Trond Olsen har signert
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Bra! Jeg har alltid likt den gutten, men hvem skal han ta plassen for? Han kommer vel ikke til oss for å være reserve for Påsan? Et ungt talent som han har vel ingen intensjoner om å sitte på benken? -
Utrolig bra. Hvis du er reserve for Påsan får du MINST 10-15 kamper i året med hans skadefrekvens. Påsan blir heller ikke yngre, og når man har hatt så mye skader kan de lett bli kroniske og vende tilbake ofte. Jeg er veldig glad for både dette og at pål virker som han er på vei tilbake!
Bra Fjørtoft!Kommentar
-
Er han venstrekant? I såfall skal han vel få slite litt for å skyve Påsan ut når sistnevnte kommer i form... Leser forøvrig i mange saker at Trond Olsen stresser det at han er nødt til å tenke på sin egen utvikling, og at han må få mye spilletid. Eksempel:
"Olsen sier til AN at han må tenke på sin egen utvikling som spiller, og dersom han ikke får tillit til å spille på førstelaget blir det helt meningsløs å signere en ny kontrakt."
Men seff: Bra med konkurranse på alle plasser!hilsen pålKommentar
-
KFL har også lagt ut en sak om dette. Der sier Fjørtoft at Olsen har signert en 3 års-kontrakt, og at han blir LSKer fra 1. desember. Med andre ord virker det ikke som han kommer i sommer.
En flott signering, skulle bare ønske han hadde skrevet på for ytterligere ett år...
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaEn flott signering, skulle bare ønske han hadde skrevet på for ytterligere ett år...
mvh
pertaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av bøllefrøUtrolig bra. Hvis du er reserve for Påsan får du MINST 10-15 kamper i året med hans skadefrekvens. Påsan blir heller ikke yngre, og når man har hatt så mye skader kan de lett bli kroniske og vende tilbake ofte. Jeg er veldig glad for både dette og at pål virker som han er på vei tilbake!
Bra Fjørtoft!Kommentar
-
Det er vel aldri noen som blir garantert spilletid noe sted, konkurranse er noe man må regne med uansett. Dette er da bare bra for spillerne, og ikke minst for LSK.
PetterKommentar
-
Er han venstrekant? I såfall skal han vel få slite litt for å skyve Påsan ut når sistnevnte kommer i form
PS: Olsen (21) er heller ingen kjempe, men måler 174 cm. Med Mifsud, Myklebust, Olsen, Stoffe og Koren på banen samtidig blir vi nok mulige å slå i lufta....
mvh
pertaMvh
-
Beklager at jeg bryr forumet med mye info i dag, men her kommer mer: Grønlund sier til Nettavisen at LSK nå får dobbelt dekning på venstrekanten i og med Olsen, og sier samtidig at vi har det på høyrekanten allerede !
Hva legger han i det, hvem tenker han på i tillegg til Riise?
Hele saken er her: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle406092.ece
mvh
pertaMvh
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaBeklager at jeg bryr forumet med mye info i dag, men her kommer mer: Grønlund sier til Nettavisen at LSK nå får dobbelt dekning på venstrekanten i og med Olsen, og sier samtidig at vi har det på høyrekanten allerede !
Hele saken er her: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle406092.ece
mvh
perta
Det er vel Søgård tenker jeg.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaGrønlund sier til Nettavisen at LSK nå får dobbelt dekning på venstrekanten i og med Olsen, og sier samtidig at vi har det på høyrekanten allerede !
Dette var positivt!Kommentar
-
Og når U21-landslaget kommer til EM, blir det med nesten bare Lillestrøm-spillere på laget! Lurer på om vi får lov til å ha pokalen i trofeskapet på Åråsen???En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Gratulerer til alle som har hjertet sitt i sportsklubben... Det begynner å skje ting i Lillestrøm om dagen. Både på å utenfor banen (les; Kent konsert mm)..
At Lillestrøm nok en gang er en attraktiv klubb for unge lovende spillere er helt kanon! Få på plass Bergomi nå, så begynner stallen å bli mer eller mindre komplett.. Konkurranse kan man aldri få nok av!
Nok en gang.. Gratulerer Gøy å være gul og kul om dagen :wink:Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Får vi Jan kjell også nå, så begynner dette å ligne¨på noe som jeg egentlig ikke tør å drømme om. Fjørtoft har bevisst at han kan jobben sin nok en gang. Hvor skal dette ende??:-)
klapppKommentar
-
Kommentar