Enig med begge, første sitatet i forhold til hele år og alle sjansene som er sløst... Deg i forhold til en enkelt kamp, man tar ikke ut den som skaper mest.. Men nesten så jeg lurer på om det er noe mentalt feil med Mykle, stokker seg jo noe helt sykt når ballen egentlig bare kan dyttes lett inn...!!!
Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35
Collapse
X
-
Man skal gjøre seg fortjent til kapteinsbindet, ikke mase seg til det. Jeg vil uansett alltid heller ha en kaptein som gir alt for klubben, enn en som nær sagt litt for ofte liker å tenke høye tanker om seg selv og en potensiell kommende profftilværelse. Men det er meg, og det er selvsagt lov til å være uenig.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Her er jeg ikke helt enig. Jeg mener at den spilleren som går først i krigen, mannen som blør kontinuerlig for drakta og som viser motstandere hvor skapet faktisk står, det er kapteinen med stor K. Altså Espen.
Man skal gjøre seg fortjent til kapteinsbindet, ikke mase seg til det. Jeg vil uansett alltid heller ha en kaptein som gir alt for klubben, enn en som nær sagt litt for ofte liker å tenke høye tanker om seg selv og en potensiell kommende profftilværelse. Men det er meg, og det er selvsagt lov til å være uenig.
Men BHR gjør jobben sin, mer enn noen andre bidrar han til bra spill, sjanser og mål, det er mer enn nok for meg som supporter!Kommentar
-
Her er jeg ikke helt enig. Jeg mener at den spilleren som går først i krigen, mannen som blør kontinuerlig for drakta og som viser motstandere hvor skapet faktisk står, det er kapteinen med stor K. Altså Espen.
Man skal gjøre seg fortjent til kapteinsbindet, ikke mase seg til det. Jeg vil uansett alltid heller ha en kaptein som gir alt for klubben, enn en som nær sagt litt for ofte liker å tenke høye tanker om seg selv og en potensiell kommende profftilværelse. Men det er meg, og det er selvsagt lov til å være uenig.Kommentar
-
Der ja, faen meg lenge siden jeg har sett et slikt mål av Fugla, vinner andreballen etter corner, fighter og kriger den inn. Deilig!!Kommentar
-
Der ja, RIIIIIIIISE!
nå må vi IKKE legge oss bakpå å invitere motstander til å prøve seg, men kjøre dem i senk!Kommentar
-
-
-
FAEN DA , kan vi ALDRI holde det helvetes målet rent etter vi selv har scora da!!!!!!! fittefaenKommentar
-
Enig med begge, første sitatet i forhold til hele år og alle sjansene som er sløst... Deg i forhold til en enkelt kamp, man tar ikke ut den som skaper mest.. Men nesten så jeg lurer på om det er noe mentalt feil med Mykle, stokker seg jo noe helt sykt når ballen egentlig bare kan dyttes lett inn...!!!Fra BaillsundKommentar
Kommentar