Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

Glimt fortsetter nedturen i cup'en, nå er vel LSK snart favoritter i denna kampen. Hvilket må være første gangen i år.
    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

Opprinnelig skrevet av mooph
      Glimt fortsetter nedturen i cup'en, nå er vel LSK snart favoritter i denna kampen. Hvilket må være første gangen i år.
      Men dette er en dritfarlig kamp.....det er så utrolig lett at de samme tankene setter seg i hue på gutta og at dette skal være en grei seier.
      Det blir det ikke! B-G har alt å revansjere og MÅ prestere.
      Jeg regner det som sikkert at Henning har tatt den praten, men alt annet enn full tenning og 100% innsats fra et angreps- og spillelystent og LSK i 94 minutter, vil gjøre meg hysterisk forbanna.
      Dette blir ingen lett kamp, men om gutta klarer å ta med seg moralen fra FFK kampen, og klarer unngå forsvarstabber, så skal vi ta med 3 dritviktige poeng hjem. :twisted:
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3034

Her er jeg nesten sikker på at vi ryker på en smell! Glimt er i krise nå og må nesten vinne, og de er revansjesugne etter å ha blitt pissa på av de VIRKELIGE samene. Liker aldri når fugla er favoritter. Men jeg vil se lille-bukken på banen! Får Bolly sjangsen på bekostning av han får jeg spader. Han holder ikke tippeliganivå ennå, selv ikke mot Glimt
        I år så tar vi alt

Kommentar

• Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

Uhyre viktig å få på plass forsvarsfirern. Det var ikke bra det unge Gabriels gjorde defensivt i dag, dessverre. Klokkeren straffesituasjon, dommern ga gult til Asker-spillern. At vi ikke slapp inn mål i første skyldes noe flaks.

Redd dem tar for lett på det der oppe. Vi må ha Arildo klar, og helst Nosa også. Riise + Mykle på kantene så er vi veldig langt på vei.

Håper på:

------------Otto
          ---Eriksen, Arsenal, Kjepp, Maaarius

---Riise, Søgård, Bjørkøy, Mykkel
          ------------Sundgot
          ------------Nosa Ig.

res: Hansen, Riseth, Ringstad, Dosso, F.Gulbrand, Bolly... og evt SPAR PENGER OPP DIT.

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Om spillerne klarer å skille drikkeflasker fra urinprøver, unngår å skade seg på forsiktig oppvarming, slipper prostatittassoisserte hofteplager i en beklageligvis homoerotisk avbildet bodylotionkropp, skjønner at smertene i ryggen skyldes at du er blitt gift (det kalles ikke "åk" for ingenting, hr. gilbert) og at det går opp for enkelte at det er litt for lenge til neste landslagssamling tror jeg vi kan stille en halvbra tropp. En 10-11 mann med grunnleggende forståelse for fotball bør kunne senke den skakkjørte nedrykksskøyta like lett som en oppblåsbara Barbara forsvinner i saltstraumen.

Dog har jeg hovert tidligere og blitt straffet, dermed denne siste setningen for å avjinxe innlegget.
            Last edited by reka; 18.06.2009, 09:08.

Kommentar

• Roll75
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 834

Etter cup-exiten til glimt, tipper jeg de er rimelig klare for å vise seg fra en litt annen side. Selvtillitten dems må vel være litt rusten nå for tiden. Dette kan slå alle veier, og jeg er meget usikker på utfallet av kampen. Vi er i flyt om dagen og må utnytte det for alt det er verdt! Tar vi denna begynner det så smått å lukte FUGL!

Kommentar

• Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

I denne kampen er det viktig å score først. Scorer vi først knekker Bodø spillera sammen og nedturen dems fortsetter.

Kommentar

• andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

Fullt trøkk fra første sekund. Får vi et mål eller skaper farligheter tidlig kan panikken fort bre seg i BG laget. Jeg ser gjerne at vi fokuserer på raskt kombinasjonsspill langs bakken før denne kampen. Her bør det også være knallgrønt lys for å utfordre en mot en. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at fiskernervene er tynnslitte om dagen og det bør utnyttes. Dette er dog ikke en kamp der vi skal satse på langballer. Vi kan tryggt regne med at tannbørstene vil være rabiate i duellspillet og jobbe hardt. Plan og fasong vil det derimot være verre med, og det bør således være en enkel oppgave å løse opp den defensive strukturen til Glimt. De har vært like tette som et dørkslag i det siste .
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• erikh
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2008
                    • 443

Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Fullt trøkk fra første sekund. Får vi et mål eller skaper farligheter tidlig kan panikken fort bre seg i BG laget. Jeg ser gjerne at vi fokuserer på raskt kombinasjonsspill langs bakken før denne kampen. Her bør det også være knallgrønt lys for å utfordre en mot en. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at fiskernervene er tynnslitte om dagen og det bør utnyttes. Dette er dog ikke en kamp der vi skal satse på langballer. Vi kan tryggt regne med at tannbørstene vil være rabiate i duellspillet og jobbe hardt. Plan og fasong vil det derimot være verre med, og det bør således være en enkel oppgave å løse opp den defensive strukturen til Glimt. De har vært like tette som et dørkslag i det siste .
                    Enig i det, men dessverre er jo ikke tradisjonen for det raske tekniske spillet langs bakken särlig lang eller sterk i LSK...med det sagt, så har det definitivt värt tendenser i det siste, og MM, BHR, Björköy, kombinert med noe afrikansk der fremme kan definitivt spille den slags fotball (glimtvis i FFK matchen). så da er det vel bare å håpe at Nosa blir frisk i tide, så kanskje man kan få til noe.

Kommentar

• antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

Ingen av våre afrikanere blir klare til denne kampen dessverre....

Tipper følgende (men ikke ønskelige) lag:

Essidiri-Kippe-Nordtveit-Ringstad
                      Myklebust--Bjørkøy--Søgård-MJ
                      ----------Riise---Arild----------

Kommentar

• runarM
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 566

Opprinnelig skrevet av antikris
                        Ingen av våre afrikanere blir klare til denne kampen dessverre....

Tipper følgende (men ikke ønskelige) lag:

Essidiri-Kippe-Nordtveit-Ringstad
                        Myklebust--Bjørkøy--Søgård-MJ
                        ----------Riise---Arild----------
                        I såfall skal vi være sinnsykt fornøyd med alt som kan minne om poeng..
                        runarM

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Blir uansett et drittlag med de skadene vi har men mener dette er det beste laget vi kan stille:

Otto

Håvard-Riseth(grøss)-Kippe-MJ

Riise-Søgård-Bjørkøy-Mykle

Mini-Bukken-Arild(blir han klar?)

Kanskje må Lunan inn og Riseth ut.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• antikris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2005
                            • 520

Er nok kanskje mer aktuelt med Riseth i midten og Arsenal på høyeback. Men på topp lurer jeg veldig på hvordan det blir.

Arild/Mini-Bukken?
                            Arild/Myklebust med Dosso på venstrekant?
                            Arild/Riise med Dosso/Essidiri på høyrekant?

Tviler på at Bolly får mye tid fremover. Eller Lunan.

Kommentar

• antikris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 520

Opprinnelig skrevet av runarM
                              I såfall skal vi være sinnsykt fornøyd med alt som kan minne om poeng..
                              I know... Det som er så kjipt er at vi hadde mest sannsynlig vunnet denne kampen uten problemer med en skadefri tropp...

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3034

Med en helt skadefri tropp ville vi kanskje ikke liggi der vi gjør heller. Faens skader!
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

Basert på alle dagens skader tror jeg dette er det beste laget vi kan starte med:

Otto
                                  Nordveit-Riseth-Kippe-Ringstad
                                  Tokstad-Søgård-Bjørkøy-Johnsen
                                  Riise
                                  Guldbrandsen

4-4-1-1

Aspmyra har vel plastikkunderlag. Det kan bety at Marius Johnsen er usikker...

Kommentar

• Geirfugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 561

Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Hvis vi skal stole på trønder-Hamrén så er plastdekket i Bodø knallbra - i motsetning til feks på danskebåten - så jeg har trua på at Johnsen spiller.

Kommentar

• runarM
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 566

Opprinnelig skrevet av Ola
                                      Basert på alle dagens skader tror jeg dette er det beste laget vi kan starte med:

Otto
                                      Nordveit-Riseth-Kippe-Ringstad
                                      Tokstad-Søgård-Bjørkøy-Johnsen
                                      Riise
                                      Guldbrandsen

4-4-1-1

Er Mykle ute?! I motsatt fall vil det kvalifisere som kaklende galskap å utelate han..
                                      runarM

Kommentar

• Hel1017
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2008
                                        • 196

Opprinnelig skrevet av runarM
                                        Er Mykle ute?! I motsatt fall vil det kvalifisere som kaklende galskap å utelate han..
                                        Er vel ingenting som tilsier at Mykle er ute og da skal det svært mye til at HB benker ham.

Tipper vi får se:

-- Otto --
                                        Nordtveit- Riseth (dobbel grøss)- Kippe- Johnsen

Tokstad- Søgård- Bjørkøy- Myklebust-

Riise- Gulbrandsen

Klassisk 4-4-2.

Arild er superinnbytter som kommer inn for Bukken Jr etter 78 min og stanger inn 0-1 på en presis dødball fra Bjørkøy etter 86 min.

B/G klapper sammen og LSK tar med seg tre velfortjente poeng.

Så er det skrevet mye om revansjelysten hos B/G og at de kommer til å være heltente på seier i helga.
                                        Men det bør faen meg våre gutter være også. Det er faktisk bare to poeng ned til nettopp B/G og med tap her, er plutselig situasjonen snudd opp-ned.
                                        Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

Opprinnelig skrevet av Hel1017

Arild er superinnbytter som kommer inn for Bukken Jr etter 78 min og stanger inn 0-1 på en presis dødball fra Bjørkøy etter 86 min.
                                          Apropos kaklende galskap. Arild bør definitivt starte hvis ryggen tillater det.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...