Skadede spillere 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Logi har ikke brudd,så vi kan slappe av..

Kommentar

• kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

den nyheten reddet dagen, da får man sove i natt også!

Kommentar

• KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Logi har ikke brudd,så vi kan slappe av..
        Men han hadde to brister.

Opprinnelig skrevet av KrisB
        Kampen mot klokka

Åråsen: Røntgenundersøkelsen av ribbeina til Stefan Logi Magnusson viste to brister etter at han ble kvestet av stabæks Fredrik Berglund mandag. Dermed kjemper keeperen med en kamp mot klokka og sin egen smerteterskel for å bli klar til kampen mot Odd Grendland 13. septemper.
        -Allmenlegen sa først at jeg burde hvile i to uker, uten å gjøre noe som helst. Men det går ikke for en idrettsutøver. Nå må jeg først ha noen dager hvile, så får jeg se hvordan det går, sier Magnusson til RB.

Han sier det først og fremst er pusten som er problemet. Smertene skal han klare å leve med. Men samtidig vet han at han må være forsiktig.
        -Det verste som kan skje er at jeg punkterer lungen. Det har jeg ikke akkurat veldig lyst til å gjøre.

Han følte han på sett og vis sviktet laget da han måtte gi seg.
        -Men samtidig hadde jeg sviktet dem mer hvis jeg hadde blitt stående og ikke kunne yte bra nok. men jeg skal love at jeg skal gjøre alt for å bli klar til neste kamp.
        Legen sa at han trengte to uker hvile. Men han satser på å bli klar til neste kamp mot Odd. Han skal bare ha noen dager hvile å se hvirdan det går.

Kommentar

• El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

Utrolig deilig at det ikke er brudd. Hadde vel vært borte resten av sesongen, men nå er det kanskje bare Odd kampen som går tapt. Dog, vi kunne trengt en luftsterk keeper mot Kovacs og co :s
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

Logi er maskin, han fikser detta.
            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
            Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

Logi: - Island vinner 2-1
              Det ble ikke plass til Stefan Logi Magnusson på Islands landslag mot Norge, men likevel er den islandske LSK-keeperen sterk i troen på vegne av hjemlandet

Se hele intervjuet med Stefan Logi Magnusson på fredagens trening på LSK-TV
              Trykk her for å gå til intervjuet med den islandske LSK-keeperen

Legges inn fordi i siste del av intervjuet snakker Stefan om skaden sin.

Kommentar

• KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

Magnusson trener igjen.

Han trente i går, mandag, og han sa at det gikk greit. Han er optemist med tanke på Odd kampen søndag.

Kommentar

• KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

RB- om de skadde.

Først: Olivier Ocean og Pål Steffen Andresen er de eneste som er helt uaktuelle til helgas kamp.

Men Magnusson, Eriksen og Ringstad skal være klare til kampen.

Togstad og Gabrielsen sto over torsdagens trenning, men de er ikke langtidsskadde.

Steinar Pedersen trente ikke med laget i går men han sier at det skal gå bra, fram mot Odd kampen og skal trene i dag for fult.

Kommentar

• WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 969

Ser at Frank Grønlund uttaler at LKE er skadet foran morgendagens oppgjør mot Odd. Trodde han var spilleklar?

Kommentar

• gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3218

Ut fra formasjonstreninga i dag ser det vel ut til at Lasse er kampklar og starter på høyrebacken. Etter de siste dagers trening ser det også ut til at Stian Ringstad (som Grønlund også skal ha nevnt som skada) trener for fullt og er kampklar, selv om han neppe starter mot Odd.

gilbert

PS. Sjekk alltid åpningsinnlegget i tråden "Stallen i 2009" for oppdatert info om skadesituasjon mm. DS

Kommentar

• gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3218

Lars-Kristian Eriksen

Selv om Lasse nok ikke hadde sin aller beste dag på fotballbanen i går, har vi fortsatt bare tapt én kamp (borte mot Viking) når han har spilt fra start i år, og det er betryggende å ha både ham og flere andre tilbake med status kampklar. Siden det, blant annet tidligere i denne tråden, har vært en del spørsmål og usikkerhet om Lasses skadeproblemer, gjengir jeg hovedpunktene i en helsides artikkel ("- Mitt verste skadeår") om Lasse fra Romerikes Blad (bare på papir) lørdag 12. september:

Lasse har hatt tre skadeavbrudd, hver gang med lyskestrekk og smerter. Den siste gangen fant bilder og undersøkelser ingen muskelskade, men smertene var i samme regionen. Det viste seg etter hvert at det er en meniskskade i samme område. Denne skaden kjenner han ingen ting til og den skaper ingen problemer for ham under trening eller i kamp, men han har litt smerter etter han har spilt. Det er imidlertid mulig at en bør gjøre noe med dette etter sesongen.

Dermed har vi vel fått en forklaring på Lasses langvarige skadetrøbbel, og på hans "mirakuløse" friskmelding i løpet av de siste to ukene.

gilbert

Kommentar

• KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

I følge VG er Olivier Occean skadefri.

Kommentar

• KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

RB melder i dag at både Steinar Pedersen og Nosa rekker kampen på lørdag.

LSK har da en HELT skadefri tropp på lørdag. Bortsett fra Pål Steffen Andresen som er langtidsskadd.

Kommentar

• RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

Moderatormelding:
                              En rekke innlegg som omhandlet kallenavnet til Olivier Occean flyttet til egnet tråd LSK-backstage. Her holder vi oss til oppdatering/rapportering mht. skadesituasjonen.

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Opprinnelig skrevet av RSP
                                Moderatormelding:
                                En rekke innlegg som omhandlet kallenavnet til Olivier Occean flyttet til egnet tråd LSK-backstage. Her holder vi oss til oppdatering/rapportering mht. skadesituasjonen.
                                Men er han skadet?

Det ble spekulert i det siden han ikke satt på benken lørdag, men lite konkret info har kommet på bordet.

I følge Tullebukk skal han spille for 2.-laget i dag.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Han spiller iallefall ikke fra start i dag i følge lagoppstillinga på rb

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av reka
                                    Han spiller iallefall ikke fra start i dag i følge lagoppstillinga på rb
                                    Noe er råttent på Åråsen. Hvorfor denne svikten i informasjon?

Her stinker det av bedervet kebabfarse marinert i dovent utvanna øl.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Rune
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 1229

AC Milan-suksess med spillerkutt

Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

Vet at dette er en sak om Rosenborg, men med de skadeproblemene vi har hatt de siste årene burde dette være superaktuelt for oss også.

Milan har redusert antall belastningsskader med 92 % de siste syv årene, jesus!

Vi har ikke råd til å bygge en testlab til 100millioner euro, men hadde vi greid å fått til noe av det Milan har gjort, kan vi redusere skadeproblemene våre drastisk.

Hva gjøres i Lillestrøm for å forebygge skader?
                                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Opprinnelig skrevet av Rune
                                        Hva gjøres i Lillestrøm for å forebygge skader?
                                        Ikke godt å si, det medisinske apparatet virker jo å ha vært en salderingspost. Får håpe man allerede er i gang med en plan som skal sette en stopper for det skadehelvete som har regjert i klubben i to sesonger nå.

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Som tidligere nevnt valgte man å kvitte seg med et meget godt fysikalsk støtteapparat, med bl.a. en av de aller fremste spesialistene på idrettskader, for i stedet å ansette en fysio på heltid. Dette skjedde under Rösler og siden har det vært kaos. Tre år på kna-skolen kan ikke erstatte nesten tredobbelt så mange år på medisinstudiet og en lang spesialisering verdt hundretusener av kroner.

Kommentar

Working...