var så forbanna at jeg fikk ikek med meg alt, fikk ikke Hulsker KORT!!???
Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hulsker er jo faen meg helt vill, hopper inn med albuer og knær hver jævla taklingKommentar
-
legger oss litt for langt bakpå nå, burde fortsette å presse når vi gjorde det så fint, da hadde vi kontrollKommentar
-
Jeg stoler ikke på Otto, kom helt ut feil der, reddet på streken.
Folkens, se så viktig det er med Arild på banen, kommer som den møtende spissen, er rolig og distribuerer fint til andre rettvendte LSK-spillere. Han må være fast til han legger opp.
Og der kom de igjen og scorer. Faen da. Da tror jeg på U, de scorer i det 90.Kommentar
-
jeg sa det , og sier det IGJEN..... gi FAEN å legg laget helt bak å invitere motstander til å prøve, FOR FAEN"!!!!!!!Kommentar
-
Vi skal da for faen meg aldri, under noen omstendigheter la norges største fi***tryne gjennom tidene score mot oss.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Faen, vi må ikke rote bort seieren nå! Kampen er ikke over enda selv om det kan virke sånn på et par av gutta ute på gressmatta nå!
Var vel Nordtveit som var i duell med Hulsker da Start reduserte til 3-2. Burde vel gjort en bedre jobb i den situasjonen.
Kanskje påtide med et bytte eller 2 nå også, få innpå et par friske bein, Edwin og Tokstad for Kiko og Mykle for eksempel.
EDIT: Og der kom Edwin inn for MykleEvig LSKKommentar
Kommentar