Hvis du ser på nivået til spillera så vil jeg si vi har tynn stall. Alle klubber kan ha 20-26 mann i en stall, men om alle holder høyt nok nivå er en annen sak...
Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35
Collapse
X
-
Tar tid å bygge et lag. Mange av ungutta har TL nivå inne, de trenger bare erfaring. Du skjønner, ikke alle som kommer opp fra rekruttlaget er gode nok til A-laget til LSK.VG og TV2 kan brenne.
<3 http://www.lsk.no/?did=9113370Kommentar
-
Nå er det like før kampstart, jeg er SPENT hva gutte kan gjøre nå!
jeg tror vi kommer til å merke mengelen på en driblefant\tekniker på topp i dagKommentar
-
elendig av mykle å ikke få inn ballen der! jeg vil se Edwin på banen
HERREGUD mykle, der SKAL du score på returen!Kommentar
-
er ikke fornøyd med mykle så langt, skikkelig dårlig, han kunne finta bak den spilleren og skutt selv i stedet for å dra innover innover og innover mot midten av banen, GÅ PÅ MÅL!Kommentar
-
sånne IDIOTPASSNINGER som nordtveit gjorde der har kosta oss mange poeng i år, SLUTT MED DET!Kommentar
-
nå synes jeg vi lever farlig! vi slipper dem lett til på kantene og gir dem sjangsen til å legge inn, vi gir dem også sjangsen til skudd alt for lett.
og som vanlig er dem uoppmerksom på spillere i rygg som kommer og tar ballen fra dem.Kommentar
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA legenden!!!!!Kommentar
-
prøvde seg på en ny skikkelig hands i dag også, liker ikke det.
greit nok han vil veldig gjerne vinne, men slike innlysende handball-mottak må han slutte medKommentar
-
Legenden leverer alltid. Tipper to til på han.
Riise er klasse, han er egentlig utapå de fleste av våre andre spillere..Kommentar
-
Prøver igjen:
Jeg har jekka meg en øl på trass av protestene fra madamen. Så langt er mine tanker:
- Bernt Hulsker er og fortblir en møkkamann. Rett og slett et ras******l. Dobbelthake har du også på NRK.
- Arild: Jeg elsker deg!!!Du husker jo til og med hvordan det her med straffer skal gjøres! Deilige, deilige mannen!
- Backene våre er dagens store problem, noe som sier seg selv da Essidiri ikke har et eneste defensivt fiber i kroppen. LKE har også litt å ta igjen, men jeg regner med at han løfter seg etter pausen.
- Mykle har potensiale, fortsatt! Gi den gutten tid og selvtillit så årner resten seg selv.
- Til sist: Hvorfor i hel***te er lillebror-wannabe-utland-i-am-lillebror famous Riise kaptein, når ESPEN er på banen?
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Helvete så tamt dette startlaget er uten bolla. Vi har jo ganske bra styr på oppgjöret, og bör klare å spille oss til flere sjanser. Synd at myklebust ikke får satt noen av sjansene, på returen fra Riises frispark blir han jo nesten takla av Sögård."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Prøver igjen:
Jeg har jekka meg en øl på trass av protestene fra madamen. Så langt er mine tanker:
- Bernt Hulsker er og fortblir en møkkamann. Rett og slett et ras******l. Dobbelthake har du også på NRK.
- Arild: Jeg elsker deg!!!Du husker jo til og med hvordan det her med straffer skal gjøres! Deilige, deilige mannen!
- Backene våre er dagens store problem, noe som sier seg selv da Essidiri ikke har et eneste defensivt fiber i kroppen. LKE har også litt å ta igjen, men jeg regner med at han løfter seg etter pausen.
- Mykle har potensiale, fortsatt! Gi den gutten tid og selvtillit så årner resten seg selv.
- Til sist: Hvorfor i hel***te er lillebror-wannabe-utland-i-am-lillebror famous Riise kaptein, når ESPEN er på banen?
Kommentar
-
En kan vel ikke ta ut den spilleren som kommer seg til flest sjanser? Det vil løsne i andre omgang, med årets første scoring. Myklebust kommer seg i det minste til sjanser, mer enn en kan si om f.eks. Sundgot.Fra BaillsundKommentar
Kommentar