Neida. Men jeg stiller bare spørsmål ved stoltheten, og fokuset på hvordan en kamp kan vinnes..
LSK-Molde - Tors. 25.06.09 KL 19:00
Collapse
X
-
Er det en ting vi har her i Lillestrøm, så er det stolthet.Kommentar
-
Det er stoltheten som har holdt LSK i eliteserien alle disse årene, stoltheten som gjør at LSK aldri rykker ned.. Det er stoltheten som gjør at supportere holder ut til tross for at hele fotball norge motarbeider og pisser klubben opp etter ryggen..
Er det en ting vi har her i Lillestrøm, så er det stolthet.Kommentar
-
Du må nok følge litt bedre med i timen. For det første er det ingen som bruker frimerke i Tippeligaen, da alle spiller soneforsvar. For det andre er Berg Hestad er ikke lenger Moldes beste spiller. Beste spilleren i Molde og i Tippeligaen i år er Makthar Thioune. Dette er en jævlig god spiller som styrer hele Moldes angrepsspill, samtidig som han er en meget god kontringsspiller.
Føler meg slettes ikke sikker på at Berg har noe mottrekk, husker Start-kampen hvor vi på elendig vis ikke tok ut Bolanos. Mykle sku hatt den jobben.
Blir vel Søgård som får i oppgave å holde et øye med ham. Dessverre er han og Bjørkøy noe for treige, i motsetning til Kiko som kommer hurtigere oppi. Men vi ønsker lykke til!Kommentar
-
Kommentar
-
Voldsomt så respekt man har for Molde-spillere, at man fritt, åpent og uten skjemsel håper egne spillere sparker ned/markere ut motspillere, og evt forsøker å forsure kampen og få motspillere i dårlig humør? Er man desperate? Er man underlegne?
Man skal ikke se bort ifra at dommeren er obs på at f.eks Thioune kan få et frimerke..og at han kanskje ikke vil tillate like mye vold som f.eks dommeren i Brann-kampen gjorde? Hvem vet?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Håper på følgende lag:
----------Otto----------
Ruben-Kippe-Nordtveit-MJ
Tokstad-Søgård-Bjørkøy-Mykle
-----Edwin-Riise--------
Det store usikkerhetsmomentet er beckene. Kunne like gjerne blitt Ringstad og Essediri, men føler meg tryggest med Ruben og MJ.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er jo sinnsykt varmt. Må jo spille inn på kampen, ved at det blir lavere tempo, hvem har fordel av det?Kommentar
-
Nyeste artikkelen i RB`s LSK-magasin gir meg nerver så det holder:
"Nosa Igiebor spiller i konstant frykt for å slå opp ankelskaden. 18-åringen sier skadesituasjonen i klubben er den eneste årsaken til at han rører en fotball."
"LSK-spissen er imidlertid klar nok til å gå ut på Åråsen-matta i kveld; ifølge han selv på 70 prosent"
Les hele artikkelen her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4423215.ece
Hva fan er dette for noe tull? Hvorfor starte med en spiller på 70%? Da vil jeg heller se Guldbrandsen, Myklebust(selvom jeg har kritisert ham tidligere for hans spill i år, men som spiss).
Mot Molde har vi ikke råd til spillere på 70% innsats og effektivitet.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Du må nok følge litt bedre med i timen. For det første er det ingen som bruker frimerke i Tippeligaen, da alle spiller soneforsvar. For det andre er Berg Hestad er ikke lenger Moldes beste spiller. Beste spilleren i Molde og i Tippeligaen i år er Makthar Thioune. Dette er en jævlig god spiller som styrer hele Moldes angrepsspill, samtidig som han er en meget god kontringsspiller.
Jeg håper virkelig at trenerteamet vet hva de gjør. Man kan ikke la en person spille seg til døde og drive rovdrift på han. Det har man gjort før med dårlige erfaringer. Vi har riktignok et nytt trenerteam som kan finne på å gjøre de samme feilene. Kåsamannen! Vi tror på deg!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Nyeste artikkelen i RB`s LSK-magasin gir meg nerver så det holder:
"Nosa Igiebor spiller i konstant frykt for å slå opp ankelskaden. 18-åringen sier skadesituasjonen i klubben er den eneste årsaken til at han rører en fotball."
"LSK-spissen er imidlertid klar nok til å gå ut på Åråsen-matta i kveld; ifølge han selv på 70 prosent"
Les hele artikkelen her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4423215.ece
Hva fan er dette for noe tull? Hvorfor starte med en spiller på 70%? Da vil jeg heller se Guldbrandsen, Myklebust(selvom jeg har kritisert ham tidligere for hans spill i år, men som spiss).
Mot Molde har vi ikke råd til spillere på 70% innsats og effektivitet.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Når Molde kommer på besøk på Åråsen, vil de ALDRI i mine øyne være favoritt. Vi vinner denne matchen lett, 2-1.Kommentar
-
Begge lag har afrikanere som er godt vandt med varme. De har vel muligens noen flere i start 11ern enn oss. Men dette blir rein bingo. Nå er vel også østlendinger litt mer bortskjemt med godt varmt vær enn forblåste vestlendinger...Kommentar
-
Kommentar
-
Nei, det er en slik innstilling som definerer hvorvidt supporteren holder med et fotballag eller en haug med kjerringaktige primadonnaer.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar