B/G lot jo Kovacs herje fritt innenfor femmeteren mot Odd. Helt utrolig passive. Til slutt prøvde Stig Johansen å drepe ham med en høyst overlagt albue, men Kovacs er tydligvis en zombie og kom innpå igjen etter å ha mistet 2-3 liter blod. Vi må ha Sundgot på topp i denne kampen.
Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Men med tanke på skade jævelskapen som herjer så spørs det vel om vi får se Arild i det hele tatt!!!
Men jeg håper, håper, håper....Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Litt usikker på laget på søndag ettersom flere er tvilsomme, men laget jeg vil se er:
Otto
Nordtveit, Kippe(dersom han har blitt frisk), Riseth, Johnsen
Riise, Søgård, Bjørkis,Mykle
Sundgot, Bukken jrKommentar
-
Sundgot bør bare spille dersom han er 100%, men dersom han er det og skal spille er jeg like overbevist nå som før at ved siden av han MÅ det spille en rask spiss.
Men dersom LKE, Nosa og Edwin blir klare så spiller de, garantert... Håper de blir klare, blir ett helt annet lag med disse på banen.Kommentar
-
Otto
Eriksen/ruben, Kippe, Nordtveit, Johnsen
Riise, Søgård, Bjørkøy,Mykle
Sundgot,Guldbrandsen"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Her blir det poeng!
Føler meg rimelig sikker på poeng her, mest sannsynlig tre. B/G er et latterlig dårlig lag, som hadde null og niks å by på mot Odd. Litt uavklart med skadesituasjon hos LSK, men her vil jeg driste meg til sikker B eller UB (med mye skader).
Som jeg skrev etter seieren mot Godset, så burde LSK i kampene Godset, Sandefjord, Lyn, FFK og B/G ha fem seiere på rad fullt innenfor rekkevidde. Her har det foreløpig kun vært klipp mot Lyn, og jeg tror vi tar B/G.
Noen vil sikkert reagere på at undertegnede som er så negativ til spillet til LSK nå plutselig tror mye på seier. Grunnen er enkel. Det er ikke nødvendigvis LSK som er gode, men du har mye dårlige lag der ute.
Med 16 lag i serien er skal det godt gjøres å rykke ned. LSK har i den siste perioden fått litt mer dreis på dødballer, og det, sammen med tilfeldigheter og enkeltprestasjoner kommer man et stykke på vei med i årets Tippeliga.
PS. Oslo-kanaris møtes på Katedralen søndag.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Tipper detta laget:
Fredrikson
Nordtveit - Riseth - Kippe - Johnsen
Essediri - Bjørkøy - Søgård - Myklebust
Rise
Gulbrandsen
Mange skader preger laget og jeg er nervøs før kampen i morgen. Liker ikke favorittstempelet sammen med alle skadene. Har fortsatt troa på en 3poenger, men detta blir spennende.Kommentar
-
Tipper detta laget:
Fredrikson
Nordtveit - Riseth - Kippe - Johnsen
Essediri - Bjørkøy - Søgård - Myklebust
Rise
Gulbrandsen
Mange skader preger laget og jeg er nervøs før kampen i morgen. Liker ikke favorittstempelet sammen med alle skadene. Har fortsatt troa på en 3poenger, men detta blir spennende.Kommentar
-
Kippe bør benkes imorgen. Har kastet opp i to døgn og må være tappet for krefter. Spiller han er det nok etter press fra trenere og ledere, men kan ikke prestere på topp når man ikke har spist på to døgn.
Backrekka kan ble Essidiri, Nordtveit,Riseth, JohnsenKommentar
-
Selv med 2 dager med oppkast så presterer Kippe bedre en hva Riseth har gjordt de siste dagene.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Vil se dette laget mot B/G:
Otto
Eriksen/Gabrielsen Nordtveit Kippe Johnsen
Riise Søgård Bjørkøy Myklebust
Nosa Sundgot
Benk: Hansen, Riseth, Ringstad,Tokstad,Essediri,Dosso,BollyKommentar
-
Så på treninga i dag, men det var ikke noe som minte om formasjonstrening.
Det var 15 utespillere på plass i dag:
Søgård, Kippe, Nordtveit, Ringstad, Johnsen, Riseth, Riise, Essediri, Myklebust, Dosso, Bolly, Bjørkøy, Gabrielsen i tillegg til Nosa og Edwin som trente alternativt.
Otto
Nordtveit, Riseth, Kippe, Johnsen
Essediri, Søgård, Bjørkøy, Dosso, Myklebust
Riise
Blir spennende denne viktige kampen. Tap=fortsatt nedrykkskamp, poeng vil være glimrende.Kommentar
-
Er en typisk sekspoengskamp dette, hvis det er noe som heter det. Med seier tar vi oss vekk fra den verste nedrykkskampen og kommrt sannsynligvis til å passere flere lag. Med uavgjort er vi vel såvidt over streken og med tap er vi på kvallikk eller dårligere. Derfor er det litt bittert at vi sliter med skader. Vi har mange tøffe kamper etter denne her så tre poeng er svært viktig. De har slått Aafk, Stabæk og godset på hjemmebane.
Husker vi fikk en tidlig goal mot oss mot godset, men kom tilbake og vant vår første kamp i den 10. kampen så jeg vil vente med å føle meg komfortabel før vi evt har fått en sikrere ledelse.Kommentar
-
Kommentar
-
Vet ikke helt om jeg ønsker å se Karim Essediri aksle LSK-trøya noe mere. Fyren presterer en god kamp per sesong, og det skal liksom være godt nok for LSK?LSK Norges beste lagKommentar
-
Hvis dette betyr at Nosa, Edwin og de øvrige er ute, så blir det vanskelig å komponere lag i morgen. Jeg ville valgt 4-5-1:
Otto
Nordtveit, Riseth, Kippe, Johnsen
Essediri, Søgård, Bjørkøy, Dosso, Myklebust
Riise
Blir spennende denne viktige kampen. Tap=fortsatt nedrykkskamp, poeng vil være glimrende.Kommentar
-
Jeg er i bodø allerede og har vært både edru og på fulla med DGH. De kommer ikke med TIFO og de frykter et tap mot LSK. Veldig mange tror faktisk på tap. Menmen.. Vi får se Gleder meg stort til å ta meg en gåtur bort på aspmyra imorgenTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar