Nosa ut, mini bukken inn.. Tid; 58 min
Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
-
runarMKommentar
-
Der kommer Jan D Sørensen inn for B/G, kan ikke noe for det men dette gir meg en jævli dårlig magefølelse med tanke på hvordan denne kampen ender. Måtte jeg ta utrolig feil.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Men hva faen er det Ringstad har gjort for noe gæli egentlig...
Er det virkelig ikke brukt for han? Begge backene kunne lett hvert bytta ut med han, spør du meg. Og Dosso på vingen har vel ikke hvert noen høydare det heller.... Nei på tide at noen tar en prat med Berg og hører hva dette med Ringstad er for noe.Kommentar
-
Men hva faen er det Ringstad har gjort for noe gæli egentlig...
Er det virkelig ikke brukt for han? Begge backene kunne lett hvert bytta ut med han, spør du meg. Og Dosso på vingen har vel ikke hvert noen høydare det heller.... Nei på tide at noen tar en prat med Berg og hører hva dette med Ringstad er for noe.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
-
-
Søgårdskudd på undersiden av tverrliggeren, men IKKE mål! Faen!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Skjer med Søgård a'... Kjempeskudd... Hadde fortjent bedre den der....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar