Trenerspørsmålet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #41
    Hvor er det blitt av den Erlandsen som konstant messet "fokus - fokus - fokus" etter hver eneste kamp? Han som tente laget i 2001... Kunne vi fått tilbake han, så kunne det kanskje blitt en forbedring?
    Knurr...

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #42
      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
      Hvor er det blitt av den Erlandsen som konstant messet "fokus - fokus - fokus" etter hver eneste kamp? Han som tente laget i 2001... Kunne vi fått tilbake han, så kunne det kanskje blitt en forbedring?


      Man skal selvfølgelig alltid ha fokus og på de rette tingene , men det hjelper ikke å si "fokus" 8000 cilioner ganger for det.

      Kommentar

      • rEPPA
        *****istrator
        • Nov 2003
        • 3930

        #43
        Arne Erlandsen var veldig skuffet over LSKs spill mot Sogndal. Men Kanarifansen er enda mer skuffet: De ønsker treneren ut av klubben umiddelbart.
        www.kfl.no/debatt

        Kommentar

        • Busk
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jan 2004
          • 134

          #44
          Jeg er er så enig: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227882

          For de som ikke har fått det med seg: Nestleder i LSK Ulf Børke har vært ute og kritisert Arne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227773

          For så å trekke det tilbake: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227883

          Idiotisk av Ulf Børke. Hjelper lite å trekke det tilbake, når skaden allerede er gjort, som Dæhli skriver. Greit nok at LSK ikke har åpna for godt i år, men å gå ut som nestleder og kritisere treneren, gjør det bare verre.

          Hold kjeft og la Arne trene! Eller spark han! Ikke gå til media å klag på han. Det er så jævla uprofft! Skjerpings!

          Og jeg vil bare si at selv om jeg mener at det beste for LSK ville vært om Arne gikk, så er Arne en mann jeg har stor respekt for. En mann LSK har mye å takke for. Han har gjort en stor innsats for klubben. Men LSK trenger nye impulser - Uwe-impulser

          Martin
          www.koren-robert.com

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7055

            #45
            Helt enig i alt Busk skriver!
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              #46
              Ja for f"%#:

              Lillestrøm-angriperen Uwe Rösler har overvunnet kreften. Neste sesong håper han å bli ny LSK-trener. I dag tar han sin siste og avsluttende D-trenereksamen i nærheten av Dortmund.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7055

                #47
                Et forventet profesjonelt svar fra Uwe. Har sagt det før og sier det igjen: Ingen får meg til å si et negativt ord om den mannen.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • P0P_Corn
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2004
                  • 168

                  #48
                  hva med å la uwe få sjansjen fra sommeren av? la han få en prøve tid lissom? Vi herjer jo ikke akkurat om dagen under Arne E sin ledelse, og om det går dritt så har man i allefall gitt han muligheten?

                  Kommentar

                  • Per Arne
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2347

                    #49
                    Tre poeng mot Glimt også

                    Opprinnelig skrevet av Busk
                    Blir det ikke seier mot Sogndal, bør det være kroken på døra for Arne.
                    På de neste 5 kampene bør vi ha minst 13 poeng!! Vi skal til Royal League, da kan vi ikke tape mot Sogndal og Ham Kam!!
                    Våre neste 5 kamper:

                    LSK - Sogndal 3 poeng
                    Ham Kam - LSK 3 poeng
                    LSK - Stabæk 3 poeng
                    Glimt - LSK 1 poeng
                    LSK - Lyn 3 poeng

                    Let the climbing begin!
                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                    Kommentar

                    • Thomas fugl
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Nov 2003
                      • 137

                      #50
                      hvorfor skal vi ta ett poeng mot glimt?? det er jo det laget vi pleier å knuse på bortebane uansett tabellplassering.
                      - Venter på en ny storhetstid

                      Kommentar

                      • Thomas fugl
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2003
                        • 137

                        #51
                        Arne er en sympatisk og proff trener. men det forasvarer ikke på noen måte jobben han gjør.

                        Arne E har vært en bra mann for lsk i 97, 98, og 2001. jeg kan forstå trenere som i utgangspunktet trener ett dårlig lag og ikke får de beste resultatene, for det er begrenset hva du får presset ut av gråstein. men lsk har på papiret et veldig bra lag og en sterk stall. dette er også mye av grunnen til at vi blir tippet høyt på tabellen både i 2002, 2003, og 2004. når resultatene da uteblir kan man stille spørsmåltegn ved treneren.

                        jeg mener at Arne burde tenke på å runde av sin tid i lsk og heller overlate jobben til en som har nytt blod og nye impulser å tilføye sportsklubben. jeg mener lillestrøm bør ansette en trener som har bevist noe. en trener med resultater og karisma, kanskje en som allerede har ett navn i lsk. en slik trener vi ikke har hatt siden 96 sesongen. kanskje solbakken hadde vært ett godt alternativ?
                        - Venter på en ny storhetstid

                        Kommentar

                        • Joppe
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Dec 2003
                          • 173

                          #52
                          Enig...Glimt har vi jo et kjempegodt tak på på Aspmyra...
                          Jeg tror det blir værre på Briskeby...der må gutta virkelig brette opp ermen for å ta et Kamma-lag i en enorm flyt...Spiller for spiller er vi nok bedre, men laget må legge ned en fandenivolsk jobbing...
                          og så bør Werni få en liten pause...

                          Kommentar

                          • Busk
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jan 2004
                            • 134

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Joppe
                            Enig...Glimt har vi jo et kjempegodt tak på på Aspmyra...
                            Jeg tror det blir værre på Briskeby...der må gutta virkelig brette opp ermen for å ta et Kamma-lag i en enorm flyt...Spiller for spiller er vi nok bedre, men laget må legge ned en fandenivolsk jobbing...
                            og så bør Werni få en liten pause...
                            Ett fett det, er det ikke? Om vi tar ett poeng på Briskeby og 3 på Aspmyra eller omvendt. 1+3=4 og 3+1=4. Er det ikke sånn det er?
                            www.koren-robert.com

                            Kommentar

                            • SuperErik
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 535

                              #54
                              Sandstø skrev iallefall under en ny 2-års avtale med Odd i dag.
                              Så han er uaktuell ..
                              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av SuperErik
                                Sandstø skrev iallefall under en ny 2-års avtale med Odd i dag.
                                Så han er uaktuell ..
                                Jeg for min del falt ingen tårer når jeg leste det...
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                Working...