Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35
Collapse
X
-
jaaaaaaaaaaaaaaa, SEIER, fy faen så deilig det er, FORTJENT seier!Kommentar
-
Jada, 3 deilige poeng! Skuffende å slippe inn 2 relativt unødvendige mål, og noe slurv bakover idag, men på tross av slurv og 2 imot så var det 3 fullt fortjente poeng idag. Vi var det beste laget idag.
Forøvrig så er Hulsker kanskje tippeligaens største kødd og klyse, kun slått av martine egentlig!Evig LSKKommentar
-
Fine greier med en seier. Mongo Hulsker er en skandale, det samme må sies om dommeren som ikke gir kort. Såvidt jeg så, gjorde dommeren klart tegn til at han blåste frispark pga. albuebruk. Når dommeren ser det, må han vel for f. ta fram et kort??
Mykle er konge, la mannen få spille spiss!Fra BaillsundKommentar
-
-
Fine greier med en seier. Mongo Hulsker er en skandale, det samme må sies om dommeren som ikke gir kort. Såvidt jeg så, gjorde dommeren klart tegn til at han blåste frispark pga. albuebruk. Når dommeren ser det, må han vel for f. ta fram et kort??
Mykle er konge, la mannen få spille spiss!My cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
vi har et problem, når vi tar ledelsen klarer vi jo aldri å holde målet rent, har en tendens til å legge oss alt for langt bakpå og gir motstander muligheter, og i den fasen av spillet begås det for mange personlige feil, virker som dem blir stressa når disse situasjonene oppstår. markeringer har også en tendens til å svikte da, vi har et problem så snart vi tar ledelsen i en kamp, virker som det begås mye mere feil i disse periodeneKommentar
-
Riise vipper dette i vår fordel, helt uvurderlig i dag! Uten Edwin og Nosa er han alt vi har av skikkelige offensive ferdigheter. En Mykle i form kan også være et offensivt våpen, nydelig scoring av ham og han kommer til sjansene også. Fri ham nå fra kanten, for faen! Fantastisk at møkkamannen Hulsker får være på banen å dytte oss ned tre plasser med sitt møkkamål. Og nå er jeg virkelig drittlei den passiviteten som rir LSK og hvordan vi klarer å kåle til absolutt alt. Å klare å gjøre denne kampen spennende er pokker meg en bedrift av dimensjoner. Og forklaringa er enkel, rett og slett mangel på ferdigheter. Søgård og Bjørkøy i midten blir for mye arbeidsmaure og for lite kreative. Det blir for mye spill på lykke og fromme, og aldri noen ro i pasningsspillet. Start løper rett og slett bare forbi dem i perioder. Søgård hjelper dem også inn i kampen med et fryktelig balltap. Elementære feil blir det så forbanna mange av, det har kosta oss vanvittig mye poeng i år.
Kiko spiller i en uvant posisjon i dag, men det han presterer holder ikke mål. I to helt upressa og gode situajoner på siden leverer han fantastisk ræva innlegg. Et fryktelig nivå denne karen har falt ned på, bør ikke være i våre fremtidsplaner. Få nå Nosa klar og inn sentralt på midtbanen slik at vi har en spiller med roen og verdigheten til å strø pasninger som treffer mer enn en av ti ganger.
Berg har som mål å få inn nye spillere med fart og teknikk og det er vi nødt til å få mer av hvis vi ønsker et lag i toppen. Her er vi rett og slett dårligst i TL.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg så riktignok ikke de første 25minuttene pga klokken på LSK sa at det var 40minutter igjen til kampstart ,men denne tydeligvis var stilt inn til Belfast-tid. Men det jeg så var faktisk imponerende. Nordtveit viser vinnervilje og jeg tror han har en lysende fremtid i Arsenal eller en annen liga. Her er det bare å bla opp hvis vi har penger. Blir jo kvitt noen lønnskostnader til slutten av sesongen (hovedsaklig Riseth). Her er det snakk om sikkert videresalgspotensiale så kan vi sikre oss denne gutten har vi skutt gullfugl
Edwin viser teknikken sin og også her så har vi en (kommende) stjerne med videresalgspotensiale. Får håpe mykle får tilbake selvtilliten sin og bedrer spillerforståelsen slik at han drar av en mann for å bare løpe inn i en klynge av 2-3motstandere og miste ballenTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Sögård takler jo Myklebust på returen fra Riises frispark. Håplöst."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Den kontroversielle spissen var tilbake på laget etter å ha sonet for rødt kort, og da han plantet albuen i ansiktet på Håvard Nordtveit etter 63 minutter kunne han fort ha fått rødt kort igjen. Han fikk ingenting.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=560281Kommentar
-
PS: Husker fortjener å brenne sakteAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar