Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Om Nosa må ut med skade kan ikke Berg bytte flere før langt uti 2.omgangen... med skadehistorikken til BHR og MJ må man ta høyde for at minst 1 av de må byttes ut i løpet av kampen.Kommentar
-
Kommentar
-
Referatet på RB leveres til både Stavanger Aftenblad, RB og flere aktører, deriblant AN tror jeg. Ser ikke bort fra at det sitter en bodøværing og kommenterer.FerdigskåraKommentar
-
Sleng i så fall MJ på den skyldlista da.... For at han ikke klarte å løpe opp den ballen eller i det minst "ta ut" motstandern er i mine øyne like svakt.Kommentar
-
Kutt ut denne latterlige sutringen om Myklebust. Han har et og annet kjedelig balltap, men han har faktisk vært ganske bra i dag. Et par fine forseringer, er alltid spillbar for medspillere gjennom god bevegelse, og jobber knallbra bakover. Han er blitt standardsyndebukken for mange, og det er ikke rettferdig.
Tviler på at Nosa kommer utpå igjen, han så sliten ut. Det er jævla synd, for gutten er et kreativt aktivum av de sjeldne. Det er virkelig et fabelaktig talent vi har huket tak i her, og det er bare å slenge på to nye år på kontrakten hans så snart som mulig. Helt utrolig at han ikke fikk straffe, men dette er vi da virkelig vant med nå. Om ikke noen drar en "Last Boy Scout" og blåser huet av en av våre spillere i feltet kommer vi ikke til å få noen i år, heller. Utover det har faktisk Staberg vist hvorfor han er den beste dommeren i Norge, blant annet er det helt åpenbart at han sov i timen da Kipperegelen ble forklart. Bra frisparklinje forøvrig også, men to håpløse linjemenn ødelegger mye av inntrykket.
Karim... Huff. Var jo bare å vente på den, han er ikke defensiv av natur og tabba måtte komme. Jævlig synd, for han hadde gjort det bra nok inntil dette skjedde. Skjønner ikke hvorfor ikke Ruben fikk fortsette etter en god kamp sist, men det er vel noe med alderen å gjøre som får ansvaret for det.
Folke, hvordan kan du ta feil av romsdalsdialekt og nordlending? Det er jo som å ta feil av melk og øl! Tor Hammerø, "nordlendingen på tv2" kommer fra Molde...Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Stygt redd for at denne kampen allerede har sørget for å holde Nosa ute en stund fremover. Nå har han fått et par solide smeller og bør tas av fort som faen.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar