Glimt fortsetter nedturen i cup'en, nå er vel LSK snart favoritter i denna kampen. Hvilket må være første gangen i år.
Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Det blir det ikke! B-G har alt å revansjere og MÅ prestere.
Jeg regner det som sikkert at Henning har tatt den praten, men alt annet enn full tenning og 100% innsats fra et angreps- og spillelystent og LSK i 94 minutter, vil gjøre meg hysterisk forbanna.
Dette blir ingen lett kamp, men om gutta klarer å ta med seg moralen fra FFK kampen, og klarer unngå forsvarstabber, så skal vi ta med 3 dritviktige poeng hjem. :twisted:Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Her er jeg nesten sikker på at vi ryker på en smell! Glimt er i krise nå og må nesten vinne, og de er revansjesugne etter å ha blitt pissa på av de VIRKELIGE samene. Liker aldri når fugla er favoritter. Men jeg vil se lille-bukken på banen! Får Bolly sjangsen på bekostning av han får jeg spader. Han holder ikke tippeliganivå ennå, selv ikke mot GlimtI år så tar vi altKommentar
-
Uhyre viktig å få på plass forsvarsfirern. Det var ikke bra det unge Gabriels gjorde defensivt i dag, dessverre. Klokkeren straffesituasjon, dommern ga gult til Asker-spillern. At vi ikke slapp inn mål i første skyldes noe flaks.
Redd dem tar for lett på det der oppe. Vi må ha Arildo klar, og helst Nosa også. Riise + Mykle på kantene så er vi veldig langt på vei.
Håper på:
------------Otto
---Eriksen, Arsenal, Kjepp, Maaarius
---Riise, Søgård, Bjørkøy, Mykkel
------------Sundgot
------------Nosa Ig.
res: Hansen, Riseth, Ringstad, Dosso, F.Gulbrand, Bolly... og evt SPAR PENGER OPP DIT.Kommentar
-
Om spillerne klarer å skille drikkeflasker fra urinprøver, unngår å skade seg på forsiktig oppvarming, slipper prostatittassoisserte hofteplager i en beklageligvis homoerotisk avbildet bodylotionkropp, skjønner at smertene i ryggen skyldes at du er blitt gift (det kalles ikke "åk" for ingenting, hr. gilbert) og at det går opp for enkelte at det er litt for lenge til neste landslagssamling tror jeg vi kan stille en halvbra tropp. En 10-11 mann med grunnleggende forståelse for fotball bør kunne senke den skakkjørte nedrykksskøyta like lett som en oppblåsbara Barbara forsvinner i saltstraumen.
Dog har jeg hovert tidligere og blitt straffet, dermed denne siste setningen for å avjinxe innlegget.Last edited by reka; 18.06.2009, 09:08.Kommentar
-
Etter cup-exiten til glimt, tipper jeg de er rimelig klare for å vise seg fra en litt annen side. Selvtillitten dems må vel være litt rusten nå for tiden. Dette kan slå alle veier, og jeg er meget usikker på utfallet av kampen. Vi er i flyt om dagen og må utnytte det for alt det er verdt! Tar vi denna begynner det så smått å lukte FUGL!Kommentar
-
Fullt trøkk fra første sekund. Får vi et mål eller skaper farligheter tidlig kan panikken fort bre seg i BG laget. Jeg ser gjerne at vi fokuserer på raskt kombinasjonsspill langs bakken før denne kampen. Her bør det også være knallgrønt lys for å utfordre en mot en. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at fiskernervene er tynnslitte om dagen og det bør utnyttes. Dette er dog ikke en kamp der vi skal satse på langballer. Vi kan tryggt regne med at tannbørstene vil være rabiate i duellspillet og jobbe hardt. Plan og fasong vil det derimot være verre med, og det bør således være en enkel oppgave å løse opp den defensive strukturen til Glimt. De har vært like tette som et dørkslag i det siste ."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Fullt trøkk fra første sekund. Får vi et mål eller skaper farligheter tidlig kan panikken fort bre seg i BG laget. Jeg ser gjerne at vi fokuserer på raskt kombinasjonsspill langs bakken før denne kampen. Her bør det også være knallgrønt lys for å utfordre en mot en. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at fiskernervene er tynnslitte om dagen og det bør utnyttes. Dette er dog ikke en kamp der vi skal satse på langballer. Vi kan tryggt regne med at tannbørstene vil være rabiate i duellspillet og jobbe hardt. Plan og fasong vil det derimot være verre med, og det bør således være en enkel oppgave å løse opp den defensive strukturen til Glimt. De har vært like tette som et dørkslag i det siste .Kommentar
-
I såfall skal vi være sinnsykt fornøyd med alt som kan minne om poeng..runarMKommentar
-
Blir uansett et drittlag med de skadene vi har men mener dette er det beste laget vi kan stille:
Otto
Håvard-Riseth(grøss)-Kippe-MJ
Riise-Søgård-Bjørkøy-Mykle
Mini-Bukken-Arild(blir han klar?)
Kanskje må Lunan inn og Riseth ut.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er nok kanskje mer aktuelt med Riseth i midten og Arsenal på høyeback. Men på topp lurer jeg veldig på hvordan det blir.
Arild/Mini-Bukken?
Arild/Myklebust med Dosso på venstrekant?
Arild/Riise med Dosso/Essidiri på høyrekant?
Tviler på at Bolly får mye tid fremover. Eller Lunan.Kommentar
-
Basert på alle dagens skader tror jeg dette er det beste laget vi kan starte med:
Otto
Nordveit-Riseth-Kippe-Ringstad
Tokstad-Søgård-Bjørkøy-Johnsen
Riise
Guldbrandsen
4-4-1-1
Aspmyra har vel plastikkunderlag. Det kan bety at Marius Johnsen er usikker...Kommentar
-
Kommentar
-
Er Mykle ute?! I motsatt fall vil det kvalifisere som kaklende galskap å utelate han..runarMKommentar
-
Tipper vi får se:
-- Otto --
Nordtveit- Riseth (dobbel grøss)- Kippe- Johnsen
Tokstad- Søgård- Bjørkøy- Myklebust-
Riise- Gulbrandsen
Klassisk 4-4-2.
Arild er superinnbytter som kommer inn for Bukken Jr etter 78 min og stanger inn 0-1 på en presis dødball fra Bjørkøy etter 86 min.
B/G klapper sammen og LSK tar med seg tre velfortjente poeng.
Så er det skrevet mye om revansjelysten hos B/G og at de kommer til å være heltente på seier i helga.
Men det bør faen meg våre gutter være også. Det er faktisk bare to poeng ned til nettopp B/G og med tap her, er plutselig situasjonen snudd opp-ned.Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar