Skadede spillere 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars2
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2009
    • 89

    #81
    Opprinnelig skrevet av christoffer
    Jeg er hverken uenig eller enig med noen her. Men den spilleren som har vært lengst ute med skade i år, spilte for Lyn i fjor....
    Pål Steffen spilte for LSK i fjor også..
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

    Kommentar

    • Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2601

      #82
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Selv om jeg gjerne venter og ser hva som skjer videre i løpet av vinteren og neste sesong, mener jeg vi alt har fått noen beviser for hvordan treningsopplegget fungerer.
      Bortsett fra at jeg synes det er i overkant å hevde at vi har "beviser", er jeg enig i det du skriver.

      Kan noe også forklares bare ved at man har skiftet treningsmetoder? Altså en hypotese 3 som sier at en brå overgang fra en treningsform til en annen, kan medføre en umiddelbar økning i skadefrekvensen?

      Den er i så fall også i samsvar med utviklingen i årets sesong.
      Ferdigskåra

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #83
        Men er ikke noe gjort feil når testresultatene viser formtopp når sesongen er over?

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #84
          Er mer skuffet over at resultatene åpenbart kommer bardus på klubben. "Oi, så bra, det hadde vi ikke ventet!" Håper det testet oftere neste sesong.

          Alt koster penger, og jeg skjønner at klubben må spare, men akkurat på den medisinske sida hadde det ikke skadet å få til et samarbeid med noen flere fagfolk.

          Kommentar

          Working...