fart i bakere rekker
NM 4. runde: Stabæk-LSK 8. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Fy f. det er liksomt bestemt at vi skal røre defensivt i år.
Det er så jævla karma.
Otto er skuespiller og nå...Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er jo virkelig kampen man kan vise hva som bor i oss, når vi uansett ikke kommer høyt på tabellen nå. Er det annenhver match som har vært bra i det siste? I tilfelle et godt tidspunkt å møte Hårbånd FC.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
1-0 til stabæk, og de går gjennom forsvaret vårt gang på gang som en varm kniv gjennom smør. Det er utrolig at vi er så dårlige bakover. Vi er bare gode når motstandere spiller langt og Kippe kan spille på styrkene sine som er duellkraft og hodespill. Ellers så klarer han heller ikke henge med lenger. Jeg er så skuffet. Vi er så ekstremt dårlige, vi fortjener INGENTING!Kommentar
-
Vi har tidenes dårligste (organiserte) lsk-forsvar gjennom tidene uten tvil. Fy faen, så latterlig dårlig det er.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Meningsløs og meningsløs, har vi flaks så kan vi få en folkefest ut av cupen.
Men med dette spillet vi har spilt i år så er vi heldige om vi holder oss i TL.
Sett Riise og Edwin på topp og sats på kontriger, eneste håpet vårt i denne kampen, vi er MANGE hakk under Stabæk.
Kommentar
-
Den "meningsløse" cupen som var det eneste vi kunne vinne i år.Kommentar
-
Pause.
Håper de evner å heve seg noe i andre omgang, men jeg tviler.
Mangel på fart i midten bak blir fort synelig når vi møter slike lag.
I tillegg er heller ikke de to sentralt på midtbanen utprega hurtige.
Og framover evner vi ikke å sette opp spissene fordi det går for sakte på midtbanen. Det blir for omstedelig og traust.
Ser ut som vi er på vei inn i en bølgedal igjen, noe som bekymrer mtp Aalesund kampen, som blir drit viktig!Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Nå er det jo slik at Bergdølmo har ansvaret for forsvaret, og det var ikke akkurat noe bombe at forsvaret ikke ble bedre når han tok over.
Kommentar
-
Kommentar
-
Bytt ut Riseth med Ringstad, sett Nordtveit inn som stopper, Eriksen over på høyre og Ringstad inn på VB, da får vi hvertfall mer fart inn i den bakre fireren. Noe må hvertfall gjøres, Stabæk har vel vært alene med Otto 4 ganger nå."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar