TV2 og Berg sier nå at Dosso og Nosa starter. Karim på back. Nosa på topp sammen med Mykle. Regner med at Dosso spiller kant da.
Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Johnsen ordner iallefall ett med hue. Det har han jo for vane å gjøre. Nosa på topp sammen med Mykle bekreftes, forresten (sitter og ser på pre-match nå). Ellers har vi jo for vane å miste en til to mann på oppvarming, samt at et par stykker aldri kommer seg av ramma før kampen blåses igang. Kunne ikke se noe avføring mellom lsk-bussen og inngangen, så vi krysser fingrene for at alle har spist fiber og ikke rompekebab i det siste.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har vel sjelden opplevd så mye usikkerhet og forvirring rundt et laguttak. Tror rett og slett jeg får ta meg en tur ned på Martin's og se selv.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Kan jo begynne å lure på om alt som kommer fra offisielt LSK-hold med tanke på skader og startoppstillinger kun er taktikkeri og spill for galleriet. Nå starter Mykle og Nosa på topp og jeg ble plutselig en skikkelig optimist.Kommentar
-
Jepp, samme trodde jeg. Så kom nyheten om at Nosa og Mykle startet. Jeg vet Henning tidligere har bedrevet skyggelegging med lagoppstillinger før kamp, og jeg regner med at det ikke er noe unntak i dag.Kommentar
-
Otto Fredrikson - Karim Essediri, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Marius Johnsen - Alhassane Dosso, Espen Søgård, John Anders Bjørkøy, Magnus Myklebust - Bjørn Helge Riise, Nosa Emanuel Igiebor.
Her har TV2 mikset Riise og Myklebust ut fra rapporten tidligere i tråden. Nå må for guds skyld ikke bli noen ny skade på Nosa. Satser på at han blir byttet ut med Lillebukken tidlig i 2. omgang.Kommentar
-
Berg har alltid én feil i laget han gir før kamp, og alt før det viser seg oftest å være det reneste svada. Med mykle og nosa på topp håper jeg glimt har plenty med cornerflagg på lager, ettersom spissene våre kommer til å skyte istykker et par tre hver.Kommentar
-
Det rapporteres om temposvakt midstopperpar i Bodøglimt. Kan være gull for våre spisser siden så og si samtlige tilgjengelig har bra tempo i kroppen. Håper at Lillebukken står lenger framme i køen enn Bolly for innhopp.
Midtbanen vår ser veldig sterk ut defensivt. Eneste svakhetspunkt er vel Karim, samt litt usikker på å spille med en litt småskadet Nosa.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar