Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Otto
Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
Riise-Kiko-Nosa-Myklebust
Legenden-Edwin
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Serien er kjørt så her er lagets store mulighet til å vinne noe i år og å gi fansen/laget en fest. Regner med at det er god motivasjon for spillerne.
De siste par kampene til LSK har vært meget severdige. Blir det snørt igjen bak også, så kan det bli riktig trivelig å heie på LSK utover høsten.
Fortsetter rævva-konsentrasjonsglippene aka "ball-watching" i forsvaret så blir det en elendig høst.
"Serien er kjørt" som at "vi rykker ned uansett" eller "vi kommer ikke så høyt som jeg håpet og forventet"?
Personlig ser jeg det viktigste målet for sesongen som fortsatt TL-spill neste år. Dette er en treningskamp i den sammenheng - bruk den til å få orden på det defensive (inkl. unødige balltap i midtbaneleddet)
Synes absolut ikke vi skal se på kampen som noe treningskamp. Det er som sagt det eneste vi kan vinne i år. En cupfinale vil også gi mange kr i kassa.
Men er selvfølgelig enig i at det viktigste er å holde seg i eliteserien. Vi behøver ikke akkurat spille med spillere som er halveis skada eller nettopp tilbake fra skade. Ikke ta noen sjanser med spillere i denne kampen med andre ord.
Beholder vi Riise og Nordtveit ut sesongen og unngår mange skader er det langt fra noe umulighet å nå en cupfinale. Og tar det med selvfølgelighet at vi holder oss i serien. Tror på ingen som helst måte at Lyn eller B/G tar igen så mange poeng og tror også et av lagene Godset, Ålesund og Sandefjord kommer bak oss.
Men det er HVIS vi beholder Riise og Nordtveit ut sesongen og spillere som Kippe, Nosa, Edwin og Sundgot holder seg unna masse skader. Det er jo mye hvis om dersom atte, og skulle Riise og Nordtveit forsvinne tror jeg virkelig vi sliter.
Cupen er viktig, å ta kampen som en treningskamp er latterlig! Skal vi ha noen sjanse mot Stabæk må vi gjøre som FFK gjør med Brann akkurat nå. Vi må ta dem på senga med høyt press, utrettelig løping og fighting. Vet det høres lett ut, men går vi ut som mot Viking kan vi like godt bli hjemme.
nå vant vel brann.........
men velger jeg å tro er fordi FFK la seg bakpå de siste min. og prøvde å sikre seieren.
prøve å score flere selv etter at dommeren blåser i fløyta, da har vi rett holdning!
helt krise hvis vi ikke tar cuppen seriøst iår.. mulighet til å faktisk hevde oss i noe denne sessongen!
"Serien er kjørt" som at "vi rykker ned uansett" eller "vi kommer ikke så høyt som jeg håpet og forventet"?
Personlig ser jeg det viktigste målet for sesongen som fortsatt TL-spill neste år. Dette er en treningskamp i den sammenheng - bruk den til å få orden på det defensive (inkl. unødige balltap i midtbaneleddet)
Serien er kjørt med tanke på medaljer. Målet der burde nå være å klatre på tabellen, og heve seg spillemessig. Nedrykk er ikke aktuelt, den jobben tar Lyn og Glimt seg av. Men vi skal da for svarte passere lag som f.eks Godset og Aaalseund å begynne å sikte oppover.
LSK burde være gode nok til å unngå nedrykk, men trenger sårt defensiv trygghet får å få dette til!
Å spille kamp onsdag og søndag burde ikke være noe problem for disse gutta, så det blir toppet lag både mot fair play-$øppelet og mot fiskera. I den grad man kan kalle et lag som setter en Karim Essediri på back for "toppet" da...
Kunne godt leve med det, men Johnsen for Ringstad kanskje?
Tenkte på at han kanskje fortsatt var skadet, og med tanke på at det er kunstgress i hallen så er det kanskje ikke smart å starte med han ?
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Nå har jo Kippe vært ute på LSK.no og skrytt at vi har taket på Stabæk i cupsammenheng. Jævlig bra, vi vet jo hvor mange kamper vi vinner når vi tar seieren på forskudd.
Nå har jo Kippe vært ute på LSK.no og skrytt at vi har taket på Stabæk i cupsammenheng. Jævlig bra, vi vet jo hvor mange kamper vi vinner når vi tar seieren på forskudd.
Vi har sikkert hatt en god treningsuke også, bare for å sikre det helt.
Vinne kampene, for svarte faen. Laske pløsa inn i nota.
Alt annet er pisspreik. La tabellen true i dunkel skumring
så lenge vi vinner. Cup eller serie, så løp da, rotter.
Vise dem en gang for alle at dem ikke kødder med LSK.
Noen som har oppdatert status på skader foran Stabæk kampen?
Tenker da spesielt på MJ og Nosamannen.
Kunne tenke meg å se:
Otto
Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
Riise-Kiko-Nosa-Mykle
Edwin-Sundgodt
Hvis Nosa fortsatt er ute, mener jeg at Bjørkøy bør få en ny sjanse tiltross for et par dårlige kamper.
Hvis han ikke hever seg... Rett inn med Dosso!
Dagens RB melder at skadelista består av Steffi, Espen, Marius og Bjørn B.
De tipper følgende 11'er:
Otto
Håvard-Vidar-Frode-Lasse
Kristoffer-Kiko-Jonna-Bjørni
Arild-Magnus
Ollie og Edwin er med, men neppe fra start, og det er usikkert om Nosa blir med til Fornebuhallen for å sitte sammen med disse to på benken.
(Skadeinfo er som vanlig også lagt inn i "Stallen i 2009". Bjørn B er ikke mer skada enn at han spilte en (god) omgang for andrelaget mandag kveld, Marius er snart friskmeldt etter akillesskade, Espen spiller neppe før ferien er over, og Steffi er såvidt i lett trening, men ikke tilbake før om noen måneder.)
Sendes ikke denne cupkampen heller på TV2 Sumo? Hvordan får man sett LSKs cupkamper hvis man ikke er på stadionen de spilles på?
Hei. Vi har hatt samme diskusjonen på Stabæk support sitt forum, og det ser ut til at Sumo skal sende kampen i følge det de har skrevet på denne siden: http://www.tv2sumo.no/sumo/?treeId=20
Ellers lykke til og måtte det beste laget fra Bærum vinne
" You can't be a real country unless you have a beer and an airline; it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
--Frank Zappa
Kommentar