LSK-Molde - Tors. 25.06.09 KL 19:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Armando
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2008
    • 88

Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
    Otto 4

Essidiri 4
    Nordtveit 4
    Kippe 5
    Johnsen 4

Dosso 1
    Søgård 4
    Bjørkøy 3
    Myklebust 1

Riise 5
    Nosa 3
    Søgård 4? Burde ikke få mer enn 2, maks.

Kommentar

• mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

Dægger'n så dårlig! De fem bak får 4, Bjørky, Riise, Rånern 2 og stolper på resten.

Ganske underlig å opppdage at Essediri som høyreback blir blant lagets beste...
      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

Dette var bra komisk!! Som andre her inne makter jeg ikke å blir sur engang. Et lag som ikke evner å skape en ENESTE målsjanse fortjener ikke at jeg bruker en kalori på dem i dag. Og at vi aldri skal klare å holde nullen?? Fantastisk.

Snart sommerpause heldigvis.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Otto 7 BB (feilfri unntatt på 94:09)

Essidiri 2
          Nordtveit 3
          Kippe 3
          Johnsen 2

Dosso 2
          Søgård 3
          Bjørkøy 3
          Myklebust 2

Riise 4 (for å tørre å avslutte, eneste som gjorde det i dag)
          Nosa 1

Oppsummert:
          Godkjent for keeper Otto og Riise, og karakter ræva minus for røkla inkl. trenerteamet.
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

Den sentrale midtbanen blir TOTALT overspillt i dag. Kantene er skrekkelige (kanskje ikke så rart med tanke på at en av dem er spiss og den andre sentral), spissene var ikke med i det hele tatt (kanskje ikke så rart med tanke på at en er kant og den andre offensiv midtbane)...

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4400

Opprinnelig skrevet av veiron
              Dette var bra komisk!! Som andre her inne makter jeg ikke å blir sur engang..
              Tror det er første gang i historien fra min side det ikke kommer en reaksjon engang når motstanderen scorer. Sært..
              ..................

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Opprinnelig skrevet av Armando
                Ble ikke forbanna i det hele tatt selv. Ventet på det målet hele kampen... Fuck statistikker, jeg vil heller se at laget spiller fotball enn at de prøver å spille en kamp uten å slippe inn et mål.

Hele laget spilte rævva i dag, ingen utmerket seg noe spesielt bortsett fra Otto og noen friske innhopp.
                Det som egenlig skremmer mest er Bergs innstilling til kampen. LSK har alltid stått høyt i banen uansett motstander i år, før i dag. Han har alltid kommet med klisjeen om at han ikke ser på TL-tabellen, men jobber målretta videre, på en troverdig måte. I dag så det ut som om han hadde tatt en titt på den tabellen. Jeg kan ikke skjønne noe annet når man ustanselig pumper langballer opp mot imaginære fyrtårn på topp.

De totalt meningsløse langpasningene fra Kippe er en provokasjon av dimensjoner, vi kan ikke vinne kamper hvis vi ikke tilpasser stilen etter spillerne vi har tilgjengelig. Det var ikke engang tegn på å bygge opp bakfra som vi da faktisk har vist tegn på før. Alt Molde trengte å gjøre var å presse høyt; LSK ble paniske og ballen fløy avgårde uten retning, helst til en motstander. Da blir vi en klovn i moderne fotball, selv norsk fotball.
                Nå har vi blitt utspilt hjemme av TLs to mest pasningssikre lag, overhodet ingen tilfeldighet.

Kommentar

• Ranakanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 501

Trekker tilbake all min kritikk av berg og spillerne, da jeg leste om tragedien i danmark der ett barn på 1 år har omkommet, så blir fotball så jævlig uviktig når ett lite barn på 1 år dør på den måten som hun gjorde. For vondt i hjertet av å lese om slike hendelser.

Hvis dere lurer på hvilken sak så er det bare å sjekke fremsiden til vg.no.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Ville jo vært å skyte seg i foten om vi skulle spilt oss ut bakfra ved alle anledninger i dag. Vi var ikke i nærheten av målsjanser (med unntak av de 10-15 siste) fordi laget ble spilt lavt og vi måtte være kompakte. Med strekk i laget ala Kristiansand hadde vi hatt fem i sekken, minst.... Ingen av kantene våre var kanter, begge hadde attpåtil en dårlig dag. Nosa var tydelig preget av skade, og Riise er ingen spiss.

Gledelig i dag: Essediri gjorde en meget god opptreden som offensiv back, Bjørkøy jobbet mer enn tidligere, Kippe, Johnsen og Arsenal var meget gode i dag. Otto var outstanding. Både Tokstad og tildels Bolly hadde gode innhopp.

Med Gilbert og Edwin/Nosa på topp og Bjørkøy + Kiko i godt gammelt slag ville det trolig vært en helt annen affære.

Negativt: Buing og kjefting på egen spiller (Myklebust) så fort han fikk ballen. Tydleig at det trengs IQ politi på SS-tribunen.
                    '

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

Opprinnelig skrevet av GIFKanari

De totalt meningsløse langpasningene fra Kippe er en provokasjon av dimensjoner, vi kan ikke vinne kamper hvis vi ikke tilpasser stilen etter spillerne vi har tilgjengelig. Det var ikke engang tegn på å bygge opp bakfra som vi da faktisk har vist tegn på før. Alt Molde trengte å gjøre var å presse høyt; LSK ble paniske og ballen fløy avgårde uten retning, helst til en motstander. Da blir vi en klovn i moderne fotball, selv norsk fotball.
                      Nå har vi blitt utspilt hjemme av TLs to mest pasningssikre lag, overhodet ingen tilfeldighet.
                      Vi så i treningskampen mot Molde i LSK-hallen at vi spitle på oss brudd på brudd på brudd. Hadde vi prøvd på det idag, hadde kampen vært avgjort lenge før. Idag fortjente vi ikke poeng. Er ikke så mye mer å si. Forhåpentligvis gjorde folk alt annet enn å se på fotball i det fine været istedet for å se denne nitriste kampen på TV. Det er desverre LSKs skyld at den var nitrist.

Forhåpentligvis er Eriksen, Sundgot og Edwin klare til neste kamp.
                      Last edited by KFL41; 25.06.2009, 21:51.

Kommentar

• MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

Otto - 6

Essediri - 2
                        Nordtveit - 5
                        Kippe - 5
                        Johnsen - 4

Dosso - 3
                        Björköy - 4
                        Sögård - 4
                        Myklebust - 3

Nosa - 3
                        Riise - 6

Riise löp vel dobbelt så mye som nestemann på listen, gode returlöp og innsats som står til weltklasse. Ikke heldig med alt han gjör men fikk heller ikke mye hjelp.

Midtbanen var en katastrofe, Essediri spilte seg opp fra 1 til 2 i andre omgang.

Nosa burde ikke spille om han er ikke er 100%. Da er det bedre å kjöre Fredrik Guldbrandsen da. Nosa jogget jo hele kampen.

Sykt dårlig kamp som vi fortjente å tape. Bare så bittert det var på overtid og vel så det.

Kommentar

• Smukken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 720

Ynkelig kaller jeg forestillingen....... Faen i helvete - kjenner adrenalinet bobler. Hadde vi midtbane i dag ?
                          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Tror det er første gang i historien fra min side det ikke kommer en reaksjon engang når motstanderen scorer. Sært..
                            Vel, jeg har vondt i halsen av rent raseri...
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

vi er rett og slett ett bunnlag, påtide å innse det. Makan til rævva fotball skal man lete lenger etter. Det er noe galt når hele feltet jubler og blir i ekstase når en LSK spiller drar av EN mann. Vi er ikke akkurat vant med å se strålene fotball på Åråsen om dagen, for å si det mildt.

Vi får håpe vi klarer å ta like mange poeng til høsten, men da må vi begynne å spille fotball. Ingenting å klage på i dag, vi er rævva.

Kommentar

• chrissp
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 2403

Bittert å miste ett poeng i kampens siste sekund, men det var fortjent.

OK - vi gjorde en dårlig innsats, men så møtte vi også et av ligaens beste lag og det er ikke de vi konkurrerer mot i år. Det er lagene fra tredje og nedover. Med et av de på motsatt side og friskmeldte spisser hadde vi hentet minst ett om ikke tre poeng.

Nå er det godt med en ukes hvile slik at vi får friskmeldte spillere og deretter begynner vi med 9 nye uten tap.
                                Bølerkanaris

Kommentar

• antikris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 520

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  Fra www.lsk.no: Rune Ertsås pirker inn ballen etter innlegg fra Moldes venstreflanke.
                                  Jeg har nå offisielt gitt opp å håpe på dette i LSK, men skal aldri slutte å ralle om det på forumet. Just in case liksom.

Kommentar

• CFD
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2319

For det første må jeg si at det gikk tregt å kjøpe bilett på Stadion. Var litt sent ute idag og kom 17:30 uten bilett. Jeg stod på Tribunen klokken 18:10. Her er det absolutt rom for forbedring for 30-35minutter i bilettkø i solsteika er ikke hyggelig.

Kampen er glemmesak. Så utrolig kjedelig og forferdelig å se på. Når man i tilegg står i solsteika og det er en føles som en million grader så blir det ikke bedre. Skjønner ikke slakten av Essediri , han var iallefall ikke den svakeste der og med tanke på at han spiller på helt feil plass så får en godkjent. Vi ble utspilt på eget gress. Pinlig
                                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2131

Med tanke på at man spiller uten kantspillere og spisser, blir det vanskelig og levere sambafotball. En skadet Nosa og en BHR som skulle levere et lompeskudd hver gang han fikk ballen på 20 og inn hjelper ikke på. Var i alle fall solide defensivt, og Essediri imponerte på backen. Naturlig valg på høyrekanten i neste kamp. Bad Kharma stjal poeng fra oss på slutten, som så ofte før denne sesongen.
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

Skuffa, skuffa og skuffa. Dette var rett og slett ræva.

Helt utrolig at et trener-team med så mange kokker ikke evner å få laget til å prestere bedre enn i dag. Skal lønningene kuttes dersom penger må spares vet nå jeg ihvertfall hvem som skal og bør gå først. Vi må alle gjøre vårt.
                                        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• siljelille
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jul 2006
                                          • 152

du

kunne isteden kjøpt av de søte stand jente

de sto der borte de å

Opprinnelig skrevet av CFD
                                          For det første må jeg si at det gikk tregt å kjøpe bilett på Stadion. Var litt sent ute idag og kom 17:30 uten bilett. Jeg stod på Tribunen klokken 18:10. Her er det absolutt rom for forbedring for 30-35minutter i bilettkø i solsteika er ikke hyggelig.

Kampen er glemmesak. Så utrolig kjedelig og forferdelig å se på. Når man i tilegg står i solsteika og det er en føles som en million grader så blir det ikke bedre. Skjønner ikke slakten av Essediri , han var iallefall ikke den svakeste der og med tanke på at han spiller på helt feil plass så får en godkjent. Vi ble utspilt på eget gress. Pinlig

Kommentar

Working...