Fugler på Rundens Lag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1261

    #21
    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Dersom Søgård har fått en FIRE, så er det vurdert av en journalist som har null kompetanse.

    Søgård gjør en jobb som ville fått en italiensk eller tysk landslagssjef til å fryde seg stort.

    Dersom kan ikke kan verdsette en god mann-markering, er man ikke veldig innviet i spillets mange fasetter.

    Skam over journalisten som ikke har filla peil, og ikke ser hvor viktig Søgård er i denne kampen.

    Jeg gir Søgård en 8, hvis det er noen som gjør jobben sin prikkfritt der ute, så er det han.
    hmmm.
    Riktignok gjør ES en glimrende jobb i kampens siste minutter med gode ballblokkeringer og intens jobbing,men kampen sett under ett så lider Sørgård av at han ikke har den autoriteten og klokskapen en defensiv balanserende midtbanespiller skal ha. At du hevder at en Italiensk landslagssjef ville frydet seg stort over ES er noe av dummeste jeg har hørt. Riktignok så jobber ES intenst og ingen slår han på innsats, men det tar et trent fotballøye et par sekunder å fastslå at ES ikke har et godt nok fotballhode, og det er det Italienerne verdsetter over noe annet.
    Last edited by maxpayne; 12.04.2006, 16:23.

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3208

      #22
      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      hmmm.
      Riktignok gjør ES en glimrende jobb i kampens siste minutter med gode ballblokkeringer og intens jobbing,men kampen sett under ett så lider Sørgård av at han ikke har den autoriteten og klokskapen en defensiv balanserende midtbanespiller skal ha. At du hevder at en Italiensk landslagssjef ville frydet seg stort over ES er noe av dummeste jeg har hørt. Riktignok så jobber ES intenst og ingen slår han på innsats, men det tar et trent fotballøye et par sekunder å fastslå at ES ikke har et godt nok fotballhode, og det er det Italienerne verdsetter over noe annet.
      For ordens skyld bør du gjøres oppmerksom på at den omtalen av Espen du kommenterer er til innsatsen han gjorde mot Bodø/Glimt i 24. serierunde. I fjor.

      gilbert

      Kommentar

      • Lars_K!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 271

        #23
        Heinz og Occean på rundens lag i VG etter brann kampen;

        Heinz med følgende begrunnelse og 7 poeng; Matchvinner på overtid- trygg, god og tar mer enn han må.

        Occean 7 poeng: Rå kraft, en håndfull for en hver stopper. mpluss en scoring, involvert i det meste.

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          Opprinnelig skrevet av Lars_K!
          Heinz og Occean på rundens lag i VG etter brann kampen;

          Heinz med følgende begrunnelse og 7 poeng; Matchvinner på overtid- trygg, god og tar mer enn han må.

          Occean 7 poeng: Rå kraft, en håndfull for en hver stopper. mpluss en scoring, involvert i det meste.

          Kanskje vi skulle lage en ny tråd etter hver runde? Blir litt forvirrende med alle rundene i en tråd. eller?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            #25
            VG mener i tillegg at Müller var BB.
            Dagbladet har Occean på Rundens lag og Søgård som BB.
            Aftenposten gir 6 til Søgård og Kippe, 5 til Müller, Rambekk, Occean og (noe overraskende) til Koren. (Jeg finner ikke noe Rundens lag.)
            Nettavisen må ha satt opp Rundens lag før Brann-LSK ble spilt....

            gilbert

            Kommentar

            • Lanka
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Apr 2006
              • 24

              #26
              De fleste aviser kommer med rundens lag før runden er ferdigspilt. Det endres bare etter mandagskampen (Brann-kampen var en tirsdag grunnet påske).

              Kommentar

              • Lars_K!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 271

                #27
                Opprinnelig skrevet av gilbert
                Nettavisen må ha satt opp Rundens lag før Brann-LSK ble spilt....

                gilbert
                Nettavisen og fxt/TV2 lar fansen stemme frem rundens lag, og etter sendinga på mandag viste de at det ikke var noe endring på rundens lag! Seerene hadde talt sa Davy Dattned...

                Kommentar

                Working...