LSK-Molde - Tors. 25.06.09 KL 19:00
Collapse
X
-
Dette var bra komisk!! Som andre her inne makter jeg ikke å blir sur engang. Et lag som ikke evner å skape en ENESTE målsjanse fortjener ikke at jeg bruker en kalori på dem i dag. Og at vi aldri skal klare å holde nullen?? Fantastisk.
Snart sommerpause heldigvis.Kommentar
-
Otto 7 BB (feilfri unntatt på 94:09)
Essidiri 2
Nordtveit 3
Kippe 3
Johnsen 2
Dosso 2
Søgård 3
Bjørkøy 3
Myklebust 2
Riise 4 (for å tørre å avslutte, eneste som gjorde det i dag)
Nosa 1
Oppsummert:
Godkjent for keeper Otto og Riise, og karakter ræva minus for røkla inkl. trenerteamet.LSK Norges beste lagKommentar
-
Den sentrale midtbanen blir TOTALT overspillt i dag. Kantene er skrekkelige (kanskje ikke så rart med tanke på at en av dem er spiss og den andre sentral), spissene var ikke med i det hele tatt (kanskje ikke så rart med tanke på at en er kant og den andre offensiv midtbane)...Kommentar
-
Kommentar
-
Ble ikke forbanna i det hele tatt selv. Ventet på det målet hele kampen... Fuck statistikker, jeg vil heller se at laget spiller fotball enn at de prøver å spille en kamp uten å slippe inn et mål.
Hele laget spilte rævva i dag, ingen utmerket seg noe spesielt bortsett fra Otto og noen friske innhopp.
De totalt meningsløse langpasningene fra Kippe er en provokasjon av dimensjoner, vi kan ikke vinne kamper hvis vi ikke tilpasser stilen etter spillerne vi har tilgjengelig. Det var ikke engang tegn på å bygge opp bakfra som vi da faktisk har vist tegn på før. Alt Molde trengte å gjøre var å presse høyt; LSK ble paniske og ballen fløy avgårde uten retning, helst til en motstander. Da blir vi en klovn i moderne fotball, selv norsk fotball.
Nå har vi blitt utspilt hjemme av TLs to mest pasningssikre lag, overhodet ingen tilfeldighet.Kommentar
-
Trekker tilbake all min kritikk av berg og spillerne, da jeg leste om tragedien i danmark der ett barn på 1 år har omkommet, så blir fotball så jævlig uviktig når ett lite barn på 1 år dør på den måten som hun gjorde. For vondt i hjertet av å lese om slike hendelser.
Hvis dere lurer på hvilken sak så er det bare å sjekke fremsiden til vg.no.Kommentar
-
Ville jo vært å skyte seg i foten om vi skulle spilt oss ut bakfra ved alle anledninger i dag. Vi var ikke i nærheten av målsjanser (med unntak av de 10-15 siste) fordi laget ble spilt lavt og vi måtte være kompakte. Med strekk i laget ala Kristiansand hadde vi hatt fem i sekken, minst.... Ingen av kantene våre var kanter, begge hadde attpåtil en dårlig dag. Nosa var tydelig preget av skade, og Riise er ingen spiss.
Gledelig i dag: Essediri gjorde en meget god opptreden som offensiv back, Bjørkøy jobbet mer enn tidligere, Kippe, Johnsen og Arsenal var meget gode i dag. Otto var outstanding. Både Tokstad og tildels Bolly hadde gode innhopp.
Med Gilbert og Edwin/Nosa på topp og Bjørkøy + Kiko i godt gammelt slag ville det trolig vært en helt annen affære.
Negativt: Buing og kjefting på egen spiller (Myklebust) så fort han fikk ballen. Tydleig at det trengs IQ politi på SS-tribunen.
'Kommentar
-
De totalt meningsløse langpasningene fra Kippe er en provokasjon av dimensjoner, vi kan ikke vinne kamper hvis vi ikke tilpasser stilen etter spillerne vi har tilgjengelig. Det var ikke engang tegn på å bygge opp bakfra som vi da faktisk har vist tegn på før. Alt Molde trengte å gjøre var å presse høyt; LSK ble paniske og ballen fløy avgårde uten retning, helst til en motstander. Da blir vi en klovn i moderne fotball, selv norsk fotball.
Nå har vi blitt utspilt hjemme av TLs to mest pasningssikre lag, overhodet ingen tilfeldighet.
Forhåpentligvis er Eriksen, Sundgot og Edwin klare til neste kamp.Last edited by KFL41; 25.06.2009, 21:51.Kommentar
-
Otto - 6
Essediri - 2
Nordtveit - 5
Kippe - 5
Johnsen - 4
Dosso - 3
Björköy - 4
Sögård - 4
Myklebust - 3
Nosa - 3
Riise - 6
Riise löp vel dobbelt så mye som nestemann på listen, gode returlöp og innsats som står til weltklasse. Ikke heldig med alt han gjör men fikk heller ikke mye hjelp.
Midtbanen var en katastrofe, Essediri spilte seg opp fra 1 til 2 i andre omgang.
Nosa burde ikke spille om han er ikke er 100%. Da er det bedre å kjöre Fredrik Guldbrandsen da. Nosa jogget jo hele kampen.
Sykt dårlig kamp som vi fortjente å tape. Bare så bittert det var på overtid og vel så det.Kommentar
-
Kommentar
-
vi er rett og slett ett bunnlag, påtide å innse det. Makan til rævva fotball skal man lete lenger etter. Det er noe galt når hele feltet jubler og blir i ekstase når en LSK spiller drar av EN mann. Vi er ikke akkurat vant med å se strålene fotball på Åråsen om dagen, for å si det mildt.
Vi får håpe vi klarer å ta like mange poeng til høsten, men da må vi begynne å spille fotball. Ingenting å klage på i dag, vi er rævva.
Kommentar
-
Bittert å miste ett poeng i kampens siste sekund, men det var fortjent.
OK - vi gjorde en dårlig innsats, men så møtte vi også et av ligaens beste lag og det er ikke de vi konkurrerer mot i år. Det er lagene fra tredje og nedover. Med et av de på motsatt side og friskmeldte spisser hadde vi hentet minst ett om ikke tre poeng.
Nå er det godt med en ukes hvile slik at vi får friskmeldte spillere og deretter begynner vi med 9 nye uten tap.BølerkanarisKommentar
-
Fra www.lsk.no: Rune Ertsås pirker inn ballen etter innlegg fra Moldes venstreflanke.Kommentar
-
For det første må jeg si at det gikk tregt å kjøpe bilett på Stadion. Var litt sent ute idag og kom 17:30 uten bilett. Jeg stod på Tribunen klokken 18:10. Her er det absolutt rom for forbedring for 30-35minutter i bilettkø i solsteika er ikke hyggelig.
Kampen er glemmesak. Så utrolig kjedelig og forferdelig å se på. Når man i tilegg står i solsteika og det er en føles som en million grader så blir det ikke bedre. Skjønner ikke slakten av Essediri , han var iallefall ikke den svakeste der og med tanke på at han spiller på helt feil plass så får en godkjent. Vi ble utspilt på eget gress. PinligTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Med tanke på at man spiller uten kantspillere og spisser, blir det vanskelig og levere sambafotball. En skadet Nosa og en BHR som skulle levere et lompeskudd hver gang han fikk ballen på 20 og inn hjelper ikke på. Var i alle fall solide defensivt, og Essediri imponerte på backen. Naturlig valg på høyrekanten i neste kamp. Bad Kharma stjal poeng fra oss på slutten, som så ofte før denne sesongen.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Skuffa, skuffa og skuffa. Dette var rett og slett ræva.
Helt utrolig at et trener-team med så mange kokker ikke evner å få laget til å prestere bedre enn i dag. Skal lønningene kuttes dersom penger må spares vet nå jeg ihvertfall hvem som skal og bør gå først. Vi må alle gjøre vårt.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
du
kunne isteden kjøpt av de søte stand jente
de sto der borte de å
For det første må jeg si at det gikk tregt å kjøpe bilett på Stadion. Var litt sent ute idag og kom 17:30 uten bilett. Jeg stod på Tribunen klokken 18:10. Her er det absolutt rom for forbedring for 30-35minutter i bilettkø i solsteika er ikke hyggelig.
Kampen er glemmesak. Så utrolig kjedelig og forferdelig å se på. Når man i tilegg står i solsteika og det er en føles som en million grader så blir det ikke bedre. Skjønner ikke slakten av Essediri , han var iallefall ikke den svakeste der og med tanke på at han spiller på helt feil plass så får en godkjent. Vi ble utspilt på eget gress. PinligKommentar
Kommentar