Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5104

Kamptråd Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00

For første gang i år føler jeg at vi kan se oppover på tabellen, og mot et Glimt i krise har vi store sjanser for 3 poeng.

Skademessig ser det fortsatt uregjerlig ut. Riise, Lasse og Håvard er vel tilbake, samtidig som jeg nesten kan garantere at Edwin ikke blir klar. Så fremt det er snakk strekk og ikke krampetendenser.

Arild fikk seg vel en trøkk i ryggen, men han skulle vel blir klar på en uke.
    Nosa og Kiko er usikre. Vi vet sikkert mer etter cupkampen mot Asker.

Vanskelig å spå noe lag allerede nå, men here it goes:

Otto
    Eriksen - Nordtveit - Kippe - Johnsen
    Tokstad - Søgård - Bjørkøy - Mykle
    Riise - Sundgot
    Last edited by McGuffy; 15.06.2009, 15:22.
  • mats
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 621

tipper nosa er klar riise på kant...

Kommentar

• mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

Svarte... Vi trenger et uromoment på topp alá Edwin eller Nosamannen. Riise er kanskje ikke så dumt dersom han orker. Hva annet har vi egentlig å plassere på topp? Mykle kanskje (med Bolly på kant) eller 4-5-1 med Legenden som ensom (og midtbane halsende etter). Spisskrise!

Spillera må dessuten sørge for å vaske henda samt ligge unna bederva føde (som f.eks verry sjeep kebab eller andre lumske saker kokt på sjøldaua kjøttmat), magesjau er til de grader unødvendig.

Veldig umulig å tippe denna kampen.
      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6111

Om ikke Nosa, Edwin, Occean eller Bergmann blir skadefrie så er det vel Bolly og Gulbransen som er mest aktuelle for spydspissrollen. Men jeg tror egentlig vi får stabla på bena en av de 4 nevnte.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Myklebust kan være det uromomentet hvis han spiller mot sitt beste.
          Men det blir Legenden gir oss poengene mot Glimt, som så mange ganger før. Har trua på at Arild scorer et mål eller to igjen.
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Myklebust kan være det uromomentet hvis han spiller mot sitt beste.
            Det eneste Myklebust er uromoment for er nervene mine.

Det klippekortet hans må beslaglegges ASAP. Nå er det vel to år siden han gjennomførte en god kamp. Og han blir aldri, aldri noen venstrekant. Han mangler totalt venstreben, og forsøker å kompensere ved å bruke yttersiden av høyre. Ble mange feilpasninger av det i går.

For øvrig merkelig av Berg å dytte Bolly opp i går, fremfor å la Bolly spille venstrekant og Myklebust fremme. Det hadde kanskje gitt Myklebust sårt tiltrent tid på en plass han behersker bedre. Bolly på sin side var et pussig syn. Han var nærmere Martin's enn han var å ligge på rett side av offsidegrensa.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

Otto
              Eriksen - Nordtveit - Kippe - Johnsen
              Riise/Tokstad - Søgård - Bjørkøy - Mykle
              Nosa/Riise/Sundgot- Nosa/Riise/Sundgot

folk som burde sitte helt ytterst på benken:
              Togstad siden jeg tror riise starter, Gabrielsen, Nosa/Riise avhengi om hvem som starter og om noen av de er klare.

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Det klippekortet hans må beslaglegges ASAP. Nå er det vel to år siden han gjennomførte en god kamp. Og han blir aldri, aldri noen venstrekant.
                Følger deg et stykke på vei, Magnus er ingen utpreget venstrekant. MEN, jeg synes han gjorde en god kamp i går, og faktisk etterhvert er i ferd med å definere/forsvare en rimelig fast plass på laget. Ikke minst er jeg imponert over hans kjempejobbing defensivt.

Synd han ikke fikk en goal i går, ref. Edwins manglende pasning da han var fullstendig fri. Fortsatt tillit, et mål eller to og dermed litt godfølelse, så tror Magnus vil blomstre.

Kommentar

• bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3034

Opprinnelig skrevet av RSP

Synd han ikke fikk en goal i går, ref. Edwins manglende pasning da han var fullstendig fri. Fortsatt tillit, et mål eller to og dermed litt godfølelse, så tror Magnus vil blomstre.
                  Men hadde mykle skårt hvis han hadde fått ballen? Jeg tviler, gutten er jo vaksinert mot å skåre. Talentløst av Edwin og ikke sende ballen uansett, men allikevel...
                  I år så tar vi alt

Kommentar

• merch
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2007
                    • 938

Kan jo også nevnes at det ser ut som B/G har sultne spillere som banker på døra til deres førsteellver.

Bodø/Glimt`s andrelag vant i kveld 3-2 hjemme mot sterke Raufoss.

Føler meg absolutt ikke sikker på 3poeng mot kriseramma nordlendinger.
                    Old-boys glimt mot junior fugla. Blir en veldig viktig kamp og jeg vil være godt fornøyd med poeng i nord.
                    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Det eneste Myklebust er uromoment for er nervene mine.

Det klippekortet hans må beslaglegges ASAP. Nå er det vel to år siden han gjennomførte en god kamp. Og han blir aldri, aldri noen venstrekant. Han mangler totalt venstreben, og forsøker å kompensere ved å bruke yttersiden av høyre. Ble mange feilpasninger av det i går.

For øvrig merkelig av Berg å dytte Bolly opp i går, fremfor å la Bolly spille venstrekant og Myklebust fremme. Det hadde kanskje gitt Myklebust sårt tiltrent tid på en plass han behersker bedre. Bolly på sin side var et pussig syn. Han var nærmere Martin's enn han var å ligge på rett side av offsidegrensa.
                      Jeg tror grunnen til at MM ikke blir flyttet opp, er at Henning rett og slett har avskrevet MM som spiss.
                      Allikevel skulle jeg heller gjerne ha sett Minibukken på topp istedetfor Bolly.

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

Jeg tror man bør unngå kroppskontakt og dråpesmitte fra enkelte Glimt-spillere:
                        Johan Lædre Bjørdal spilte en omgang da Bodø/Glimt 2 seiret over Raufoss på Aspmyra mandag kveld.
                        Han bekledde stopperplassen sammen med Alo Bärengrub, og han kjente ingenting til verken slimet eller kneet som har plaget han tidligere.
                        – Jeg hadde ikke vondt i verken kneet eller slimet. Det var betryggende.

http://www.an.no/glimt/article4401665.ece

Kommentar

• mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

Munnbind er jo poppis i disse svineinfluensa tider.

Det var forøvrig godt at han ikke hadde vondt i slimet, for smerter i slimet må være noe dritt.
                          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 972

Tror det fort kan bli en vanskelig match med mange dueller på Aspmyra. Håper ikke vi drar på oss for mange gule kort i kampen. Begynner å bli en del spillere som står i fare for å sone (Kippe, Nosa, Søgård, Eriksen, Dossa)

Molde som er neste motstander etter B/G har også mange VIKTIGE spillere i faresonen. (Diouf x2, Forren, Horeseth). La oss håpe de alle får gult i neste kamp og må stå over mot Fugla

Kommentar

• Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

OFF TOPIC

Hoseth og Diouf står over neste kamp, ikke mot oss ifølge kommentatorene på TV2 igår.

Kommentar

• heg
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2007
                                • 112

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                OFF TOPIC

Hoseth og Diouf står over neste kamp, ikke mot oss ifølge kommentatorene på TV2 igår.
                                Det var Thioune og Hoseth!

Kommentar

• Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

Opprinnelig skrevet av heg
                                  Det var Thioune og Hoseth!
                                  Klassisk eksemplar av faen.
                                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 972

Ja Thioune fikk sitt tredje gule kort mot Start og må sone mot Fredrikstad. Men Diouf x 2, Hoseth, Forren og Mota må sone mot LSK om de skulle få gult kort mot Fredrikstad.

Kommentar

• Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

"Bodø/Glimt-trener Kåre Ingebrigtsen slipper heller ikke unna. «Brutter'n» får én kamps karantene etter at han raste mot dommeren i kampen mot Odd Grenland 14. juni.

Dommer Svein Oddvar Moen sendte Glimt-treneren opp på tribunen.

Ingebrigtsen går glipp av hjemmekampen mot Lillestrøm."
                                      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Så Odd-B/G i opptakt her. Ble ikke akkurat imponert over noen av lagene. men odd virket rimeligvis mer ballsikre. Nå låste vel fagermo av kantene til B/G slik han gjorde mot oss, uansett hadde Glimt store problemer med å komme i nærheten av mål. De endte opp med å slå håpløse polere i bakrom mot vingen fra midtbanen eller veldig tidlige innlegg fra kant. Førstnevnte gikk oftest over sidelinja, sistnevnte var på ren lykke og fromme. Tror Kåre vil endre kraftig på oppskrifta mot oss, trolig blir det mye knokkel-einzats og forsøk på å få frispark i gunstige situasjoner. Knokkel-einzats var det forøvrig dårlig med mot odd, faen for en tafatt gjeng. Eget spill tror jeg B/G både vil og bør glemme. Ser vi fiskerne i 4-4-2 på søndag?

Kommentar

Working...