Jeg er glad vi møter et TL-lag nå. Tenningsnivå og fokus har vært altfor dårlig mot antatt svakere motstand i cupen. Stabæk har heller ikke fremstått som noe topplag i år, og er i så måte et av de lagene vi bør ha størst sjanse mot.
NM 4. runde: Stabæk-LSK 8. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Østsiden, Strømmen og Asker kan vel fort gå som "hjemmebane" og skulle svina fra Oslo Øst prestere å ikke ta en Nybergsund og vinne over Mjøndalen IF, er vel kan vi fort trekke VIF i neste runde, skulle Lyn klare og klamre seg fast i Cupen(som eneste lyspunkt i sesongen) kan vi faktisk risikere å spille 3 kamper på rad på Ullevål(våres andre hjemmebane) i cupen.
Skal med glede mimre over cup-gullet i 2009 som det året vi spilte samtlige kamper som bortekamper men med "hjemmebane" =)Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
HERLIG!!! Stabæk var det beste vi kunne få. Et lag i krise og det siste er ikke skrevet om den saken. Moralen er på hell i Stabæk, satser på VIF på Åråsen i kvarten!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Arild: - God mulighet
- En tøff motstander, men gode muligheter, mener Arild Sundgot om Stabæk i cupen.
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Så vi kan risikere å spille cupfinale og ingen hjemmekamper men alikvel samtlige kamper på "hjemmebane".
Østsiden, Strømmen og Asker kan vel fort gå som "hjemmebane" og skulle svina fra Oslo Øst prestere å ikke ta en Nybergsund og vinne over Mjøndalen IF, er vel kan vi fort trekke VIF i neste runde, skulle Lyn klare og klamre seg fast i Cupen(som eneste lyspunkt i sesongen) kan vi faktisk risikere å spille 3 kamper på rad på Ullevål(våres andre hjemmebane) i cupen.
Skal med glede mimre over cup-gullet i 2009 som det året vi spilte samtlige kamper som bortekamper men med "hjemmebane" =)
Vi kan risikere å måtte spille alle kampene på bortebane, ja. Dersom laget vi møter i kvarten også har spilt alle sine kamper borte , vil vi trolig få borte også i den runden, da vi har hatt rimelig kort reisevei i alle våre kamper hittil.
Deretter kan vi "trekke" bortebane i semifinalen.
Alle arenaer på østlandet er allikevel "hjemmebane" for stolte fugler ;-)KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Reiseavstand
Stabæk reist ca. 291 km
LSK reist ca. 168 km
Her har jeg regnet fra stadion til stadion, og kun en vei. Lukter telefonboks av detta, der har vi absolutt muligheten til å dominere, og få med mye folk, så ikke så ille trekning detta.
PS: JA! Jeg har lite å gjøre på jobben i dag, og gleder meg til å se helten på torget klokka åtte i kveld.Wenche MyhreKommentar
-
Jeg er nok rimelig sikker på at dette blir bortekamp.
Siden de sleit økonomisk med stadion så har vell nff med detta i sine tanker også.
Men så klart vil jeg helst stå ute på åråsen, men inne i gymmsalen funker det også.KnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Sliter vel vi og som alle andre klubber.. Tipper lsk heller vil ha inn 5-7 hundre tusen enn å spille borte å få null. Men om vi nå spiller borte, da er vel sjansen stor for hjemme neste kamp. Får vi enga da så er åråsen fyllt oppPå min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Økonomisk er det vel nøff som får det meste av billett inntekt.Kommentar
-
Kommentar
-
da blir det cup kamp i gymsalen
]NM menn, spilles 7. og 8. juli:
Rosenborg - Løv-Ham, Lerkendal
Tromsø - Bryne, Alfheim
Vålerenga - Mjøndalen, Ullevaal
Stabæk - Lillestrøm, Telenor Arena
Sogndal - Aalesund, Fosshaugane Campus
Alta - Molde, Finnmarkshallen
Odd Grenland - Fredrikstad, Skagerak Arena
Brann - FC Lyn Oslo, Brann Stadion
Dato og klokkeslett for hver av kampene vil bli meddelt mandag.Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
da blir det cup kamp i gymsalen
]NM menn, spilles 7. og 8. juli:
Rosenborg - Løv-Ham, Lerkendal
Tromsø - Bryne, Alfheim
Vålerenga - Mjøndalen, Ullevaal
Stabæk - Lillestrøm, Telenor Arena
Sogndal - Aalesund, Fosshaugane Campus
Alta - Molde, Finnmarkshallen
Odd Grenland - Fredrikstad, Skagerak Arena
Brann - FC Lyn Oslo, Brann Stadion
Dato og klokkeslett for hver av kampene vil bli meddelt mandag.
Det betyr at det skulle bli gode muligheter for hjemmekamp da. Vil nesten si at vi er garantert hjemmekamp, for Lyn borte er vel i praksis hjemmebane
edit: Ser at Løv-Ham også har denne muligheten, men ser ikke helt for meg at de vinner på LerkendalI med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
Kommentar