste sjansen. Straffa som ble annulert så ut til å være en riktig avgjørelse. Litt mer usikker på Lunan sin felling. Mulig han overspiller litt mye som gjør at dommeren ikke blåser. Offsiden er vanskelig å bedømme.
Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.Kommentar
-
Det var klar hands i forkant av den situasjonen som dommeren overså glatt.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.
Er vel litt overtente dommere som får prøve seg på nivået i cupen.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Så soleklart ut som straffe for meg på hundre meters avstand på stadion, mens dommer mente det var filming fra god posisjon. Hvis du har sett de samme bildene som meg på TV2 skjønner jeg ikke hvordan tv-bildene beviser hverken det ene eller det andre, for der hadde så vidt jeg husker Lunan ryggen mot kamera og motspiller foran seg - og situasjonen var ikke zoomet spesielt godt.Kommentar
-
Så soleklart ut som straffe for meg på hundre meters avstand på stadion, mens dommer mente det var filming fra god posisjon. Hvis du har sett de samme bildene som meg på TV2 skjønner jeg ikke hvordan tv-bildene beviser hverken det ene eller det andre, for der hadde så vidt jeg husker Lunan ryggen mot kamera og motspiller foran seg - og situasjonen var ikke zoomet spesielt godt.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar