Myklebust er en komedie!!Faen!!
Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Og der scoret Godset fire minutter på overtid og vinner. Oppe på samme poengsum som oss nå.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Myklebust sto bare og glodde uten å juble eller smile da Riise scoret. Tror ikke han er spesielt interessert, dessverre.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper det var det siste vi så til Essidiri på et LSK-mannskap. Holder ikke mål. Han gjorde jo ikke antydning til å heade ballen tilbake til keeper engang. Bare lar den sprette oppå hodet. Hadde han gitt den litt ekstra fart hadde den gått inn til Otto..Kommentar
-
Jeg synes også han virker uinteressert i spillet. Og ikke minst ubesluttsom og nervøs. Alt han gjør er så jævlig halvhjerta at jeg får mark av å se han spille. Benken neste!!..................Kommentar
-
Bittert med uavgjort i dag, men vi klatrer på tabellen. Det er tross alt viktigst. I tillegg taper vi ikke og dette var vel den sjette uten tap. Fortsetter vi sånn og med kanskje et par spisser tilbake til neste kamp ser jeg fortsatt oppover. Ligaen en rekordjevn, men jeg tror vi har det som skal til for å klatre ytterligere.BølerkanarisKommentar
-
Vi tar et viktig poeng borte mot B/G, selv om det burde vært 3. Spillemessig skulle vi tatt med hjem samtlige poeng, men jeg velger å se det fra den positive siden, halve stallen er ute med skade og snart er det vel bare Otto som spiller på sin faste plass.
Uansett, vi skulle hatt straffe i første omgang, Nosa burde scoret på åpent mål og Søgård sitt stjernetreff hadde helt klart fortjent en bedre skjebne. At vi atter igjen slipper inn et jævla drittmål irriterer meg forøvrig noe grenseløst. 18 kamper på rad med baklengs sier mye om hvorfor vi er der vi er.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Flere av de som var utpå der i dag er vel knapt blant de antatt 20 beste i LSK.
All ære til den jobben de gjorde!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar