Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Møkkagjeng! Finnes det ikke et fnugg av stolthet over å spille i drakta vår, skammer de seg ikke over å tjene millioner på å bli PISSA på av helt overkommelig motstand?
Æreløst og uverdig! Dere som ikke gidder å blø for drakta kan bare pelle dere ut av klubben!
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
LSK tydeligvis rundspilt i gymsalen. Trist & pinlig.
HB er tydeligvis ikke i stand til å få spellera til å yte noe særlig individuelt og langt mindre gjengen som enhet til særlig samhandlig. Dette er rett og slett av svakt Henning, skader eller ei.
Spillera bør dessuten ta an anvorlig kikk på egne prestasjoner før neste lønnsslipp heves.
Møkkagjeng! Finnes det ikke et fnugg av stolthet over å spille i drakta vår, skammer de seg ikke over å tjene millioner på å bli PISSA på av helt overkommelig motstand?
Æreløst og uverdig! Dere som ikke gidder å blø for drakta kan bare pelle dere ut av klubben!
Da står vi dessverre igjen med kun en spiller, Espen Søgård.
Ikke spillerne som er problemet. Med Kippe, Riseth, Eriksen, Kiko, Riise, Sundgot, Edwin, Occean, Bjørkøy for å nevne noen av de mest sentrale, så burde vi ha et lag som kunne spilt jevnt med de fleste i ligaen bortsett fra kanskje RBK og MFK.
Så rett blikket bort fra banen og inn mot benken så ser du nok problemet. Tre ganger B = tre baklengs.
Stryk Riseth, Occean og Bjørkøy, så joa. Men mye i stallen vi kunne vært foruten, og som definitivt ikke blir bedre med åra. Essediri, for eksempel. Og jeg kjenner at jeg gruer meg som faen til utlånsspillera kommer tilbake på nyåret.
Feilbruken er og blir det største problemet, forøvrig. Fikse idéer er ille nok i seg selv, men når det er så åpenlyst at de IKKE FUNGERER, hva i all verden er hensikten?
Minibussen står utenfor gymsalen og tar med seg noen spillere hjem. Er dessverre ikke plass til alle. Resten kan melde seg på A-etat eller ringe sin gamle sjef i Kongsvinger.
Jesus, vi taper 0-4, men ikke se bort ifra at Ottos sinnssvake svalestup i kampen tar det meste av TV2s oppmerksomhet. Kanskje like greit det. Nå er det om å gjøre og ikke tape kampen mot AaFK, og bruke de fjorten hviledagene på noe annet enn å pådra oss nye skader. Slutte med den faens rokkeringa og spille inn en ellever det lukter fortsatt TL-kontrakt av.
Berg er freda, men det betyr ikke at han skal gå fri fra kritikk heller. Ei heller støtteapparatet hans.
hva faen skjer taper 4-0 mot stabækk.....
vi er og blir et bunnlag og snart må vel vi begynne og sette spørsmålstegn ved hva som skjer i styret og hva med hennings sine valg og utvelgelser...
beklager men en trenner som henning berg burte få litt kritikk for det han har gjort i noen kamper.
tåler han ikke kritikk så er han ikke rett man for en storklunn som lsk skal væra!!!!!!!!!!!
Synes ikke Berg kan lastes for dette. Lagoppstillinga var grei den. Men de som var på banen til enhver tid luntet runt eller virket totalt uinteresserte. Var ikke et eneste helhjerta løp eller vilje til å få ballen. Er pinlig når man besvarer trenerens gjentatte tillit med å yte svakere i neste kamp. Berg får ta seg en prat på tomannshånd med hver enkelt og finne ut om vedkommende skjønner hvor skoen trykker og hva han eventuelt kunne tenke seg å gjøre med det.
Berg er freda, men det betyr ikke at han skal gå fri fra kritikk heller. Ei heller støtteapparatet hans.
Merkelige avgjørelser fra trenerbenken idag også. Matchcoachingen er ikke akkurat mye å skryte av. Men at man taper en futsal-kamp klarer jeg ikke å ta så tungt.
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Mulig dette er litt off topic. Men kanskje vi må igjennom samme gjørma som Molde var i for noen år siden. Nedrykk, (muligens nytt trener apparat), fokusere på å beholde noen få spillere som f.eks Kippe,PSA og kanskje JAB + Søgård. Disse har mulighet til å binde "nye-LSK" sammen.
La oss håpe at nedrykket kan være vår mulighet til å bli kvitt alt som ble hentet inn av millionlønninger etter Uwe´s tid.
Hvis ikke, kommer aldri dette til å gå på skinner...
Kommentar