LSK-Molde - Tors. 25.06.09 KL 19:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Heppsann
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Jun 2009
    • 4

Neida. Men jeg stiller bare spørsmål ved stoltheten, og fokuset på hvordan en kamp kan vinnes..

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Opprinnelig skrevet av Heppsann
      Neida. Men jeg stiller bare spørsmål ved stoltheten, og fokuset på hvordan en kamp kan vinnes..
      Stolthet ja...

Kommentar

• Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

Det er stoltheten som har holdt LSK i eliteserien alle disse årene, stoltheten som gjør at LSK aldri rykker ned.. Det er stoltheten som gjør at supportere holder ut til tross for at hele fotball norge motarbeider og pisser klubben opp etter ryggen..
        Er det en ting vi har her i Lillestrøm, så er det stolthet.

Kommentar

• Heppsann
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Jun 2009
          • 4

Opprinnelig skrevet av Folke
          Det er stoltheten som har holdt LSK i eliteserien alle disse årene, stoltheten som gjør at LSK aldri rykker ned.. Det er stoltheten som gjør at supportere holder ut til tross for at hele fotball norge motarbeider og pisser klubben opp etter ryggen..
          Er det en ting vi har her i Lillestrøm, så er det stolthet.
          Stolthet ifht å sparke ned motstandere osv? Jeg tenkte mest på om man er stolt av det...eller ville være det om LSK-spillere ikke hadde evner til å ta i bruk andre midler enn stygt spill for stoppe en motstander..og håpe dommeren ikke slår ned på stygt spill? Var bare et spørsmål ifht et par kommentarer her inne..ikke mer.

Kommentar

• Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

Opprinnelig skrevet av vermu
            Du må nok følge litt bedre med i timen. For det første er det ingen som bruker frimerke i Tippeligaen, da alle spiller soneforsvar. For det andre er Berg Hestad er ikke lenger Moldes beste spiller. Beste spilleren i Molde og i Tippeligaen i år er Makthar Thioune. Dette er en jævlig god spiller som styrer hele Moldes angrepsspill, samtidig som han er en meget god kontringsspiller.
            Stemmer vel ikke helt. Thiouné ble mannsmarkert hjemme mot Viking i 2.omgang, og fra start mot Brann og Austin. Ellers enig i at han er klart farligst.

Føler meg slettes ikke sikker på at Berg har noe mottrekk, husker Start-kampen hvor vi på elendig vis ikke tok ut Bolanos. Mykle sku hatt den jobben.

Blir vel Søgård som får i oppgave å holde et øye med ham. Dessverre er han og Bjørkøy noe for treige, i motsetning til Kiko som kommer hurtigere oppi. Men vi ønsker lykke til!

Kommentar

• Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Rart å si det, men med seier i morra kan vi klatre opp til 9ende plass på tabellen, og poengmessig henger vi da med i toppen:P
              Du henger ikke med i toppen når du har 4 seire, 6 u, og 5 tap. Så enkelt er den saken.

Kommentar

• Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

det spørs hvor mye poeng toppen har det.

Kommentar

• Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

Voldsomt så respekt man har for Molde-spillere, at man fritt, åpent og uten skjemsel håper egne spillere sparker ned/markere ut motspillere, og evt forsøker å forsure kampen og få motspillere i dårlig humør? Er man desperate? Er man underlegne?
                  Man skal ikke se bort ifra at dommeren er obs på at f.eks Thioune kan få et frimerke..og at han kanskje ikke vil tillate like mye vold som f.eks dommeren i Brann-kampen gjorde? Hvem vet?
                  Alle som har sett kamp med meg har hørt følgende utsagn: "Dette er for faen ikke volleyball!!!"
                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Fuglegutt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2008
                    • 863

otto
                    karim-håvard-frodo-marius
                    mykle-espen-bjørkis-nosamannen
                    lillebror- edwin

?
                    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Håper på følgende lag:

----------Otto----------

Ruben-Kippe-Nordtveit-MJ

Tokstad-Søgård-Bjørkøy-Mykle

-----Edwin-Riise--------

Det store usikkerhetsmomentet er beckene. Kunne like gjerne blitt Ringstad og Essediri, men føler meg tryggest med Ruben og MJ.
                      Last edited by Kjell.T.Ring; 25.06.2009, 08:13. Begrunnelse: Leste nyhetstråden
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Heppsann
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Jun 2009
                        • 4

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Alle som har sett kamp med meg har hørt følgende utsagn: "Dette er for faen ikke volleyball!!!"
                        Det er nok slik innstilling som er med på å definere hvorvidt et lags supportere ser på sine 11 som fotballsparkere fremfor fotballspillere...?

Kommentar

• dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

Det er jo sinnsykt varmt. Må jo spille inn på kampen, ved at det blir lavere tempo, hvem har fordel av det?

Kommentar

• merch
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2007
                            • 938

Nyeste artikkelen i RB`s LSK-magasin gir meg nerver så det holder:

"Nosa Igiebor spiller i konstant frykt for å slå opp ankelskaden. 18-åringen sier skadesituasjonen i klubben er den eneste årsaken til at han rører en fotball."
                            "LSK-spissen er imidlertid klar nok til å gå ut på Åråsen-matta i kveld; ifølge han selv på 70 prosent"

Les hele artikkelen her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4423215.ece

Hva fan er dette for noe tull? Hvorfor starte med en spiller på 70%? Da vil jeg heller se Guldbrandsen, Myklebust(selvom jeg har kritisert ham tidligere for hans spill i år, men som spiss).

Mot Molde har vi ikke råd til spillere på 70% innsats og effektivitet.
                            lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                            sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

Opprinnelig skrevet av vermu
                              Du må nok følge litt bedre med i timen. For det første er det ingen som bruker frimerke i Tippeligaen, da alle spiller soneforsvar. For det andre er Berg Hestad er ikke lenger Moldes beste spiller. Beste spilleren i Molde og i Tippeligaen i år er Makthar Thioune. Dette er en jævlig god spiller som styrer hele Moldes angrepsspill, samtidig som han er en meget god kontringsspiller.
                              Ingen som bruker frimerke i Tippeligaen? Jeg vil nå si at Mykle fungerte som et frimerke på Dorsin under LSK-RBK tidligere iår. Han var kanskje ikke et frimerke i teorien ,men Dorsin hadde aldri rommene til å utfordre eller slå innlegg fordi Mykle jobbet glimrende med å ta han ut av kampen.

Jeg håper virkelig at trenerteamet vet hva de gjør. Man kan ikke la en person spille seg til døde og drive rovdrift på han. Det har man gjort før med dårlige erfaringer. Vi har riktignok et nytt trenerteam som kan finne på å gjøre de samme feilene. Kåsamannen! Vi tror på deg!
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Robiwan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 603

Opprinnelig skrevet av merch
                                Nyeste artikkelen i RB`s LSK-magasin gir meg nerver så det holder:

"Nosa Igiebor spiller i konstant frykt for å slå opp ankelskaden. 18-åringen sier skadesituasjonen i klubben er den eneste årsaken til at han rører en fotball."
                                "LSK-spissen er imidlertid klar nok til å gå ut på Åråsen-matta i kveld; ifølge han selv på 70 prosent"

Les hele artikkelen her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4423215.ece

Hva fan er dette for noe tull? Hvorfor starte med en spiller på 70%? Da vil jeg heller se Guldbrandsen, Myklebust(selvom jeg har kritisert ham tidligere for hans spill i år, men som spiss).

Mot Molde har vi ikke råd til spillere på 70% innsats og effektivitet.
                                Nå var vel ikke Nosa 100% mot Bodø heller, og han sier vel i artikellen at han er bedre i ankelen nå enn han var i den kampen. Så hvis han spiller like godt eller bedre en bodø-kampen så syns jeg absolutt han bør spille om så han spiller på 10% av kapasiteten sin.
                                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• christoffer
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2004
                                  • 326

Når Molde kommer på besøk på Åråsen, vil de ALDRI i mine øyne være favoritt. Vi vinner denne matchen lett, 2-1.

Kommentar

• Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    Det er jo sinnsykt varmt. Må jo spille inn på kampen, ved at det blir lavere tempo, hvem har fordel av det?
                                    Begge lag har afrikanere som er godt vandt med varme. De har vel muligens noen flere i start 11ern enn oss. Men dette blir rein bingo. Nå er vel også østlendinger litt mer bortskjemt med godt varmt vær enn forblåste vestlendinger...

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Opprinnelig skrevet av Roll75
                                      Men dette blir rein bingo.
                                      Og med Moen som kampleder er det duket for Bingo over hele linja. Måtte lykken stå oss bi!
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av mooph
                                        Og med Moen som kampleder er det duket for Bingo over hele linja. Måtte lykken stå oss bi!
                                        Hvis dommertrioen skulle finne på noe tull, er jeg sikker på at fjerdedommeren gir oss en hjelpende hånd.

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

Det er nok slik innstilling som er med på å definere hvorvidt et lags supportere ser på sine 11 som fotballsparkere fremfor fotballspillere...?
                                          Nei, det er en slik innstilling som definerer hvorvidt supporteren holder med et fotballag eller en haug med kjerringaktige primadonnaer.
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...