visst f er det Esset som driter seg ut. Ere mulig. Skuffa nå.
Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Nå taper vi, ketchupeffekten renner ut over oss, de kom sikkert til å kjøre over oss i andre. Faen!Kommentar
-
-
Kommentar
-
18 kamper på rad med baklengs. Det holder rett og slett bare ikke, samma faen hvor ufortjent det var akkurat nå.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Gi beng å skjelle ut Karim nå, er ikke hans feil at han er plassert på høyreback.Kommentar
-
-
LSK har helt klart hvert det beste laget, å si noe annet er bare idioti..
Glimt var vel best de siste 5 min, max.
2 bom av Nosa på åpent mål, skulle hatt 1 straffe, flere nesten sjanser og en elendig mykle avslutning som hvem som helst andre på banen lett hadde satt i mål....
Nei LSK var klart best og burde ledet 3-0 spør du meg.
Trodde aldri jeg skulle be om at Nosa ble byttet ut, men selv om han har kommet til noen sjanser så syntes jeg vel Bukken har med å bidra med når Nosa tydligvis er skadet.Kommentar
-
Dagbladet Live er i hvertfall ikke til å stole på....
kl. 18:48 Bodø/Glimt - Lillestrøm 1-1: Pause på Aspmyra. LSK-assistent Gunnar Halle sier til TV 2 at Lillestrøm burde hatt straffe da Nosa gikk ned i duell med Stian Theting. LSK-assistenten har antagelig rett i det.Sondre MidthunKommentar
-
Kan virke som RB's mann blander hvem som spiller i gult, og hvem som spiller i rødt. Tidenes rareste referat ift kampbildet.runarMKommentar
Kommentar