Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det her er noe av det pinligste jeg har sett av LSK på eget gress. En haug av personlige feil og 0 sjanser fremover. Selv ikke Myklebust sine argeste supportere kan forsvare det han har vist de første 45. Skal vi ha poeng her må det skje noe drastisk.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Nå må HB få satt Magnus M. ned på reserverlaget. Mannen kan bare gjøre en ting føre ballen en vei og prøve på den samme finta som "onkel" Jan Åge gjorde.
Han klarer faktisk ikke å dempe en ball som triller rett i mot han.
Bytt/Selg/gis bort snarest mulig er min mening:twisted:
Det er selvsagt ingen overraskelse at det er klasseforskjell på disse to lagene. Slik sett er det greit å tape for et lag som er vesentlig bedre enn oss. Blir veldig overrasket dersom vi klarer å stjele med oss poeng fra denne kampen.
Fy faen for en kjedelig omgang fra LSK sin side, vi er heldige som ikke slipper inn mål. Får håpe Henning Berg pisker gutta litt i pausen og vekker laget i sommervarmen.
Fytti faan detta er tynn suppe. Må være en av de værste LSK omgangene jeg har sett noensinne, hvertfall på hjemmebane. Hva gjør Dosso utpå der? Ser jeg han løpe utpå til andre omgang så skjønner jeg ingenting hvertfall. Mykle ser ut som en livredd 1.klassing på sin første skoledag, ser ut som at han håper ingen spiller ballen til han. Involver deg i spillet, gutt! At vi kun pumper lange baller opp fra bakre firrer er pinlig å se på. Veit Kippe & co at det er Riise og Nosa som er der?? Ikke akkurat noen oppspillspunkt noen av dem. Tenninga i laget er også totalt fraværende. Mye må rettes på her, ellers blir det garantert tap.
Flau, pinlig, tragisk, steinalderfotball! Helt utrolig at Kippe serverer polere med snø på, totalt uten retningssans, med to spillende typer på topp. Det er da faen ikke Occean og Sundgot på topp der, Frode! Har vi ikke noe annet spill kan vi glemme å satse på spillere med teknikk og fart og heller sikte oss inn på å kapre Kovacs og Aarøy. Ting kan bare bli bedre!
Kommentar